Restaurants

If you don't want to end up in second rate restaurants in Rome and you want to be sure of a quality italian dining experience, ask the advice of your guide! Your guide will make sure only the best tablea reserved for you.

Whether you choose a traditional trattoria or a modern restaurant, there is something for every taste. Choose a restaurant on the famous Piazza Navona, or opt for a more intimate place, away from the thronging tourists.

Your guide knows all the newest restaurants and bars, and will advise you where to go.

restaurant1restaurant2restaurant3restaurant4
on  28/10/2017 , 07:13:04  has  john appeldooren  Posted this comment:

Hallo Eline,
De groep van "16"uit Ommelanderwijk o.l.v.Raymond Poede heeft 3 geweldige rondleidingen van jou gehad deze hersftvakantieweek,doorspekt met humor en andere info, tips, mbt Rome.
Ben zeer , zeer onder de indruk geraakt van Rome.
veel succes verder, blijf zo als je bent en hoop zeker
tot ziens.groetjes
de man met het blauwe petje ! John
on  25/03/2017 , 09:39:56  has  marcel roeleveld  Posted this comment:

Hallo Eline,
wij zijn je dankbaar voor de fijne gidstocht door Rome. Dank zij jou is het veel mooier en leerzamer om de bezienswaardigheden te bezoeken.
Wij kunnen en zullen je aan iedereen aanbevelen.
Groet marcel en de rst
on  21/06/2014 , 02:25:00  has  Jos Rath  Posted this comment:

Bedankt voor de plezierige rondleiding Eline - dankzij je niet aflatende enthousiasme zijn we allemaal met andere ogen naar het Vaticaan gaan kijken. Heel interessant! We hadden het niet willen missen. Hartelijks, namens ons zevenen, Jos.
on  29/04/2014 , 12:17:43  has  fam.Pey  Posted this comment:

Bedankt Eline voor de boeiende rondleiding en alle hulp vooraf.
We hebben er van genoten. Wat weet jij veel te vertellen over het mooie, oude Rome! Als we terug komen, boeken we zeker weer bij jou een rondleiding. Groetjes uit Terneuzen!!
on  08/05/2012 , 02:02:32  has  familie huigen  Posted this comment:

Beste Eline,

Bedankt voor de leuke en interessante rondleidingen. Je weet de informatie heel goed te doseren en af te stemmen op de mensen in de groep. Wij waren met kinderen en volwassenen, met mensen die al in Rome geweest waren en mensen die Rome voor het eerst zagen. Voor iedereen was het leuk! Het rijden in de micro-cars is een groot succes. Je hoeft niet zoveel te lopen en kan toch heel veel bekijken.
Als we weer in Rome zijn, nemen we zeker contact op.

Groeten,

familie Huigen