Transfers

You can take a taxi from the airport to your hotel or the train from Fiumicino Airport. But if you prefer carefree travel, without waiting and if you want to be sure that you will be taken directly to your hotel, then I recommend our private transfer service. Your own driver will pick you up at the airport (Fiumicino or Ciampino) and take you directly to your hotel in Rome.

useful link:

train; www.trenitalia.com

public transport; www.atac.roma.it

autominivanauto
on  15/06/2019 , 03:45:28  has  wilma van Unen  Posted this comment:

Beste Eline,

We hebben ontzettend genoten van je verhalen en uitleg tijdens de fietstocht door Rome en het bezoek aan het colosseum. Je kunt enorm boeiend vertellen.
Dank je wel!

Wie weet tot een volgende keer.
on  04/06/2019 , 23:59:24  has  Casper Troost  Posted this comment:

Beste Eline,

Dank voor de rondleidingen! Wij hebben het erg naar ons zin gehad, en ondanks dat we de rondleiding al een keer gedaan hadden, hebben we toch weer nieuwe dingen geleerd over het Colosseum en het Vaticaan. Je weet er duidelijk veel van en het is goed te merken dat je enthousiast bent over hetgeen je vertelt. Dank daarvoor!
200_images.png
on  19/06/2014 , 06:58:44  has  Restaurant Oliva  Posted this comment:

Eline, erg bedankt voor het delen van je kennis met ons. We hebben erg genoten van je verhalen over Rome en je culinaire adviezen. Het was Super!
Namens al het personeel van Restaurant Oliva uit Rotterdam.
Alex Verburg
on  02/05/2014 , 04:47:54  has  Marlou wens  Posted this comment:

Bedankt voor de leuke rondleiding (29-4) door het Colosseum en Forum Romanum. Het oude Rome herleeft door jouw manier van vertellen. Was ook zeer geslaagd voor onze jongens van 9 en 14. Kan het iedereen aanbevelen. Bij een volgend bezoek aan Rome weten we je weer te vinden!
on  10/07/2013 , 12:03:37  has  Leurs Roger  Posted this comment:

Hallo Eline,
In naam van gans de groep wil ik je nog eens hartelijk bedanken voor de niet alleen professionele maar zeker ook boeiende rondleidingen.
Bovendien beschik je over een heel aangename stem en een grote naturel hetgeen ieder van ons ten zeerste kon appreciëren.
Zeker tot de volgende keer !!
Beste groeten nog van iedereen.