Gids in Rome
Nederlands
Home
Walking routes
Rome on wheels
Extra services
Contact
Antiek Rome
Kerken van Rome
De musea van Rome
Historisch centrum
Met de fiets
Met de auto
Met de golfwagen
Transfers
Praktische tips
Minder ter been
Entreekaarten
Review achterlaten
Reviews van anderen
Archeology
Churches
Museum
Barok
Bicycle
Scooter
Car
Golfcart
Restaurants
Transfers
Antik
Kirchen
Kunstschätze
on 23/10/2019 , 11:10:58 has Moniek Beurskens Posted this comment:
Beste Eline, bedankt voor je privé tour door het Colloseum en het Forum Romanum. Je beschikt over veel kennis en je kunt die heel goed overbrengen. Onze kinderen van 5 en 7 jaar vonden het prachtig. En ondanks dat mijn vader in de rolstoel zit en het soms een hobbelige rit was, heeft hij met volle teugen genoten en heb je de route hier perfect op aangepast. Nogmaals bedankt!
Aron, Moniek, Daan, Emma, Piet en Doriet
on 15/09/2014 , 13:13:19 has familie van Steen Posted this comment:
Beste Eline, we hebben genoten van jouw enthousiasme over het Colosseum, het antieke Rome en als afsluiter Vaticaanstad. Met onze 4 kinderen tussen 10 en 16 jaar heb je ons allemaal weten te boeien. Een mooie herinnering!! Bedankt familie van Steen
on 18/05/2013 , 09:36:32 has Dènis & Linda Posted this comment:
Hallo Eline,
Bedankt voor je rondleiding door de Vaticaanse musea, de Sixtijnse kapel en de Sint Pieterbasiliek!
We kregen van jou een schat aan informatie waardoor alles wat we zagen veel meer ging leven, dank voor je enthousiasme!
Groeten Dènis & Linda
on 19/09/2012 , 08:38:56 has Jordan en Suzanne van Bergen Posted this comment:
We hebben Eline 3 dagen als gids in Rome gehad en dat is ons prima bevallen. Wij kunnen Eline aanraden als persoonlijke gids in Rome. Veel kennis, feiten, verhalen, etc. die je tot je krijgt tijdens het ontdekken van Rome.
on 08/05/2012 , 02:02:32 has familie huigen Posted this comment:
Beste Eline,
Bedankt voor de leuke en interessante rondleidingen. Je weet de informatie heel goed te doseren en af te stemmen op de mensen in de groep. Wij waren met kinderen en volwassenen, met mensen die al in Rome geweest waren en mensen die Rome voor het eerst zagen. Voor iedereen was het leuk! Het rijden in de micro-cars is een groot succes. Je hoeft niet zoveel te lopen en kan toch heel veel bekijken.
Als we weer in Rome zijn, nemen we zeker contact op.
Groeten,
familie Huigen