Transfers

You can take a taxi from the airport to your hotel or the train from Fiumicino Airport. But if you prefer carefree travel, without waiting and if you want to be sure that you will be taken directly to your hotel, then I recommend our private transfer service. Your own driver will pick you up at the airport (Fiumicino or Ciampino) and take you directly to your hotel in Rome.

useful link:

train; www.trenitalia.com

public transport; www.atac.roma.it

autominivanauto
228_20141027_113655.png
on  23/11/2014 , 23:38:58  has  yvonne veerman  Posted this comment:

Lieve Eline,
We hebben Rome nog mooier beleefd dankzij al jouw kennis en leuke weetjes over (de historie van) deze geweldige stad. Ook bedankt voor al je tips vooraf over restaurants etc. We hebben met vriendinnen een onvergetelijk weekend gehad.
Vriendelijke groeten van Yvonne, Anja, Karin, Anita en Anita, Geertje, Jacqueline, Lisa en Carolien uit Volendam x
on  29/04/2014 , 12:17:43  has  fam.Pey  Posted this comment:

Bedankt Eline voor de boeiende rondleiding en alle hulp vooraf.
We hebben er van genoten. Wat weet jij veel te vertellen over het mooie, oude Rome! Als we terug komen, boeken we zeker weer bij jou een rondleiding. Groetjes uit Terneuzen!!
on  09/08/2013 , 09:48:09  has  Vincent Bague  Posted this comment:

Hoi Eline
Schitterend!
Wij waren een Vlaamse groep van 4 volwassenen en 4 'kinderen' van 4 tot 17 jaar.
Sommigen zagen Rome al, anderen waren er voor het eerst.
Perfecte uitleg: de grote geschiedenis vertaald naar vandaag tot en met de leuke wist-je-dat-jes.
De fietstocht op de eerste dag als overzicht en de 'oortjes' zodat iedereen altijd alles hoort zijn super.
Voor elk Vlaams groepje dat naar Rome gaat: probeer Eline te boeken!
35_IMG_2898.png
on  20/05/2013 , 02:33:44  has  Vosch Chris  Posted this comment:

Hallo Eline,
Hartelijk dank voor de 2 schitterende excursies die we met jouw mochten doen.
Je hebt ons weten te boeien met je kennis in het Vaticaan en in het oude Rome. Geweldige ervaring en we weten veel meer. We zullen je zeker aanbevelen. Chris & Lut
on  16/08/2012 , 10:58:38  has  Bo Schrauwen  Posted this comment:

hoi Eline,
bedankt voor de superleuke midag ik heb er erg van genoten en vond het super mooi!
het was heel erg warm weer en veel trappen lopen maar toch was het de moeite waard ik vondt het super leuk en mischien zie ik je nog wel een keer!

groetjes Bo