Scooter

Explore Rome by scooter or the iconic Italian Vespa.

With the scooter or Vespa, you can easily scale the many hills of Rome, to enjoy the incredible views the city has on offer. Without getting tired, we visit large parts of Rome. Where desired, we will stop to take a closer look and your guide will give you the historical details of the site.

You can relax by the comforting thought that your guide knows the best routes between all the great sites and that she will take you straight to any places you want to go.

For riding a scooter, you need a valid driving license from your country of origin. We use 125cc scooters, that are big enough to carry two persons.

Scooter1Scooter2scooter 3scooter 5
on  26/07/2015 , 01:54:08  has  Albert, Gina en Selina  Posted this comment:

Hoi Eline,
Het klopt wat ze hier allemaal over jou vertellen, we hebben hetzelf mogen ervaren hoe goed en spontaan jij bent in jou hobby/werk, nogmaals we hebben genoyen van de drie trips die wij met jou hebben mogen maken, Fiets, Collosseum en natuurlijk het het Vativaan en wat daar allemaal bijhoort.

Bedankt voor een fijne vakantie in Rome.

Mvg,

Albert, Gina en Selina.
on  06/08/2014 , 14:50:00  has  Martine  Posted this comment:

Hoi Eline,
dank voor een heel erg leuke rondleiding in het Vaticaan!.
We hebben echt t idee alle highlights gezien te hebben maar ook nog vele leuke details. Je nuchtere aanpak en humor waren helemaal in de roos bij onze pubers. Super was t, groet Martine
on  29/04/2014 , 12:17:43  has  fam.Pey  Posted this comment:

Bedankt Eline voor de boeiende rondleiding en alle hulp vooraf.
We hebben er van genoten. Wat weet jij veel te vertellen over het mooie, oude Rome! Als we terug komen, boeken we zeker weer bij jou een rondleiding. Groetjes uit Terneuzen!!
13_foto web.png
on  12/07/2012 , 08:23:12  has  Henny Bakker  Posted this comment:

Hallo Eline,
Bedankt voor je interessante én gezellige rondleiding door Rome. We hebben er van genoten. Fijn dat je ons wilde afzetten bij de kerk der Friezen na je rondleiding; het was heel bijzonder om zo'n echt Hollands stukje midden in Rome terug te vinden! Bedankt ook voor de tip om tussendemiddag de Sixtijnse kapel te bezoeken: we konden de volgende dag zó doorlopen!

grtjes uit een koel en beetje grijs Scheveningen,
Henny & Bianca
2_foto katrien.png
on  10/04/2012 , 05:07:19  has  Katrien Dirinck  Posted this comment:

Hoi Eline,
We hebben een heel fijne tijd gehad! Nog eens bedankt voor je professionele uitleg en heel leuk gezelschap!

Veel liefs,
Bart, Katrien, Luca en Cato xxxx