Go back in time!

Rome is actually a large archeological park. Wherever one looks or goes digging, one finds remnants of classical antiquity. The most famous archeological areas are of course the Roman Forum, the center of ancient Rome and the world famous Coliseum. But one must not forget the Palatine, the Circus Maximus or the old Roman houses under the Church of the Santi Giovanni e Paolo al Celio. Outside of the city, you can visit for example Ostia Antica, the old port of Rome and Villa Adriana in Tivoli, the villa of Emperor Hadrian, both highly recommended!

Don't forget these are but examples of sites to visit. If you have specific wishes please contact us.

Archeologieforo romanocolosseocirco massimo
on  30/01/2026 , 12:04:07  has  Tinne  Posted this comment:

We kregen de tip om contact te nemen met Eline om ons in Rome te laten gidsen. We zullen haar in de toekomst ook aan anderen aanraden! Een gezellige dame met veel kennis die ze op een fijne manier deelt. We bezochten met haar einde januari 3u de Vaticaanse musea en de Sint Pietersbasiliek en trokken 4u samen rond op het Forum Romanum en in het Colosseum. Zonder haar verhalen, weetjes en informatie was onze reis veel minder gestoffeerd geweest. We zouden veel gezien hebben dat weinig betekenis zou gehad hebben. Ze heeft ons ook nog super goeie tips gegeven voor andere bezoeken die we zonder haar konden doen. Nog eens bedankt Eline voor de boeiende uren!
214_20140519_120847.png
on  29/07/2014 , 02:01:15  has  Annejet de Blécourt  Posted this comment:

Een privérondleiding met Eline is een aanrader! Mijn vader en ik hebben genoten van haar kennis, uitleg en humor. Onze Romedagen kregen een extra dimensie!
48_P1080605.png
on  02/07/2013 , 13:32:14  has  Frank Ooms  Posted this comment:

Ha Eline,

Net terug uit Italië willen wij je hartelijk danken voor de onvergetelijke rondleiding die je ons hebt gegeven over het Forum Romanum, in het Colosseum en in de San Clemente. Je energie, kennis en humor hebben je rondleiding tot een hoogtepunt van onze vakantie gemaakt! Nogmaals dank! En van harte aanbevolen!

Groet
Frank, Gea en Fleur Ooms
33_web.png
on  18/05/2013 , 09:36:32  has  Dènis & Linda  Posted this comment:

Hallo Eline,

Bedankt voor je rondleiding door de Vaticaanse musea, de Sixtijnse kapel en de Sint Pieterbasiliek!
We kregen van jou een schat aan informatie waardoor alles wat we zagen veel meer ging leven, dank voor je enthousiasme!

Groeten Dènis & Linda
on  16/08/2012 , 10:58:38  has  Bo Schrauwen  Posted this comment:

hoi Eline,
bedankt voor de superleuke midag ik heb er erg van genoten en vond het super mooi!
het was heel erg warm weer en veel trappen lopen maar toch was het de moeite waard ik vondt het super leuk en mischien zie ik je nog wel een keer!

groetjes Bo