Gids in Rome
English
Deutsch
Home
Wandel routes
Rome op wielen
Extra informatie
Contact
Gastenboek
Antiek Rome
Kerken van Rome
De musea van Rome
Historisch centrum
Met de fiets
Met de auto
Met de golfwagen
Transfers
Praktische tips
Minder ter been
Entreekaarten
Review achterlaten
Reviews van anderen
Archeology
Churches
Museum
Barok
Bicycle
Scooter
Car
Golfcart
Restaurants
Transfers
Antik
Kirchen
Kunstschätze
Review achterlaten
Het commentaar wordt verzonden, een ogenblikje geduld.
Naam:
Email:
foto:
Bericht:
Alternatieve contact gegevens
Fax:
(+39) 0696045030
Email:
info@gidsinrome.nl
Op 30-10-2016 , 12:57:49 heeft Gertjan, Annemarie, Eva, Thijs, Henk en Marian het volgende geschreven:
Ha die Eline,
Wat ging die vrijdagochtend in de Herfstvakantie snel! Drie uur lang nam je ons op sleeptouw over het Palatijn en het Forum Romanum. Van opa tot kleinzoon wist je ons te boeien met je uitgebreide kennis en de leuke wijze waarop je die kennis met ons deelde. Heel erg bedankt en we zullen je overal aanbevelen!! Hartelijke, Monsterse groet van Henk, Marian, Gertjan, Annemarie, Eva en Thijs
Op 25-10-2014 , 23:24:03 heeft Corriie Dooms het volgende geschreven:
Hallo Eline. Heerlijk 3 dagen met jouw op pad geweest in Rome. Veel gezien en veel geleerd. Verschillende dingen gedaan, fietsen en vooral veel wandelen. Wij zijn blij dat je er was en ons zoveel dingen gewezen hebt. Het heeft een positieve kijk op Rome gegeven voor ons. Nogmaals bedankt. Bram, Max en Corrie
Op 26-5-2014 , 14:25:00 heeft Elsa het volgende geschreven:
Hallo Eline,
Nogmaals bedankt voor de 3 daagse rondleiding met onze groep. De fietstour door het centrum , rondleiding door het Vaticaan , Sint Pieter , Forum Romanum , Colosseum en San Clemente. Allemaal heel boeiend mede door jouw uitleg. Wat heb jij veel kennis en je kan het ook op een humoristische manier vertellen .
Mede dankzij jou hebben wij een onvergetelijke stedentrip gehad !
Het was top !!
Groeten van Elsa en de rest van de groep van 10 uit Volendam.
Op 21-10-2013 , 05:54:33 heeft familie ten Dam het volgende geschreven:
Hallo Eline
Heel erg bedankt voor de prachtige rondleiding over het Colloseum en het Forum Romanum. Je hebt ons en onze kinderen (16, 13 en 11 jaar) heel erg weten te boeien. We zijn een heel stuk wijzer geworden over het leven van de Romeinen. Een fantastische middag!
hartelijke groeten
Marc, Carin, Casper, Koen en Saskia
Op 16-8-2012 , 10:58:38 heeft Bo Schrauwen het volgende geschreven:
hoi Eline,
bedankt voor de superleuke midag ik heb er erg van genoten en vond het super mooi!
het was heel erg warm weer en veel trappen lopen maar toch was het de moeite waard ik vondt het super leuk en mischien zie ik je nog wel een keer!
groetjes Bo