on  30/01/2026 , 12:04:07  has  Tinne  Posted this comment:

We kregen de tip om contact te nemen met Eline om ons in Rome te laten gidsen. We zullen haar in de toekomst ook aan anderen aanraden! Een gezellige dame met veel kennis die ze op een fijne manier deelt. We bezochten met haar einde januari 3u de Vaticaanse musea en de Sint Pietersbasiliek en trokken 4u samen rond op het Forum Romanum en in het Colosseum. Zonder haar verhalen, weetjes en informatie was onze reis veel minder gestoffeerd geweest. We zouden veel gezien hebben dat weinig betekenis zou gehad hebben. Ze heeft ons ook nog super goeie tips gegeven voor andere bezoeken die we zonder haar konden doen. Nog eens bedankt Eline voor de boeiende uren!
431_IMG-20190514-WA0038.png
on  03/06/2019 , 00:20:09  has  Bootsman, de Boer, Bond  Posted this comment:

Hoi Eline, wat hebben we genoten. De drie dagen dat we met jou als gids door Rome zijn gegaan waren fantastisch, wat weet je toch veel over Rome en alle kunstwerken, hoe je erover praat was zeer boeiend en interessant.. Bedankt voor alles, top geregeld !!!
253_2015 07 22_Zomervakantie Rome_0278.png
on  14/08/2015 , 23:05:20  has  Femke  Posted this comment:

Twee ochtenden met Eline op pad in Rome, het was een feestje! De rondleidingen waren boeiend van het begin tot het eind. Aandacht zit 'm in details.

Eline had alle aandacht voor ons en haar verhalen zaten vol - vaak met humor gebrachte - details.
Daardoor kwam het Antieke Rome (en het Vaticaan) echt tot leven!

Onze drie kinderen (11, 11 en 7 jaar oud), hebben thuis vol enthousiasme alle verhalen van Eline (met details!) doorverteld aan Pake en Beppe en Opa en Oma.

Een rondleiding van Eline is een absolute aanrader!

Dank je wel, Eline!
Een heel hartelijke groet van ons 5-en uit Drachten!
on  28/11/2014 , 06:50:53  has  Karin  Posted this comment:

Beste Eline,
Wil je bedanken voor de geweldige rondleiding door Antiek Rome op 21 november jl! Ik kan iedereen je aanbevelen.
Wij hebben in ieder geval genoten. Het was in een woord super.....
Vriendelijke groet,
Karin, Dick, Ynske en Richard
on  08/05/2012 , 09:38:07  has  Monique de Jong  Posted this comment:

Hoi Eline,
Hartelijk dank voor de geweldige rondleidingen, mede dankzij jou is het ook voor de 2 jongste kinderen (8 en 9) een vakantie geworden om nooit te vergeten. Heel veel succes en wij komen zeker nog een keer naar Rome.
Groetjes van Errol, Monique en kids.