Golfcarts

Golf Carts are the new way to discover Rome! Not just for people with disabilities, but also for those of us that want to see many sites without exhausting themselfs. And let's not forget about their great fun factor.

Discover with your guide the baroque city center, or visit the Antiquities like the Coliseum and the Baths of Caracalla. Of course we can stop for a closer look at the monuments or sit down for a cup of coffee.

Each golfcarts driver must have a valid driver's license in his or hers country of origin. Each golf cart can take up to 4 people including the driver.

golf1golf2golf3
on  29/08/2018 , 06:56:14  has  Fam. Schreurs  Posted this comment:

Hoi Eline,
De vakantie is al lang voorbij maar de mooie herinneringen aan Rome zullen nog heel lang in onze gedachten blijven. De rondleiding met jou door het colloseum en het forum romanum waren perfect. Het was mooi om zo langs de lange rij toeristen op te lopen en zonder te wachten naar binnen te kunnen. De kids (11 en 13) hebben zich enorm vermaakt, mede dankzij jouw leuke verhalen en vergelijkingen met de tijd van nu. De uren vlogen voorbij. We zouden iedereen aan willen raden om met jou op pad te gaan in Rome.
Hartelijke groet!
on  21/06/2014 , 02:25:00  has  Jos Rath  Posted this comment:

Bedankt voor de plezierige rondleiding Eline - dankzij je niet aflatende enthousiasme zijn we allemaal met andere ogen naar het Vaticaan gaan kijken. Heel interessant! We hadden het niet willen missen. Hartelijks, namens ons zevenen, Jos.
on  26/04/2014 , 12:49:49  has  Familie Arts  Posted this comment:

We hebben genoten van een leuke rondeleiding waarbij we de hoogtepunten van het klassieke Rome hebben doorlopen, aangevuld met leuke weetjes.
Eline is een gids met een heel uitgebreide kennis die ze perfect weet te doseren naar het doelpubliek.
Dank voor een leerrijke en leuke dag!
Familie Arts, Brugge
on  03/03/2014 , 12:49:28  has  Martijn Martens  Posted this comment:

Beste Eline

Hartelijk dank voor de leuke, leerzame en gezellige rondleiding op het Forum en Colosseum. Zelfs Eva (12) die niets moest hebben van die oude stenen was drie uur een geboeid luisteraar. Ook je tip voor de lunchlocatie was top!
Verder was het overslaan van die lange rijen bij het Colosseum een extra bonus.

Groet Renate en Martijn

on  16/08/2012 , 10:58:38  has  Bo Schrauwen  Posted this comment:

hoi Eline,
bedankt voor de superleuke midag ik heb er erg van genoten en vond het super mooi!
het was heel erg warm weer en veel trappen lopen maar toch was het de moeite waard ik vondt het super leuk en mischien zie ik je nog wel een keer!

groetjes Bo