on  15/06/2019 , 03:45:28  has  wilma van Unen  Posted this comment:

Beste Eline,

We hebben ontzettend genoten van je verhalen en uitleg tijdens de fietstocht door Rome en het bezoek aan het colosseum. Je kunt enorm boeiend vertellen.
Dank je wel!

Wie weet tot een volgende keer.
on  26/03/2018 , 06:00:19  has  Bob& Mieke  Posted this comment:

Beste Eline,
Afgelopen zaterdag avond zijn wij weer geland op Schiphol na een heerlijke korte vakantie in Rome.
Dankzij onze wandeling kunnen wij terugdenken aan een heerlijke weliswaar korte vakantie, waarvan wij genoten hebben. We kunnen terugzien op een wandeling onder jouw hoede waarvan we veel hebben opgestoken.
Daarom onze hartelijke dank voor jouw gidsverhaal waarvan we hebben genoten.
Nog onze hartelijke groeten en succes met je werkzaamheden deze zomer.
on  25/03/2017 , 09:39:56  has  marcel roeleveld  Posted this comment:

Hallo Eline,
wij zijn je dankbaar voor de fijne gidstocht door Rome. Dank zij jou is het veel mooier en leerzamer om de bezienswaardigheden te bezoeken.
Wij kunnen en zullen je aan iedereen aanbevelen.
Groet marcel en de rst
on  30/10/2016 , 12:57:49  has  Gertjan, Annemarie, Eva, Thijs, Henk en Marian  Posted this comment:

Ha die Eline,
Wat ging die vrijdagochtend in de Herfstvakantie snel! Drie uur lang nam je ons op sleeptouw over het Palatijn en het Forum Romanum. Van opa tot kleinzoon wist je ons te boeien met je uitgebreide kennis en de leuke wijze waarop je die kennis met ons deelde. Heel erg bedankt en we zullen je overal aanbevelen!! Hartelijke, Monsterse groet van Henk, Marian, Gertjan, Annemarie, Eva en Thijs
on  26/04/2014 , 12:49:49  has  Familie Arts  Posted this comment:

We hebben genoten van een leuke rondeleiding waarbij we de hoogtepunten van het klassieke Rome hebben doorlopen, aangevuld met leuke weetjes.
Eline is een gids met een heel uitgebreide kennis die ze perfect weet te doseren naar het doelpubliek.
Dank voor een leerrijke en leuke dag!
Familie Arts, Brugge