Transfers

 

Natuurlijk kunt u een taxi of shuttlebus nemen vanaf de luchthaven naar uw hotel, of de trein vanaf luchthaven Fiumicino. Wilt u echter zorgeloos reizen, zonder wachttijden en er zeker van zijn dat u rechtstreeks voor uw hotel wordt afgezet, dan raad ik u een privétransfer aan. Uw eigen chauffeur haalt u op bij de luchthaven (Fiumicino of Ciampino) en brengt u rechtstreeks naar uw hotel in Rome.

 

Voor de gewone stadstaxi's gelden vaste tarieven in Rome. Een taxi vanaf Ciampino naar het centrum kost 30 euro, vanaf Fiumicino 48 euro. Let op, uw hotel moet zich wel in het centrum van Rome bevinden. De vaste tariefen gelden alleen van/naar een locatie binnen de Aureliaanse Muren.

 

Vanaf Ciampino kunt u met een shuttlebus naar Centraal Station Termini: www.terravision.eu

 

 

Enkele handige links:

Trein vanaf Fiumicino; www.trenitalia.com

Openbaar vervoer; www.atac.roma.it

 

autominivanauto
Op  28-10-2017 , 07:13:04  heeft  john appeldooren  het volgende geschreven:

Hallo Eline,
De groep van "16"uit Ommelanderwijk o.l.v.Raymond Poede heeft 3 geweldige rondleidingen van jou gehad deze hersftvakantieweek,doorspekt met humor en andere info, tips, mbt Rome.
Ben zeer , zeer onder de indruk geraakt van Rome.
veel succes verder, blijf zo als je bent en hoop zeker
tot ziens.groetjes
de man met het blauwe petje ! John
318_IMG_9248.png
Op  20-6-2017 , 11:10:12  heeft  Eric Kouters  het volgende geschreven:

Hoi Eline, wat een geweldige ochtend met jou op de fiets door Rome. We hadden geluk dat het op 2 juni lekker rustig is op straat, vanwege Festa de Republicca. We hebben daardoor heel wat km's kunnen maken en samen met jou alle highlights van het barokke Rome gezien. Je hebt ons heel veel achtergrondinformatie gegeven (je spreekt Nederlands als een Italiaanse). En we zijn na afloop naar La Gallina Bianca geweest: heerlijk geluncht.
We zijn een dag later op het gemak nog eens langs alle highlights gelopen en je kijkt dan met andere ogen naar de stad: dat is jouw verdienste.
We bevelen je van harte aan !
Ciao, Eric & Annemarie
Op  4-7-2015 , 11:55:56  heeft  alice Kroon  het volgende geschreven:

Hoi Eline,

Ik wil je graag bedanken voor de 4 uur durende rondleiding door het Colosseum. We hebben veel geleerd en we hebben heel veel informatie gekregen van je. je verteld het allemaal heel leuk. Ook mijn meiden vonden het super. Ik ga je ook aan iedereen aanraden.

Bedankt voor alles
ciao
200_images.png
Op  19-6-2014 , 06:58:44  heeft  Restaurant Oliva  het volgende geschreven:

Eline, erg bedankt voor het delen van je kennis met ons. We hebben erg genoten van je verhalen over Rome en je culinaire adviezen. Het was Super!
Namens al het personeel van Restaurant Oliva uit Rotterdam.
Alex Verburg
Op  26-4-2014 , 12:49:49  heeft  Familie Arts  het volgende geschreven:

We hebben genoten van een leuke rondeleiding waarbij we de hoogtepunten van het klassieke Rome hebben doorlopen, aangevuld met leuke weetjes.
Eline is een gids met een heel uitgebreide kennis die ze perfect weet te doseren naar het doelpubliek.
Dank voor een leerrijke en leuke dag!
Familie Arts, Brugge