on  24/07/2019 , 05:25:15  has  Roy   Posted this comment:

Hele leuke enthousiaste vrouw die met haar achtergrond echt over elke straat iets kan vertellen. Ik schrijf nooit een review maar dit is echt de moeite waard. Tnx Eline en wij bellen je bij het volgende tripje naar Rome zeker weer. Mvg Roy
on  29/06/2015 , 05:55:44  has  Anneloes Groen  Posted this comment:

Eline, dank je voor de geweldige dag die je ons hebt bezorgd. Colosseum, het Forum, een perfecte lunchlocatie en sightseeing per golfkarretjes. Het was voor de hele groep echt heel leerzaam en leuk. Veel dank en graag zien we je nogmaals in Rome! Hartelijke groet, Anneloes Willem Evelijn Noor Gaius Kleis Pip en Menno.
48_P1080605.png
on  02/07/2013 , 13:32:14  has  Frank Ooms  Posted this comment:

Ha Eline,

Net terug uit Italië willen wij je hartelijk danken voor de onvergetelijke rondleiding die je ons hebt gegeven over het Forum Romanum, in het Colosseum en in de San Clemente. Je energie, kennis en humor hebben je rondleiding tot een hoogtepunt van onze vakantie gemaakt! Nogmaals dank! En van harte aanbevolen!

Groet
Frank, Gea en Fleur Ooms
on  29/10/2012 , 04:22:40  has  Familie Kuiper  Posted this comment:

Beste Eline,

Nogmaals dank voor de geweldige rondleiding in het Colosseum en het Forum Romanum. We zijn in korte tijd veel over de geschiedenis van het Romeinse rijk en de stad Rome te weten gekomen. Je hebt het verhaal ook mooi afgestemd op onze kinderen (10 en 11 jaar). Veel illustratieve verhalen en ruimte voor onze vragen. Maar ik zou je ook van harte aanbevelen aan onze ouders! Mooi om te zien dat je je droom hebt nageleefd. Als 16-jarige meid verliefd geworden op de stad, en nu een volledig leven opgebouwd in Rome. Veel succes en geluk. En wie weet tot een volgende keer!

13_foto web.png
on  12/07/2012 , 08:23:12  has  Henny Bakker  Posted this comment:

Hallo Eline,
Bedankt voor je interessante én gezellige rondleiding door Rome. We hebben er van genoten. Fijn dat je ons wilde afzetten bij de kerk der Friezen na je rondleiding; het was heel bijzonder om zo'n echt Hollands stukje midden in Rome terug te vinden! Bedankt ook voor de tip om tussendemiddag de Sixtijnse kapel te bezoeken: we konden de volgende dag zó doorlopen!

grtjes uit een koel en beetje grijs Scheveningen,
Henny & Bianca