Scooter

Explore Rome by scooter or the iconic Italian Vespa.

With the scooter or Vespa, you can easily scale the many hills of Rome, to enjoy the incredible views the city has on offer. Without getting tired, we visit large parts of Rome. Where desired, we will stop to take a closer look and your guide will give you the historical details of the site.

You can relax by the comforting thought that your guide knows the best routes between all the great sites and that she will take you straight to any places you want to go.

For riding a scooter, you need a valid driving license from your country of origin. We use 125cc scooters, that are big enough to carry two persons.

Scooter1Scooter2scooter 3scooter 5
on  20/06/2018 , 10:52:33  has  Familie Wobma  Posted this comment:

Vanmorgen hebben we met Eline via de fiets Rome goed leren kennen. Wat een prachtige stad! Op actieve wijze, de Italiaanse sfeer proeven, en vooral veel ‘andere’ bezieningswaardigheden gezien dus daarom gekozen voor een 3 uur durende fietstocht in Rome. Eline weet alles van de stad wat erg leuk en leerzaam was. Een echte aanrader. Bedankt Eline voor deze onvergetelijke ervaring.
on  01/06/2014 , 12:07:51  has  Caroline wessels  Posted this comment:

Hoi Eline,
Bedankt voor een onvergetelijk weekend in Rome! We hebben echt genoten met onze twee dochters van 11 en 13. Moe maar zeer voldaan! Een absolute aanrader, bedankt,
Erik, Caroline, Anne en Sophie
on  29/04/2014 , 12:17:43  has  fam.Pey  Posted this comment:

Bedankt Eline voor de boeiende rondleiding en alle hulp vooraf.
We hebben er van genoten. Wat weet jij veel te vertellen over het mooie, oude Rome! Als we terug komen, boeken we zeker weer bij jou een rondleiding. Groetjes uit Terneuzen!!
on  22/07/2013 , 11:58:54  has  Angelique Theunissen  Posted this comment:

Hallo Eline,

Nog een berichtje van ons.. We hebben het super gehad in Rome. Ondanks de hitte hebben we een geweldige ochtend gehad met mooie geschiedenis verhalen van jou.. Top gedaan..! Je krijgt van ons allemaal de groeten en misschien tot een volgende keer in Rome.

Groetjes Angelique en de rest van de groep.
on  11/06/2013 , 12:45:12  has  Rita en Jan Kuijk  Posted this comment:

Wij zijn op 9 juni 2013 met Eline naar het Collosseum en het Forum Romanum geweest. Wat weet zij veel! En ze vertelt op een duidelijke en vlotte manier. Ze lardeert haar verhaal met allerlei annekdotes. Voor ons was het een echte belevenis en in elk geval veel beter dan een Italiaan(se) die probeert Engels of Duits te spreken. Een echte aanrader dus.