Scooter

Explore Rome by scooter or the iconic Italian Vespa.

With the scooter or Vespa, you can easily scale the many hills of Rome, to enjoy the incredible views the city has on offer. Without getting tired, we visit large parts of Rome. Where desired, we will stop to take a closer look and your guide will give you the historical details of the site.

You can relax by the comforting thought that your guide knows the best routes between all the great sites and that she will take you straight to any places you want to go.

For riding a scooter, you need a valid driving license from your country of origin. We use 125cc scooters, that are big enough to carry two persons.

Scooter1Scooter2scooter 3scooter 5
on  28/10/2017 , 07:13:04  has  john appeldooren  Posted this comment:

Hallo Eline,
De groep van "16"uit Ommelanderwijk o.l.v.Raymond Poede heeft 3 geweldige rondleidingen van jou gehad deze hersftvakantieweek,doorspekt met humor en andere info, tips, mbt Rome.
Ben zeer , zeer onder de indruk geraakt van Rome.
veel succes verder, blijf zo als je bent en hoop zeker
tot ziens.groetjes
de man met het blauwe petje ! John
on  04/07/2015 , 11:55:56  has  alice Kroon  Posted this comment:

Hoi Eline,

Ik wil je graag bedanken voor de 4 uur durende rondleiding door het Colosseum. We hebben veel geleerd en we hebben heel veel informatie gekregen van je. je verteld het allemaal heel leuk. Ook mijn meiden vonden het super. Ik ga je ook aan iedereen aanraden.

Bedankt voor alles
ciao
on  03/03/2014 , 12:49:28  has  Martijn Martens  Posted this comment:

Beste Eline

Hartelijk dank voor de leuke, leerzame en gezellige rondleiding op het Forum en Colosseum. Zelfs Eva (12) die niets moest hebben van die oude stenen was drie uur een geboeid luisteraar. Ook je tip voor de lunchlocatie was top!
Verder was het overslaan van die lange rijen bij het Colosseum een extra bonus.

Groet Renate en Martijn

on  21/10/2013 , 05:54:33  has  familie ten Dam  Posted this comment:

Hallo Eline
Heel erg bedankt voor de prachtige rondleiding over het Colloseum en het Forum Romanum. Je hebt ons en onze kinderen (16, 13 en 11 jaar) heel erg weten te boeien. We zijn een heel stuk wijzer geworden over het leven van de Romeinen. Een fantastische middag!
hartelijke groeten

Marc, Carin, Casper, Koen en Saskia
2_foto katrien.png
on  10/04/2012 , 05:07:19  has  Katrien Dirinck  Posted this comment:

Hoi Eline,
We hebben een heel fijne tijd gehad! Nog eens bedankt voor je professionele uitleg en heel leuk gezelschap!

Veel liefs,
Bart, Katrien, Luca en Cato xxxx