431_IMG-20190514-WA0038.png
on  03/06/2019 , 00:20:09  has  Bootsman, de Boer, Bond  Posted this comment:

Hoi Eline, wat hebben we genoten. De drie dagen dat we met jou als gids door Rome zijn gegaan waren fantastisch, wat weet je toch veel over Rome en alle kunstwerken, hoe je erover praat was zeer boeiend en interessant.. Bedankt voor alles, top geregeld !!!
318_IMG_9248.png
on  20/06/2017 , 11:10:12  has  Eric Kouters  Posted this comment:

Hoi Eline, wat een geweldige ochtend met jou op de fiets door Rome. We hadden geluk dat het op 2 juni lekker rustig is op straat, vanwege Festa de Republicca. We hebben daardoor heel wat km's kunnen maken en samen met jou alle highlights van het barokke Rome gezien. Je hebt ons heel veel achtergrondinformatie gegeven (je spreekt Nederlands als een Italiaanse). En we zijn na afloop naar La Gallina Bianca geweest: heerlijk geluncht.
We zijn een dag later op het gemak nog eens langs alle highlights gelopen en je kijkt dan met andere ogen naar de stad: dat is jouw verdienste.
We bevelen je van harte aan !
Ciao, Eric & Annemarie
on  30/10/2016 , 12:57:49  has  Gertjan, Annemarie, Eva, Thijs, Henk en Marian  Posted this comment:

Ha die Eline,
Wat ging die vrijdagochtend in de Herfstvakantie snel! Drie uur lang nam je ons op sleeptouw over het Palatijn en het Forum Romanum. Van opa tot kleinzoon wist je ons te boeien met je uitgebreide kennis en de leuke wijze waarop je die kennis met ons deelde. Heel erg bedankt en we zullen je overal aanbevelen!! Hartelijke, Monsterse groet van Henk, Marian, Gertjan, Annemarie, Eva en Thijs
on  09/04/2016 , 07:08:23  has  Martin van der Kooij  Posted this comment:

Eline,

Heel erg bedankt voor de fantastische drie dagen die je ons gegeven hebt. Jouw kennis gecombineerd met de gedoseerdheid van de stof zorgen voor een prettige manier van het leren kennen van 'jouw' stad.

Je programma was top. (Electro) fietsend de stad verkennen op dag één, waarbij het magnifieke uitzicht één van de hoogte punten was. Op dag twee het Colloseum en het Forum Romanum in één woord WOW! En de laatste dag het Vaticaan. Zoals reeds gemeld, heb jij onze vakantie in Rome onvergetelijk gemaakt.

Bedankt!


Lieve groet,



Leonie, Denice, Coen en Martin
on  26/01/2015 , 14:53:16  has  Lorraine  Posted this comment:

Beste Eline,
Hartelijk dank voor de geweldige rondleidingen in het mooie Rome. We hebben elkaar nu al 2 keer ontmoet, de afgelopen 2 jaar... en kijken alweer uit naar onze volgende ontmoeting. Er blijft zoveel te zien in Rome. De volgende keer nemen we de kinderen weer mee. Die hebben ook zo genoten van onze eerste rondleiding in 2013.

Lorraine, Henk, Alicia en Ryan