Met prive chauffeur

 

Om de gehele stad in korte tijd te ontdekken, kunt u natuurlijk ook kiezen voor een auto met privé chauffeur. U wordt opgehaald en weer teruggebracht naar uw hotel. Het is ook mogelijk u al bij de luchthaven op te laten halen en vanaf daar via een mooie route naar het hotel te gaan, terwijl de gids u uitleg geeft.

Alhoewel een groot deel van het centrum van Rome gesloten is voor het verkeer, mogen deze auto's toch bijna overal komen en parkeren. Uw chauffeur rijdt u heen waar u maar heen wilt, terwijl uw Nederlandse gids overal uitleg bij kan geven en de leukste terrasjes kent!

Deze oplossing is met name geschikt voor wie bijvoorbeeld slecht ter been is, of de rondleiding direct wil combineren met een transfer vanaf de luchthaven. Over het algemeen zijn de afstanden in het centrum zo klein, dat men dit gemakkelijk te voet aflegt.

autominivanauto
303_Rome 2016 maart 040.png
Op  2-4-2017 , 11:40:02  heeft  Kris & Ankie  het volgende geschreven:

Bedankt Eline voor 2 dagen onze gids te zijn in Rome. Onze eerste dag een 3uur durende wandeling rond ons hotel Palazzo Navona, zo leerden we onze weg een beetje te vinden in Rome. Op de 2de dag stond het Vaticaan op het programma zeer boeiend en leerrijk. We vonden het super en genoten van je verhalen. Nogmaals van harte bedankt en tot binnen 25 jaar als we door de heilige deuren van de basiliek mogen.
Kris & Ankie uit Zulte
Op  29-6-2015 , 05:55:44  heeft  Anneloes Groen  het volgende geschreven:

Eline, dank je voor de geweldige dag die je ons hebt bezorgd. Colosseum, het Forum, een perfecte lunchlocatie en sightseeing per golfkarretjes. Het was voor de hele groep echt heel leerzaam en leuk. Veel dank en graag zien we je nogmaals in Rome! Hartelijke groet, Anneloes Willem Evelijn Noor Gaius Kleis Pip en Menno.
Op  28-4-2015 , 12:25:08  heeft  Opa, Oma en aanhang  het volgende geschreven:

Dag Eline,

Ons bezoek aan Rome is mede dankzij jouw voortreffelijke drie daagse rondleiding bijzonder geslaagd.
De eerste dag de fietsroute met alle highlights in Rome en vervolgens de dag erna Colosseum en Forum Romanum en de laatste dag het Vaticaan.
Wij hebben genoten, maar zeker ook de kleinkinderen heb je voortreffelijk de aandacht kunnen houden
Namens ons allen nogmaals heel hartelijk dank voor jouw plezierige en prettige rondleiding.

Wellicht tot ziens in Rome.

Met vriendelijke groet,
Opa, Oma en aanhang
225_image.png
Op  25-10-2014 , 23:24:03  heeft  Corriie Dooms  het volgende geschreven:

Hallo Eline. Heerlijk 3 dagen met jouw op pad geweest in Rome. Veel gezien en veel geleerd. Verschillende dingen gedaan, fietsen en vooral veel wandelen. Wij zijn blij dat je er was en ons zoveel dingen gewezen hebt. Het heeft een positieve kijk op Rome gegeven voor ons. Nogmaals bedankt. Bram, Max en Corrie
Op  11-6-2013 , 12:45:12  heeft  Rita en Jan Kuijk  het volgende geschreven:

Wij zijn op 9 juni 2013 met Eline naar het Collosseum en het Forum Romanum geweest. Wat weet zij veel! En ze vertelt op een duidelijke en vlotte manier. Ze lardeert haar verhaal met allerlei annekdotes. Voor ons was het een echte belevenis en in elk geval veel beter dan een Italiaan(se) die probeert Engels of Duits te spreken. Een echte aanrader dus.