on  08/02/2020 , 03:23:58  has  Florian en Ferre  Posted this comment:

Nogmaals dank voor je hulp, raad en je geweldige gidswerk !
Heb je schitterend gedaan, met kennis van zaken, enthousiast en dat alles in een fijne sfeer : zo heb je ons een onvergetelijke Rome reis bezorgd !

Groetjes,

Florian en Ferre
on  06/06/2019 , 07:06:19  has  Tineke Krol  Posted this comment:

Ha Eline

Wat hebben wij 'n goede zet gemaakt door jou te boeken om ons rond te leiden in het vatcaans museum Sixtijnse kapel en St. Pieter, jouw kennis en enthousiasme hebben onze trip naar Rome onvergetelijk gemaakt, heel erg bedankt, Tineke Laura en Jan
on  29/08/2018 , 06:56:14  has  Fam. Schreurs  Posted this comment:

Hoi Eline,
De vakantie is al lang voorbij maar de mooie herinneringen aan Rome zullen nog heel lang in onze gedachten blijven. De rondleiding met jou door het colloseum en het forum romanum waren perfect. Het was mooi om zo langs de lange rij toeristen op te lopen en zonder te wachten naar binnen te kunnen. De kids (11 en 13) hebben zich enorm vermaakt, mede dankzij jouw leuke verhalen en vergelijkingen met de tijd van nu. De uren vlogen voorbij. We zouden iedereen aan willen raden om met jou op pad te gaan in Rome.
Hartelijke groet!
225_image.png
on  25/10/2014 , 23:24:03  has  Corriie Dooms  Posted this comment:

Hallo Eline. Heerlijk 3 dagen met jouw op pad geweest in Rome. Veel gezien en veel geleerd. Verschillende dingen gedaan, fietsen en vooral veel wandelen. Wij zijn blij dat je er was en ons zoveel dingen gewezen hebt. Het heeft een positieve kijk op Rome gegeven voor ons. Nogmaals bedankt. Bram, Max en Corrie
on  22/07/2013 , 11:58:54  has  Angelique Theunissen  Posted this comment:

Hallo Eline,

Nog een berichtje van ons.. We hebben het super gehad in Rome. Ondanks de hitte hebben we een geweldige ochtend gehad met mooie geschiedenis verhalen van jou.. Top gedaan..! Je krijgt van ons allemaal de groeten en misschien tot een volgende keer in Rome.

Groetjes Angelique en de rest van de groep.