Golfcarts

Golf Carts are the new way to discover Rome! Not just for people with disabilities, but also for those of us that want to see many sites without exhausting themselfs. And let's not forget about their great fun factor.

Discover with your guide the baroque city center, or visit the Antiquities like the Coliseum and the Baths of Caracalla. Of course we can stop for a closer look at the monuments or sit down for a cup of coffee.

Each golfcarts driver must have a valid driver's license in his or hers country of origin. Each golf cart can take up to 4 people including the driver.

golf1golf2golf3
on  29/08/2018 , 06:56:14  has  Fam. Schreurs  Posted this comment:

Hoi Eline,
De vakantie is al lang voorbij maar de mooie herinneringen aan Rome zullen nog heel lang in onze gedachten blijven. De rondleiding met jou door het colloseum en het forum romanum waren perfect. Het was mooi om zo langs de lange rij toeristen op te lopen en zonder te wachten naar binnen te kunnen. De kids (11 en 13) hebben zich enorm vermaakt, mede dankzij jouw leuke verhalen en vergelijkingen met de tijd van nu. De uren vlogen voorbij. We zouden iedereen aan willen raden om met jou op pad te gaan in Rome.
Hartelijke groet!
327_IMG_8963.png
on  16/08/2017 , 11:17:39  has  Familie Graat  Posted this comment:

Hoi Eline,
Inmiddels weer terug in Nederland na een heerlijke vakantie in Italië.
Onze eerste week in Italië, brachten we door in Rome, een heerlijke stad.
We hebben genoten van de fietstocht, de wandeling en uitleg in Colosseum en Forum Romana. Ook de 3e dag in het Vaticaan was bijzonder. We hebben 's middags ook de koepel van de St. Pieter beklommen, was ook heel leuk om te doen, en prachtige uitzichten.
Ook de meiden hebben genoten van je duidelijke uitleg, en ook in de 2 weken daarna kwam "Rome" regelmatig in de gesprekken voorbij.
Nogmaals bedankt voor de fijne dagen, en wie weet tot ziens !!
Mario, Ivonne, Julia & Emma Graat
on  10/07/2013 , 12:03:37  has  Leurs Roger  Posted this comment:

Hallo Eline,
In naam van gans de groep wil ik je nog eens hartelijk bedanken voor de niet alleen professionele maar zeker ook boeiende rondleidingen.
Bovendien beschik je over een heel aangename stem en een grote naturel hetgeen ieder van ons ten zeerste kon appreciëren.
Zeker tot de volgende keer !!
Beste groeten nog van iedereen.
on  16/08/2012 , 10:58:38  has  Bo Schrauwen  Posted this comment:

hoi Eline,
bedankt voor de superleuke midag ik heb er erg van genoten en vond het super mooi!
het was heel erg warm weer en veel trappen lopen maar toch was het de moeite waard ik vondt het super leuk en mischien zie ik je nog wel een keer!

groetjes Bo
12_DSCF2755.png
on  02/07/2012 , 12:04:15  has  Janneke  Posted this comment:

Wat ontzettend leuk om twee keer met jou op pad te gaan tijdens ons weekend in Rome. Je voelde onze groep goed aan en wist ons alle acht te boeien van begin tot het eind. Nuchter, enthousiast, én gevoel voor humor, daar houden wij wel van! Ook mede door jouw tips voor ons verdere verblijf hebben wij een super mooie tijd gehad.
Ciao!