Car

If you want to discover the entire city or see places that are far apart, you can also opt for a private car with driver. You will be picked from your hotel at the start and brought back in the end. Inbetween you can see everthing Rome has on offer.


Although most of central Rome is closed to normal traffic, our cars can enter the center and park almost everywhere. Your chauffeur drives you around wherever you want to go, while your guide is there to tell you all about what you are seeing.

autominivanauto
on  06/06/2019 , 07:06:19  has  Tineke Krol  Posted this comment:

Ha Eline

Wat hebben wij 'n goede zet gemaakt door jou te boeken om ons rond te leiden in het vatcaans museum Sixtijnse kapel en St. Pieter, jouw kennis en enthousiasme hebben onze trip naar Rome onvergetelijk gemaakt, heel erg bedankt, Tineke Laura en Jan
431_IMG-20190514-WA0038.png
on  03/06/2019 , 00:20:09  has  Bootsman, de Boer, Bond  Posted this comment:

Hoi Eline, wat hebben we genoten. De drie dagen dat we met jou als gids door Rome zijn gegaan waren fantastisch, wat weet je toch veel over Rome en alle kunstwerken, hoe je erover praat was zeer boeiend en interessant.. Bedankt voor alles, top geregeld !!!
on  02/04/2016 , 12:52:11  has  Els Merx  Posted this comment:

Beste Eline,
Vandaag hebben we een rondleiding door het Vaticaan gehad van jou. Het was bijzonder leuk en bijzonder leerzaam. De uren vlogen voorbij, De manier waarop je vertelde was boeiend en humoristisch. We hebben genoten, dankjewel!

Groeten,

Tiny, Annie en Els
on  21/06/2014 , 02:25:00  has  Jos Rath  Posted this comment:

Bedankt voor de plezierige rondleiding Eline - dankzij je niet aflatende enthousiasme zijn we allemaal met andere ogen naar het Vaticaan gaan kijken. Heel interessant! We hadden het niet willen missen. Hartelijks, namens ons zevenen, Jos.
on  08/05/2012 , 02:02:32  has  familie huigen  Posted this comment:

Beste Eline,

Bedankt voor de leuke en interessante rondleidingen. Je weet de informatie heel goed te doseren en af te stemmen op de mensen in de groep. Wij waren met kinderen en volwassenen, met mensen die al in Rome geweest waren en mensen die Rome voor het eerst zagen. Voor iedereen was het leuk! Het rijden in de micro-cars is een groot succes. Je hoeft niet zoveel te lopen en kan toch heel veel bekijken.
Als we weer in Rome zijn, nemen we zeker contact op.

Groeten,

familie Huigen