Minder ter been

 

Ook als u iets minder ter been bent, is Rome goed te bezoeken met enkele tips en eventueel hulpmiddelen.

 

Wist u dat bijvoorbeeld het Colosseum gewoon een lift heeft?

 

Mocht u wat grotere afstanden willen afleggen in Rome, kunt u denken aan een comfortabele electrocar voor 4 - 6 of 8 personen.

 

Of als u graag wilt fietsen, maar tegen alle heuvels van Rome opziet, kan er natuurlijk ook een electrische fiets worden gehuurd.

 

De Vaticaanse Musea stellen gratis rolstoelen ter beschikking, zodat u ook hier gemakkelijk kunt genieten van alle kunstschatten.

 

Laat u zich er dus zeker niet van weerhouden om deze prachtige stad te bezoeken.

autorolstoelelectro fiets
Op  29-8-2018 , 06:56:14  heeft  Fam. Schreurs  het volgende geschreven:

Hoi Eline,
De vakantie is al lang voorbij maar de mooie herinneringen aan Rome zullen nog heel lang in onze gedachten blijven. De rondleiding met jou door het colloseum en het forum romanum waren perfect. Het was mooi om zo langs de lange rij toeristen op te lopen en zonder te wachten naar binnen te kunnen. De kids (11 en 13) hebben zich enorm vermaakt, mede dankzij jouw leuke verhalen en vergelijkingen met de tijd van nu. De uren vlogen voorbij. We zouden iedereen aan willen raden om met jou op pad te gaan in Rome.
Hartelijke groet!
225_image.png
Op  25-10-2014 , 23:24:03  heeft  Corriie Dooms  het volgende geschreven:

Hallo Eline. Heerlijk 3 dagen met jouw op pad geweest in Rome. Veel gezien en veel geleerd. Verschillende dingen gedaan, fietsen en vooral veel wandelen. Wij zijn blij dat je er was en ons zoveel dingen gewezen hebt. Het heeft een positieve kijk op Rome gegeven voor ons. Nogmaals bedankt. Bram, Max en Corrie
Op  29-4-2014 , 12:17:43  heeft  fam.Pey  het volgende geschreven:

Bedankt Eline voor de boeiende rondleiding en alle hulp vooraf.
We hebben er van genoten. Wat weet jij veel te vertellen over het mooie, oude Rome! Als we terug komen, boeken we zeker weer bij jou een rondleiding. Groetjes uit Terneuzen!!
Op  25-4-2014 , 11:01:47  heeft  Jennifer  het volgende geschreven:

Hoi Eline

Wat een fantastische rondleiding en we genoten vooral van hoe je het leven blies in de geschiedenis om ons heen! Je voelde feilloos aan in wat voor informatie wij interesse hadden en niets was je teveel. Ontzettend bedankt voor een informatieve, professionele en gezellige morgen.

Groetjes Jennifer, Marina en Moeder!
63_IMG_0568.png
Op  28-9-2013 , 06:40:35  heeft  Van de walle  het volgende geschreven:

Beste Eline,
We willen je bij deze nogmaals hartelijk danken voor de gidstoer. Het was voor ons echt een meerwaarde bij ons bezoek aan deze prachtige stad. Het was een boeiende toer op maat met veel interessante weetjes die we niet snel zullen vergeten. Om te herhalen!
Fam. Van de walle