Met prive chauffeur

 

Om de gehele stad in korte tijd te ontdekken, kunt u natuurlijk ook kiezen voor een auto met privé chauffeur. U wordt opgehaald en weer teruggebracht naar uw hotel. Het is ook mogelijk u al bij de luchthaven op te laten halen en vanaf daar via een mooie route naar het hotel te gaan, terwijl de gids u uitleg geeft.

Alhoewel een groot deel van het centrum van Rome gesloten is voor het verkeer, mogen deze auto's toch bijna overal komen en parkeren. Uw chauffeur rijdt u heen waar u maar heen wilt, terwijl uw Nederlandse gids overal uitleg bij kan geven en de leukste terrasjes kent!

Deze oplossing is met name geschikt voor wie bijvoorbeeld slecht ter been is, of de rondleiding direct wil combineren met een transfer vanaf de luchthaven. Over het algemeen zijn de afstanden in het centrum zo klein, dat men dit gemakkelijk te voet aflegt.

autominivanauto
Op  27-5-2018 , 06:48:59  heeft  Rinka  het volgende geschreven:

Het is Eline gelukt om de aandacht en interesse van onze 11 jaar oude zoon van begin tot het einde vast te houden! We hebben genoten van de oudheden die tot keven kwamen en raden iedereen aan met Eline op pad te gaan. En het getipte restaurant ba afloop was een schot in de roos!
Op  6-8-2014 , 14:50:00  heeft  Martine  het volgende geschreven:

Hoi Eline,
dank voor een heel erg leuke rondleiding in het Vaticaan!.
We hebben echt t idee alle highlights gezien te hebben maar ook nog vele leuke details. Je nuchtere aanpak en humor waren helemaal in de roos bij onze pubers. Super was t, groet Martine
Op  11-5-2014 , 05:35:21  heeft  Philip en Jeanine  het volgende geschreven:

Dank je wel Eline!
We zijn heel erg tevreden over jouw rondleiding door het Vaticaan museum, de Sixtijnse kapel en de Sint Pieter.
Er is zoveel moois te zien en te ontdekken dat we zonder gids niet zouden weten waar te beginnen. Jij hebt ons op gezellige en ontspannen wijze de hoogtepunten laten zien en veel achtergrond informatie gegeven.
We kunnen en zullen je van harte aanbevelen. Ook (juist) bij gezinnen met kinderen!
Op  3-3-2014 , 12:49:28  heeft  Martijn Martens  het volgende geschreven:

Beste Eline

Hartelijk dank voor de leuke, leerzame en gezellige rondleiding op het Forum en Colosseum. Zelfs Eva (12) die niets moest hebben van die oude stenen was drie uur een geboeid luisteraar. Ook je tip voor de lunchlocatie was top!
Verder was het overslaan van die lange rijen bij het Colosseum een extra bonus.

Groet Renate en Martijn

Op  8-5-2012 , 02:02:32  heeft  familie huigen  het volgende geschreven:

Beste Eline,

Bedankt voor de leuke en interessante rondleidingen. Je weet de informatie heel goed te doseren en af te stemmen op de mensen in de groep. Wij waren met kinderen en volwassenen, met mensen die al in Rome geweest waren en mensen die Rome voor het eerst zagen. Voor iedereen was het leuk! Het rijden in de micro-cars is een groot succes. Je hoeft niet zoveel te lopen en kan toch heel veel bekijken.
Als we weer in Rome zijn, nemen we zeker contact op.

Groeten,

familie Huigen