Gids in Rome
Nederlands
Home
Walking routes
Rome on wheels
Extra services
Contact
Antiek Rome
Kerken van Rome
De musea van Rome
Historisch centrum
Met de fiets
Met de auto
Met de golfwagen
Transfers
Praktische tips
Minder ter been
Entreekaarten
Review achterlaten
Reviews van anderen
Archeology
Churches
Museum
Barok
Bicycle
Scooter
Car
Golfcart
Restaurants
Transfers
Antik
Kirchen
Kunstschätze
on 26/03/2018 , 06:00:19 has Bob& Mieke Posted this comment:
Beste Eline,
Afgelopen zaterdag avond zijn wij weer geland op Schiphol na een heerlijke korte vakantie in Rome.
Dankzij onze wandeling kunnen wij terugdenken aan een heerlijke weliswaar korte vakantie, waarvan wij genoten hebben. We kunnen terugzien op een wandeling onder jouw hoede waarvan we veel hebben opgestoken.
Daarom onze hartelijke dank voor jouw gidsverhaal waarvan we hebben genoten.
Nog onze hartelijke groeten en succes met je werkzaamheden deze zomer.
on 14/10/2013 , 12:03:47 has Drein Anne-Marie Coen en desiree Posted this comment:
Hoi Eline,
Het was erg leuk om met jou door Vaticaanstad te lopen, erg bedankt. Zeker met de kinderen is het de moeite waard
on 10/10/2013 , 04:26:18 has Ineke van Weele Posted this comment:
Dag Eline,
Vorige week heb jij ons rondgeleid over het Forum Romanum en het Colosseum. Arjan en ik hebben een geweldige ochtend gehad! Je wist zo veel te vertellen, op een hele beeldende en enthousiaste manier en met de nodige humor. De start met de geschiedeins van Rome in vogelvlucht gaf een heel compleet uitgangspunt voor de rondleiding. Ook weet je goed de geschiedenis met de tegenwoordige tijd te verbinden. En tenslotte beschik je over een enorme energie! Dank je wel voor deze mooie ochtend en we bevelen jou heel graag aan bij iedereen die deze site bezoekt! Hartelijke groeten, Ineke en Arjan.
on 20/05/2013 , 02:33:44 has Vosch Chris Posted this comment:
Hallo Eline,
Hartelijk dank voor de 2 schitterende excursies die we met jouw mochten doen.
Je hebt ons weten te boeien met je kennis in het Vaticaan en in het oude Rome. Geweldige ervaring en we weten veel meer. We zullen je zeker aanbevelen. Chris & Lut
on 08/05/2012 , 02:02:32 has familie huigen Posted this comment:
Beste Eline,
Bedankt voor de leuke en interessante rondleidingen. Je weet de informatie heel goed te doseren en af te stemmen op de mensen in de groep. Wij waren met kinderen en volwassenen, met mensen die al in Rome geweest waren en mensen die Rome voor het eerst zagen. Voor iedereen was het leuk! Het rijden in de micro-cars is een groot succes. Je hoeft niet zoveel te lopen en kan toch heel veel bekijken.
Als we weer in Rome zijn, nemen we zeker contact op.
Groeten,
familie Huigen