Car

If you want to discover the entire city or see places that are far apart, you can also opt for a private car with driver. You will be picked from your hotel at the start and brought back in the end. Inbetween you can see everthing Rome has on offer.


Although most of central Rome is closed to normal traffic, our cars can enter the center and park almost everywhere. Your chauffeur drives you around wherever you want to go, while your guide is there to tell you all about what you are seeing.

autominivanauto
on  25/11/2019 , 02:53:08  has  Evelyn Akkerman  Posted this comment:

Hi Eline, wat een mooie rondleiding heb jij mijn zoontje en mij gegeven! Leuk, voor zowel een volwassene als een 11-jarige en ook echt toegespitst op onze wensen. Een aanrader!! Dank en groeten, Evelyn en Sam
on  26/03/2018 , 06:00:19  has  Bob& Mieke  Posted this comment:

Beste Eline,
Afgelopen zaterdag avond zijn wij weer geland op Schiphol na een heerlijke korte vakantie in Rome.
Dankzij onze wandeling kunnen wij terugdenken aan een heerlijke weliswaar korte vakantie, waarvan wij genoten hebben. We kunnen terugzien op een wandeling onder jouw hoede waarvan we veel hebben opgestoken.
Daarom onze hartelijke dank voor jouw gidsverhaal waarvan we hebben genoten.
Nog onze hartelijke groeten en succes met je werkzaamheden deze zomer.
on  22/07/2013 , 11:58:54  has  Angelique Theunissen  Posted this comment:

Hallo Eline,

Nog een berichtje van ons.. We hebben het super gehad in Rome. Ondanks de hitte hebben we een geweldige ochtend gehad met mooie geschiedenis verhalen van jou.. Top gedaan..! Je krijgt van ons allemaal de groeten en misschien tot een volgende keer in Rome.

Groetjes Angelique en de rest van de groep.
21_Colosseum.png
on  19/09/2012 , 08:38:56  has  Jordan en Suzanne van Bergen  Posted this comment:

We hebben Eline 3 dagen als gids in Rome gehad en dat is ons prima bevallen. Wij kunnen Eline aanraden als persoonlijke gids in Rome. Veel kennis, feiten, verhalen, etc. die je tot je krijgt tijdens het ontdekken van Rome.
on  16/08/2012 , 10:58:38  has  Bo Schrauwen  Posted this comment:

hoi Eline,
bedankt voor de superleuke midag ik heb er erg van genoten en vond het super mooi!
het was heel erg warm weer en veel trappen lopen maar toch was het de moeite waard ik vondt het super leuk en mischien zie ik je nog wel een keer!

groetjes Bo