Gids in Rome
Nederlands
Home
Walking routes
Rome on wheels
Extra services
Contact
Antiek Rome
Kerken van Rome
De musea van Rome
Historisch centrum
Met de fiets
Met de auto
Met de golfwagen
Transfers
Praktische tips
Minder ter been
Entreekaarten
Review achterlaten
Reviews van anderen
Archeology
Churches
Museum
Barok
Bicycle
Scooter
Car
Golfcart
Restaurants
Transfers
Antik
Kirchen
Kunstschätze
on 09/04/2016 , 07:08:23 has Martin van der Kooij Posted this comment:
Eline,
Heel erg bedankt voor de fantastische drie dagen die je ons gegeven hebt. Jouw kennis gecombineerd met de gedoseerdheid van de stof zorgen voor een prettige manier van het leren kennen van 'jouw' stad.
Je programma was top. (Electro) fietsend de stad verkennen op dag één, waarbij het magnifieke uitzicht één van de hoogte punten was. Op dag twee het Colloseum en het Forum Romanum in één woord WOW! En de laatste dag het Vaticaan. Zoals reeds gemeld, heb jij onze vakantie in Rome onvergetelijk gemaakt.
Bedankt!
Lieve groet,
Leonie, Denice, Coen en Martin
on 26/04/2014 , 12:49:49 has Familie Arts Posted this comment:
We hebben genoten van een leuke rondeleiding waarbij we de hoogtepunten van het klassieke Rome hebben doorlopen, aangevuld met leuke weetjes.
Eline is een gids met een heel uitgebreide kennis die ze perfect weet te doseren naar het doelpubliek.
Dank voor een leerrijke en leuke dag!
Familie Arts, Brugge
on 11/04/2014 , 11:35:20 has Michiel Minderhoud Posted this comment:
Beste Eline, je hebt ons verblijf in Rome tot een onvergetelijke ervaring gemaakt. Dank voor je geweldige uitleg in het Colosseum, het. Forum Romanum en het Vaticaan. Het was super!
Michiel en Marjolein Minderhoud
on 02/07/2012 , 12:04:15 has Janneke Posted this comment:
Wat ontzettend leuk om twee keer met jou op pad te gaan tijdens ons weekend in Rome. Je voelde onze groep goed aan en wist ons alle acht te boeien van begin tot het eind. Nuchter, enthousiast, én gevoel voor humor, daar houden wij wel van! Ook mede door jouw tips voor ons verdere verblijf hebben wij een super mooie tijd gehad.
Ciao!
on 08/05/2012 , 09:38:07 has Monique de Jong Posted this comment:
Hoi Eline,
Hartelijk dank voor de geweldige rondleidingen, mede dankzij jou is het ook voor de 2 jongste kinderen (8 en 9) een vakantie geworden om nooit te vergeten. Heel veel succes en wij komen zeker nog een keer naar Rome.
Groetjes van Errol, Monique en kids.