Contact

Ik streef er naar om uw tour van Rome zo goed mogelijk op uw wensen aan te laten sluiten. Voor al uw vragen over routes, entreekaarten en andere zaken, kunt U dit formulier gebruiken om contact met mij op te nemen.

 

  • Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn, vragen wij u een indicatie te geven van het aantal personen (1 of meer) waarmee u komt en de periode waarin u in Rome bent. Beide hoeven niet definitief te zijn maar helpen ons u van de juiste informatie te voorzien.

Alternatieve contact gegevens

Fax:(+39) 0696045030
Email:info@gidsinrome.nl
Op  25-11-2019 , 02:53:08  heeft  Evelyn Akkerman  het volgende geschreven:

Hi Eline, wat een mooie rondleiding heb jij mijn zoontje en mij gegeven! Leuk, voor zowel een volwassene als een 11-jarige en ook echt toegespitst op onze wensen. Een aanrader!! Dank en groeten, Evelyn en Sam
Op  27-5-2018 , 06:48:59  heeft  Rinka  het volgende geschreven:

Het is Eline gelukt om de aandacht en interesse van onze 11 jaar oude zoon van begin tot het einde vast te houden! We hebben genoten van de oudheden die tot keven kwamen en raden iedereen aan met Eline op pad te gaan. En het getipte restaurant ba afloop was een schot in de roos!
Op  2-4-2016 , 12:52:11  heeft  Els Merx  het volgende geschreven:

Beste Eline,
Vandaag hebben we een rondleiding door het Vaticaan gehad van jou. Het was bijzonder leuk en bijzonder leerzaam. De uren vlogen voorbij, De manier waarop je vertelde was boeiend en humoristisch. We hebben genoten, dankjewel!

Groeten,

Tiny, Annie en Els
Op  28-4-2015 , 12:25:08  heeft  Opa, Oma en aanhang  het volgende geschreven:

Dag Eline,

Ons bezoek aan Rome is mede dankzij jouw voortreffelijke drie daagse rondleiding bijzonder geslaagd.
De eerste dag de fietsroute met alle highlights in Rome en vervolgens de dag erna Colosseum en Forum Romanum en de laatste dag het Vaticaan.
Wij hebben genoten, maar zeker ook de kleinkinderen heb je voortreffelijk de aandacht kunnen houden
Namens ons allen nogmaals heel hartelijk dank voor jouw plezierige en prettige rondleiding.

Wellicht tot ziens in Rome.

Met vriendelijke groet,
Opa, Oma en aanhang
Op  17-5-2013 , 09:07:32  heeft  Cheryl  het volgende geschreven:

Hoi Eline,

Hartelijk bedankt voor je rondleiding eind April ! Het was een grote en diverse groep en ik vind het knap dat je jong en oud hebt kunnen boeien. We bellen je graag voor een volgende keer.

Groetjes,
Cheryl, Dylan en Nyssa