Entreekaarten

 

Om een lange rij te vermijden of u een plaatsje te verzekeren, is het zeker in het hoogseizoen verstandig om uw entreekaarten van te voren aan te schaffen. U kunt dit heel eenvoudig via internet doen. Let op; bijna alle entreekaarten zijn tegenwoordig nomimaal. Vult u dus uw officiele namen in zoals op het paspoort/ID-kaart. U dient deze ook te tonen bij de entree. 

 

Vaticaanse Musea:

 

https://biglietteriamusei.vatican.va/musei/tickets/

Kiest u hier voor 'admission tickets'.

 

Kaarten voor volwassenen kosten 25,00 euro per persoon, inclusief reservering. Voor kinderen tussen de 6 en 18 jaar is er een gereduceerd tarief van 13,00 euro inclusief reservering. Er is geen korting voor 65+.

Studenten t/m 26 jaar, krijgen op vertoon van hun studentenpas ook korting.

De kaarten gaan op datum en tijd. 

NB; het is niet toegestaan om de musea met grote rugzakken en/of paraplu's te betreden. Let u ook op gepaste kleding!

 

Colosseum en Forum Romanum:

http://www.coopculture.it/en/colosseo-e-shop.cfm

Kaarten inclusief reservering kosten 18,00 per persoon. Er is geen korting voor 65+

Kinderen onder de 18 jaar zijn gratis. Jongeren tussen de 18 en 25 jaar, betalen 4,00 per persoon (incl. reserveringskosten)

De kaarten komen 30 dagen voor datum online en gaan op datum en tijd. 

 

Galleria Borghese:

www.galleriaborghese.it

 

Palazzo Valentini:

http://www.palazzovalentini.it/index.php?lang=eng

 

Op  23-10-2019 , 11:10:58  heeft  Moniek Beurskens  het volgende geschreven:

Beste Eline, bedankt voor je privé tour door het Colloseum en het Forum Romanum. Je beschikt over veel kennis en je kunt die heel goed overbrengen. Onze kinderen van 5 en 7 jaar vonden het prachtig. En ondanks dat mijn vader in de rolstoel zit en het soms een hobbelige rit was, heeft hij met volle teugen genoten en heb je de route hier perfect op aangepast. Nogmaals bedankt!
Aron, Moniek, Daan, Emma, Piet en Doriet
Op  6-6-2019 , 07:06:19  heeft  Tineke Krol  het volgende geschreven:

Ha Eline

Wat hebben wij 'n goede zet gemaakt door jou te boeken om ons rond te leiden in het vatcaans museum Sixtijnse kapel en St. Pieter, jouw kennis en enthousiasme hebben onze trip naar Rome onvergetelijk gemaakt, heel erg bedankt, Tineke Laura en Jan
Op  6-8-2014 , 14:50:00  heeft  Martine  het volgende geschreven:

Hoi Eline,
dank voor een heel erg leuke rondleiding in het Vaticaan!.
We hebben echt t idee alle highlights gezien te hebben maar ook nog vele leuke details. Je nuchtere aanpak en humor waren helemaal in de roos bij onze pubers. Super was t, groet Martine
Op  8-5-2012 , 02:02:32  heeft  familie huigen  het volgende geschreven:

Beste Eline,

Bedankt voor de leuke en interessante rondleidingen. Je weet de informatie heel goed te doseren en af te stemmen op de mensen in de groep. Wij waren met kinderen en volwassenen, met mensen die al in Rome geweest waren en mensen die Rome voor het eerst zagen. Voor iedereen was het leuk! Het rijden in de micro-cars is een groot succes. Je hoeft niet zoveel te lopen en kan toch heel veel bekijken.
Als we weer in Rome zijn, nemen we zeker contact op.

Groeten,

familie Huigen
2_foto katrien.png
Op  10-4-2012 , 05:07:19  heeft  Katrien Dirinck  het volgende geschreven:

Hoi Eline,
We hebben een heel fijne tijd gehad! Nog eens bedankt voor je professionele uitleg en heel leuk gezelschap!

Veel liefs,
Bart, Katrien, Luca en Cato xxxx