Review achterlaten

Alternatieve contact gegevens

Fax:(+39) 0696045030
Email:info@gidsinrome.nl
Op  8-2-2020 , 03:23:58  heeft  Florian en Ferre  het volgende geschreven:

Nogmaals dank voor je hulp, raad en je geweldige gidswerk !
Heb je schitterend gedaan, met kennis van zaken, enthousiast en dat alles in een fijne sfeer : zo heb je ons een onvergetelijke Rome reis bezorgd !

Groetjes,

Florian en Ferre
Op  20-6-2018 , 10:52:33  heeft  Familie Wobma  het volgende geschreven:

Vanmorgen hebben we met Eline via de fiets Rome goed leren kennen. Wat een prachtige stad! Op actieve wijze, de Italiaanse sfeer proeven, en vooral veel ‘andere’ bezieningswaardigheden gezien dus daarom gekozen voor een 3 uur durende fietstocht in Rome. Eline weet alles van de stad wat erg leuk en leerzaam was. Een echte aanrader. Bedankt Eline voor deze onvergetelijke ervaring.
Op  3-5-2018 , 02:09:16  heeft  Vranken   het volgende geschreven:

Beste Eline,

We genoten van een 'super'rondleiding in Rome. U praat zeer vlot en rustig en spreekt heel duidelijk. U houdt tevens rekening met de persoonlijke achtergrond van de toeristen om nog extra info te geven en u houdt ten zeerste rekening met hun desiderata . U bezit een zeer uitgebreide kennis. Het was heel boeiend en de tijd vloog voorbij. Op korte tijd hebben we op een aangename wijze Rome bezichtigd , zelfs bezienswaardigheden waar wij niet direct aan gedacht hadden. U voorstel om met een e-car samen met u Rome te bezichtigen was een uitmuntend idee! We hebben zeer veel kennis opgedaan en genieten nu nog na van deze bijzonder aangename rondleiding . Bedankt voor deze unieke ervaring, het was een werkelijke meerwaarde! Vriendelijke groeten en wie weet tot een volgende keer.
Théo, Maggy, Eveline, Niels en Mirte
Op  7-7-2014 , 06:56:12  heeft  Nijs Walter  het volgende geschreven:

Beste Eline,
nogmaals hartelijk dank voor de fijne en boeiende rondleidingen in Vaticaanstad en Antiek Rome. De geschiedenis die je achter elke bezienswaardigheid wist te vertellen, alsook de manier waarop is TOP!
Blij dat we jou "gegoogled" hebben.
Groetjes vanuit België,
Walter, Sophie, Charlotte, Time en Helen
Op  21-10-2013 , 05:54:33  heeft  familie ten Dam  het volgende geschreven:

Hallo Eline
Heel erg bedankt voor de prachtige rondleiding over het Colloseum en het Forum Romanum. Je hebt ons en onze kinderen (16, 13 en 11 jaar) heel erg weten te boeien. We zijn een heel stuk wijzer geworden over het leven van de Romeinen. Een fantastische middag!
hartelijke groeten

Marc, Carin, Casper, Koen en Saskia