on  27/05/2018 , 06:48:59  has  Rinka  Posted this comment:

Het is Eline gelukt om de aandacht en interesse van onze 11 jaar oude zoon van begin tot het einde vast te houden! We hebben genoten van de oudheden die tot keven kwamen en raden iedereen aan met Eline op pad te gaan. En het getipte restaurant ba afloop was een schot in de roos!
on  30/04/2014 , 07:29:16  has  Hein, Esther & Elise  Posted this comment:

Hallo Eline,

We zijn net terug uit Rome en genieten nog na van al het moois dat we daar gezien hebben. We willen je bedanken voor de boeiende rondleiding die je ons hebt gegeven (met een kleine groep)door het Colosseum en over het Forum Romanum. Je bent een fantastisch vertelster en weet jong en oud te boeien met jouw grote kennis van het oude Rome. Het was een erg leuke ochtend voor ons drie en we bevelen je graag bij anderen aan!

Groetjes,
Hein, Esther en Elise
on  10/10/2013 , 04:26:18  has  Ineke van Weele  Posted this comment:

Dag Eline,
Vorige week heb jij ons rondgeleid over het Forum Romanum en het Colosseum. Arjan en ik hebben een geweldige ochtend gehad! Je wist zo veel te vertellen, op een hele beeldende en enthousiaste manier en met de nodige humor. De start met de geschiedeins van Rome in vogelvlucht gaf een heel compleet uitgangspunt voor de rondleiding. Ook weet je goed de geschiedenis met de tegenwoordige tijd te verbinden. En tenslotte beschik je over een enorme energie! Dank je wel voor deze mooie ochtend en we bevelen jou heel graag aan bij iedereen die deze site bezoekt! Hartelijke groeten, Ineke en Arjan.
48_P1080605.png
on  02/07/2013 , 13:32:14  has  Frank Ooms  Posted this comment:

Ha Eline,

Net terug uit Italië willen wij je hartelijk danken voor de onvergetelijke rondleiding die je ons hebt gegeven over het Forum Romanum, in het Colosseum en in de San Clemente. Je energie, kennis en humor hebben je rondleiding tot een hoogtepunt van onze vakantie gemaakt! Nogmaals dank! En van harte aanbevolen!

Groet
Frank, Gea en Fleur Ooms
on  29/10/2012 , 04:22:40  has  Familie Kuiper  Posted this comment:

Beste Eline,

Nogmaals dank voor de geweldige rondleiding in het Colosseum en het Forum Romanum. We zijn in korte tijd veel over de geschiedenis van het Romeinse rijk en de stad Rome te weten gekomen. Je hebt het verhaal ook mooi afgestemd op onze kinderen (10 en 11 jaar). Veel illustratieve verhalen en ruimte voor onze vragen. Maar ik zou je ook van harte aanbevelen aan onze ouders! Mooi om te zien dat je je droom hebt nageleefd. Als 16-jarige meid verliefd geworden op de stad, en nu een volledig leven opgebouwd in Rome. Veel succes en geluk. En wie weet tot een volgende keer!