Minder ter been

 

Ook als u iets minder ter been bent, is Rome goed te bezoeken met enkele tips en eventueel hulpmiddelen.

 

Wist u dat bijvoorbeeld het Colosseum gewoon een lift heeft?

 

Mocht u wat grotere afstanden willen afleggen in Rome, kunt u denken aan een comfortabele electrocar voor 4 - 6 of 8 personen.

 

Of als u graag wilt fietsen, maar tegen alle heuvels van Rome opziet, kan er natuurlijk ook een electrische fiets worden gehuurd.

 

De Vaticaanse Musea stellen gratis rolstoelen ter beschikking, zodat u ook hier gemakkelijk kunt genieten van alle kunstschatten.

 

Laat u zich er dus zeker niet van weerhouden om deze prachtige stad te bezoeken.

autorolstoelelectro fiets
Op  1-6-2014 , 12:07:51  heeft  Caroline wessels  het volgende geschreven:

Hoi Eline,
Bedankt voor een onvergetelijk weekend in Rome! We hebben echt genoten met onze twee dochters van 11 en 13. Moe maar zeer voldaan! Een absolute aanrader, bedankt,
Erik, Caroline, Anne en Sophie
Op  26-5-2014 , 14:25:00  heeft  Elsa  het volgende geschreven:

Hallo Eline,

Nogmaals bedankt voor de 3 daagse rondleiding met onze groep. De fietstour door het centrum , rondleiding door het Vaticaan , Sint Pieter , Forum Romanum , Colosseum en San Clemente. Allemaal heel boeiend mede door jouw uitleg. Wat heb jij veel kennis en je kan het ook op een humoristische manier vertellen .
Mede dankzij jou hebben wij een onvergetelijke stedentrip gehad !
Het was top !!

Groeten van Elsa en de rest van de groep van 10 uit Volendam.
Op  11-5-2014 , 05:35:21  heeft  Philip en Jeanine  het volgende geschreven:

Dank je wel Eline!
We zijn heel erg tevreden over jouw rondleiding door het Vaticaan museum, de Sixtijnse kapel en de Sint Pieter.
Er is zoveel moois te zien en te ontdekken dat we zonder gids niet zouden weten waar te beginnen. Jij hebt ons op gezellige en ontspannen wijze de hoogtepunten laten zien en veel achtergrond informatie gegeven.
We kunnen en zullen je van harte aanbevelen. Ook (juist) bij gezinnen met kinderen!
22_image.png
Op  28-10-2012 , 13:32:49  heeft  Familie Nanninga  het volgende geschreven:

Hoi Eline,

Bedankt voor de super rondleiding bij het Colosseum en Forum Romanum tijdens de herfstvakantie 2012. We hebben genoten van een fantastische rondleiding - onze meiden 8-14 jaar - waren zeer geboeid. Zeker niet willen missen. We kunnen je zeker aanbevelen!
17_familie driessen 2.png
Op  10-8-2012 , 06:58:15  heeft  familie Driessen  het volgende geschreven:

Bedankt voor de leuke en interessante dagen die we samen met jou hebben gehad. Je weet ontzettend veel over Rome te vertellen en je doet dat op een hele leuke en boeiende manier, ook voor de kinderen. De fietstocht door Rome, de rondleiding in het Forum Romanum,het Colosseum, het bezoek aan de Sixtijnse Kapel en de Sint Pieter: het was allemaal geweldig interessant en ook gezellig met jou. Wij kunnen jou als gids van harte aanbevelen. Hopelijk tot ziens in Rome. Veel succes gewenst en hartelijke groeten, Antoine, Margriet, Jeroen en Daan.