Transfers

 

Natuurlijk kunt u een taxi of shuttlebus nemen vanaf de luchthaven naar uw hotel, of de trein vanaf luchthaven Fiumicino. Wilt u echter zorgeloos reizen, zonder wachttijden en er zeker van zijn dat u rechtstreeks voor uw hotel wordt afgezet, dan raad ik u een privétransfer aan. Uw eigen chauffeur haalt u op bij de luchthaven (Fiumicino of Ciampino) en brengt u rechtstreeks naar uw hotel in Rome.

 

Voor de gewone stadstaxi's gelden vaste tarieven in Rome. Een taxi vanaf Ciampino naar het centrum kost 30 euro, vanaf Fiumicino 48 euro. Let op, uw hotel moet zich wel in het centrum van Rome bevinden. De vaste tariefen gelden alleen van/naar een locatie binnen de Aureliaanse Muren.

 

Vanaf Ciampino kunt u met een shuttlebus naar Centraal Station Termini: www.terravision.eu

 

 

Enkele handige links:

Trein vanaf Fiumicino; www.trenitalia.com

Openbaar vervoer; www.atac.roma.it

 

autominivanauto
Op  21-6-2014 , 02:25:00  heeft  Jos Rath  het volgende geschreven:

Bedankt voor de plezierige rondleiding Eline - dankzij je niet aflatende enthousiasme zijn we allemaal met andere ogen naar het Vaticaan gaan kijken. Heel interessant! We hadden het niet willen missen. Hartelijks, namens ons zevenen, Jos.
33_web.png
Op  18-5-2013 , 09:36:32  heeft  Dènis & Linda  het volgende geschreven:

Hallo Eline,

Bedankt voor je rondleiding door de Vaticaanse musea, de Sixtijnse kapel en de Sint Pieterbasiliek!
We kregen van jou een schat aan informatie waardoor alles wat we zagen veel meer ging leven, dank voor je enthousiasme!

Groeten Dènis & Linda
13_foto web.png
Op  12-7-2012 , 08:23:12  heeft  Henny Bakker  het volgende geschreven:

Hallo Eline,
Bedankt voor je interessante én gezellige rondleiding door Rome. We hebben er van genoten. Fijn dat je ons wilde afzetten bij de kerk der Friezen na je rondleiding; het was heel bijzonder om zo'n echt Hollands stukje midden in Rome terug te vinden! Bedankt ook voor de tip om tussendemiddag de Sixtijnse kapel te bezoeken: we konden de volgende dag zó doorlopen!

grtjes uit een koel en beetje grijs Scheveningen,
Henny & Bianca
12_DSCF2755.png
Op  2-7-2012 , 12:04:15  heeft  Janneke  het volgende geschreven:

Wat ontzettend leuk om twee keer met jou op pad te gaan tijdens ons weekend in Rome. Je voelde onze groep goed aan en wist ons alle acht te boeien van begin tot het eind. Nuchter, enthousiast, én gevoel voor humor, daar houden wij wel van! Ook mede door jouw tips voor ons verdere verblijf hebben wij een super mooie tijd gehad.
Ciao!
Op  6-5-2012 , 02:11:49  heeft  liane de meester  het volgende geschreven:

Beste Eline, dank je wel voor de fantastische rondleiding in Rome. Mooi dat je ook mijn dochter(10j) hebt kunnen boeien. Als we terug komen gaan we je ongetwijfeld contacteren.
Vriendelijke groeten en veel succes, Liane & Evelyne.