Scooter

Explore Rome by scooter or the iconic Italian Vespa.

With the scooter or Vespa, you can easily scale the many hills of Rome, to enjoy the incredible views the city has on offer. Without getting tired, we visit large parts of Rome. Where desired, we will stop to take a closer look and your guide will give you the historical details of the site.

You can relax by the comforting thought that your guide knows the best routes between all the great sites and that she will take you straight to any places you want to go.

For riding a scooter, you need a valid driving license from your country of origin. We use 125cc scooters, that are big enough to carry two persons.

Scooter1Scooter2scooter 3scooter 5
on  26/03/2018 , 06:00:19  has  Bob& Mieke  Posted this comment:

Beste Eline,
Afgelopen zaterdag avond zijn wij weer geland op Schiphol na een heerlijke korte vakantie in Rome.
Dankzij onze wandeling kunnen wij terugdenken aan een heerlijke weliswaar korte vakantie, waarvan wij genoten hebben. We kunnen terugzien op een wandeling onder jouw hoede waarvan we veel hebben opgestoken.
Daarom onze hartelijke dank voor jouw gidsverhaal waarvan we hebben genoten.
Nog onze hartelijke groeten en succes met je werkzaamheden deze zomer.
on  20/06/2014 , 00:33:41  has  vader en dochter (12jaar)  Posted this comment:

Beste Eline,

Nogmaals heel hartelijke dank voor de voortreffelijke rondleidingen van vorige week! We hebben er van genoten hoe je de oudheid tot leven hebt gebracht!
on  09/08/2013 , 09:48:09  has  Vincent Bague  Posted this comment:

Hoi Eline
Schitterend!
Wij waren een Vlaamse groep van 4 volwassenen en 4 'kinderen' van 4 tot 17 jaar.
Sommigen zagen Rome al, anderen waren er voor het eerst.
Perfecte uitleg: de grote geschiedenis vertaald naar vandaag tot en met de leuke wist-je-dat-jes.
De fietstocht op de eerste dag als overzicht en de 'oortjes' zodat iedereen altijd alles hoort zijn super.
Voor elk Vlaams groepje dat naar Rome gaat: probeer Eline te boeken!
on  22/07/2013 , 11:58:54  has  Angelique Theunissen  Posted this comment:

Hallo Eline,

Nog een berichtje van ons.. We hebben het super gehad in Rome. Ondanks de hitte hebben we een geweldige ochtend gehad met mooie geschiedenis verhalen van jou.. Top gedaan..! Je krijgt van ons allemaal de groeten en misschien tot een volgende keer in Rome.

Groetjes Angelique en de rest van de groep.
on  17/05/2013 , 09:07:32  has  Cheryl  Posted this comment:

Hoi Eline,

Hartelijk bedankt voor je rondleiding eind April ! Het was een grote en diverse groep en ik vind het knap dat je jong en oud hebt kunnen boeien. We bellen je graag voor een volgende keer.

Groetjes,
Cheryl, Dylan en Nyssa