Scooter

Explore Rome by scooter or the iconic Italian Vespa.

With the scooter or Vespa, you can easily scale the many hills of Rome, to enjoy the incredible views the city has on offer. Without getting tired, we visit large parts of Rome. Where desired, we will stop to take a closer look and your guide will give you the historical details of the site.

You can relax by the comforting thought that your guide knows the best routes between all the great sites and that she will take you straight to any places you want to go.

For riding a scooter, you need a valid driving license from your country of origin. We use 125cc scooters, that are big enough to carry two persons.

Scooter1Scooter2scooter 3scooter 5
on  04/11/2018 , 05:03:54  has  Frank en Bianca de Koning  Posted this comment:

Hallo Eline, wat was het ontzettend fijn om jou als gids door het Vaticaan te hebben.
Jij wist ons maar zeker onze kinderen te boeien, Coen op zijn eigen manier waar jij dan ook weer feilloos op in ging en Sanne op haar "puber" manier.
Wij hebben alle vier genoten en wat een indrukken.
Dank je wel voor het leuke vertellen waardoor wij geboeid bleven tot de laatste minuut.

Groetjes, Frank, Bianca, Coen en Sanne de Koning
on  25/03/2017 , 09:39:56  has  marcel roeleveld  Posted this comment:

Hallo Eline,
wij zijn je dankbaar voor de fijne gidstocht door Rome. Dank zij jou is het veel mooier en leerzamer om de bezienswaardigheden te bezoeken.
Wij kunnen en zullen je aan iedereen aanbevelen.
Groet marcel en de rst
on  30/10/2016 , 12:57:49  has  Gertjan, Annemarie, Eva, Thijs, Henk en Marian  Posted this comment:

Ha die Eline,
Wat ging die vrijdagochtend in de Herfstvakantie snel! Drie uur lang nam je ons op sleeptouw over het Palatijn en het Forum Romanum. Van opa tot kleinzoon wist je ons te boeien met je uitgebreide kennis en de leuke wijze waarop je die kennis met ons deelde. Heel erg bedankt en we zullen je overal aanbevelen!! Hartelijke, Monsterse groet van Henk, Marian, Gertjan, Annemarie, Eva en Thijs
on  16/08/2012 , 10:58:38  has  Bo Schrauwen  Posted this comment:

hoi Eline,
bedankt voor de superleuke midag ik heb er erg van genoten en vond het super mooi!
het was heel erg warm weer en veel trappen lopen maar toch was het de moeite waard ik vondt het super leuk en mischien zie ik je nog wel een keer!

groetjes Bo
14_IMG_1157.png
on  18/07/2012 , 10:33:49  has  Sophie de Boeij  Posted this comment:

Beste Eline,
Wij hebben een fantastische tour met jou achter de rug. Dank voor de zeer uitgebreide info. De tour met de golfkar was een echt hoogte punt van onze trip. Heel veel zien in korte tijd. Met jou op stap laat Rome echt tot leven komen.

Bedankt en hopelijk tot een volgend bezoek aan Rome!

Groet,
Sophie