Transfers

 

Natuurlijk kunt u een taxi of shuttlebus nemen vanaf de luchthaven naar uw hotel, of de trein vanaf luchthaven Fiumicino. Wilt u echter zorgeloos reizen, zonder wachttijden en er zeker van zijn dat u rechtstreeks voor uw hotel wordt afgezet, dan raad ik u een privétransfer aan. Uw eigen chauffeur haalt u op bij de luchthaven (Fiumicino of Ciampino) en brengt u rechtstreeks naar uw hotel in Rome.

 

Voor de gewone stadstaxi's gelden vaste tarieven in Rome. Een taxi vanaf Ciampino naar het centrum kost 30 euro, vanaf Fiumicino 48 euro. Let op, uw hotel moet zich wel in het centrum van Rome bevinden. De vaste tariefen gelden alleen van/naar een locatie binnen de Aureliaanse Muren.

 

Vanaf Ciampino kunt u met een shuttlebus naar Centraal Station Termini: www.terravision.eu

 

 

Enkele handige links:

Trein vanaf Fiumicino; www.trenitalia.com

Openbaar vervoer; www.atac.roma.it

 

autominivanauto
Op  4-11-2018 , 05:03:54  heeft  Frank en Bianca de Koning  het volgende geschreven:

Hallo Eline, wat was het ontzettend fijn om jou als gids door het Vaticaan te hebben.
Jij wist ons maar zeker onze kinderen te boeien, Coen op zijn eigen manier waar jij dan ook weer feilloos op in ging en Sanne op haar "puber" manier.
Wij hebben alle vier genoten en wat een indrukken.
Dank je wel voor het leuke vertellen waardoor wij geboeid bleven tot de laatste minuut.

Groetjes, Frank, Bianca, Coen en Sanne de Koning
Op  20-6-2018 , 10:52:33  heeft  Familie Wobma  het volgende geschreven:

Vanmorgen hebben we met Eline via de fiets Rome goed leren kennen. Wat een prachtige stad! Op actieve wijze, de Italiaanse sfeer proeven, en vooral veel ‘andere’ bezieningswaardigheden gezien dus daarom gekozen voor een 3 uur durende fietstocht in Rome. Eline weet alles van de stad wat erg leuk en leerzaam was. Een echte aanrader. Bedankt Eline voor deze onvergetelijke ervaring.
Op  3-3-2014 , 12:49:28  heeft  Martijn Martens  het volgende geschreven:

Beste Eline

Hartelijk dank voor de leuke, leerzame en gezellige rondleiding op het Forum en Colosseum. Zelfs Eva (12) die niets moest hebben van die oude stenen was drie uur een geboeid luisteraar. Ook je tip voor de lunchlocatie was top!
Verder was het overslaan van die lange rijen bij het Colosseum een extra bonus.

Groet Renate en Martijn

73_IMG_1571.png
Op  4-1-2014 , 07:15:53  heeft  Desiree  het volgende geschreven:

Eline is een geweldig leuke gids. Zij heeft onze vakantie in Rome verrijkt met haar enorme historische kennis over deze prachtige stad. Ook onze kinderen van 9 en 13 hebben genoten van de verhalen over het Colosseum, het Forum Romanum en het Vaticaan. Eline, hartstikke bedankt voor de leuke tijd samen!
Op  4-6-2012 , 12:56:06  heeft  Monique Nieuwenhuis  het volgende geschreven:

Hallo Eline,

Tijn (van 7 jaar oud) en ik hebben ontzettend genoten van ons bezoek aan Rome mede dankzij jouw rondleiding bij het Colosseum en Forum Romanum. Toen onze tocht van 3 uur voorbij was en jij weer weg liep zei Tijn tegen mij: mama, is die drie uur nu al voorbij? Ik wil nog wel drie uur meT haar rondlopen. Als dat geen compliment is van een 7 jarige!

Bedankt voor alles (inclusief al je tips voor leuke restaurantjes ed. Daar hebben we ook dankbaar gebruik van gemaakt!)

groet,
Monique en Tijn