Transfers

 

Natuurlijk kunt u een taxi of shuttlebus nemen vanaf de luchthaven naar uw hotel, of de trein vanaf luchthaven Fiumicino. Wilt u echter zorgeloos reizen, zonder wachttijden en er zeker van zijn dat u rechtstreeks voor uw hotel wordt afgezet, dan raad ik u een privétransfer aan. Uw eigen chauffeur haalt u op bij de luchthaven (Fiumicino of Ciampino) en brengt u rechtstreeks naar uw hotel in Rome.

 

Voor de gewone stadstaxi's gelden vaste tarieven in Rome. Een taxi vanaf Ciampino naar het centrum kost 30 euro, vanaf Fiumicino 48 euro. Let op, uw hotel moet zich wel in het centrum van Rome bevinden. De vaste tariefen gelden alleen van/naar een locatie binnen de Aureliaanse Muren.

 

Vanaf Ciampino kunt u met een shuttlebus naar Centraal Station Termini: www.terravision.eu

 

 

Enkele handige links:

Trein vanaf Fiumicino; www.trenitalia.com

Openbaar vervoer; www.atac.roma.it

 

autominivanauto
Op  26-3-2018 , 06:00:19  heeft  Bob& Mieke  het volgende geschreven:

Beste Eline,
Afgelopen zaterdag avond zijn wij weer geland op Schiphol na een heerlijke korte vakantie in Rome.
Dankzij onze wandeling kunnen wij terugdenken aan een heerlijke weliswaar korte vakantie, waarvan wij genoten hebben. We kunnen terugzien op een wandeling onder jouw hoede waarvan we veel hebben opgestoken.
Daarom onze hartelijke dank voor jouw gidsverhaal waarvan we hebben genoten.
Nog onze hartelijke groeten en succes met je werkzaamheden deze zomer.
208_IMG_2425.png
Op  6-7-2014 , 07:46:59  heeft  Bob van Soest  het volgende geschreven:

Een half jaar voordat wij in Rome arriveerde heb ik Eline overspoelt met vragen. Eline reageerde snel en gaf zeer nuttige informatie.
In Rome was Eline het middelpunt van informatie die verder rijkt dan vooraf gedacht. Eline was tevens door haar humor een haar fijne persoonlijkheid een genot om naar te luisteren.
Mocht u opzoek zijn naar de Nederlandse gids in Rome, twijfel niet om Eline te contacteren.
Gr. Bob
Op  22-7-2013 , 11:58:54  heeft  Angelique Theunissen  het volgende geschreven:

Hallo Eline,

Nog een berichtje van ons.. We hebben het super gehad in Rome. Ondanks de hitte hebben we een geweldige ochtend gehad met mooie geschiedenis verhalen van jou.. Top gedaan..! Je krijgt van ons allemaal de groeten en misschien tot een volgende keer in Rome.

Groetjes Angelique en de rest van de groep.
17_familie driessen 2.png
Op  10-8-2012 , 06:58:15  heeft  familie Driessen  het volgende geschreven:

Bedankt voor de leuke en interessante dagen die we samen met jou hebben gehad. Je weet ontzettend veel over Rome te vertellen en je doet dat op een hele leuke en boeiende manier, ook voor de kinderen. De fietstocht door Rome, de rondleiding in het Forum Romanum,het Colosseum, het bezoek aan de Sixtijnse Kapel en de Sint Pieter: het was allemaal geweldig interessant en ook gezellig met jou. Wij kunnen jou als gids van harte aanbevelen. Hopelijk tot ziens in Rome. Veel succes gewenst en hartelijke groeten, Antoine, Margriet, Jeroen en Daan.
13_foto web.png
Op  12-7-2012 , 08:23:12  heeft  Henny Bakker  het volgende geschreven:

Hallo Eline,
Bedankt voor je interessante én gezellige rondleiding door Rome. We hebben er van genoten. Fijn dat je ons wilde afzetten bij de kerk der Friezen na je rondleiding; het was heel bijzonder om zo'n echt Hollands stukje midden in Rome terug te vinden! Bedankt ook voor de tip om tussendemiddag de Sixtijnse kapel te bezoeken: we konden de volgende dag zó doorlopen!

grtjes uit een koel en beetje grijs Scheveningen,
Henny & Bianca