Contact

Ik streef er naar om uw tour van Rome zo goed mogelijk op uw wensen aan te laten sluiten. Voor al uw vragen over routes, entreekaarten en andere zaken, kunt U dit formulier gebruiken om contact met mij op te nemen.

 

  • Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn, vragen wij u een indicatie te geven van het aantal personen (1 of meer) waarmee u komt en de periode waarin u in Rome bent. Beide hoeven niet definitief te zijn maar helpen ons u van de juiste informatie te voorzien.

Alternatieve contact gegevens

Fax:(+39) 0696045030
Email:info@gidsinrome.nl
Op  4-6-2019 , 23:59:24  heeft  Casper Troost  het volgende geschreven:

Beste Eline,

Dank voor de rondleidingen! Wij hebben het erg naar ons zin gehad, en ondanks dat we de rondleiding al een keer gedaan hadden, hebben we toch weer nieuwe dingen geleerd over het Colosseum en het Vaticaan. Je weet er duidelijk veel van en het is goed te merken dat je enthousiast bent over hetgeen je vertelt. Dank daarvoor!
Op  2-4-2016 , 12:52:11  heeft  Els Merx  het volgende geschreven:

Beste Eline,
Vandaag hebben we een rondleiding door het Vaticaan gehad van jou. Het was bijzonder leuk en bijzonder leerzaam. De uren vlogen voorbij, De manier waarop je vertelde was boeiend en humoristisch. We hebben genoten, dankjewel!

Groeten,

Tiny, Annie en Els
Op  21-6-2014 , 02:25:00  heeft  Jos Rath  het volgende geschreven:

Bedankt voor de plezierige rondleiding Eline - dankzij je niet aflatende enthousiasme zijn we allemaal met andere ogen naar het Vaticaan gaan kijken. Heel interessant! We hadden het niet willen missen. Hartelijks, namens ons zevenen, Jos.
Op  8-4-2013 , 03:27:37  heeft  Nancy Van de Velde & Sven Matthyssens  het volgende geschreven:

Hey Eline,
We hebben een super verlof gehad.
Je hebt ons heel wat laten zien en heel veel informatie gegeven. Ik en Sven vonden jou enorm goed in het gidsen. Je vertelde ons héél veel en heel vlot. Het was super aangenaam om met jou doorheen Rome te trekken. Ik zal jou zeker aanbevelen als gids. Veel succes met het verdere gidsen en veel plezier met Georgia.
2_foto katrien.png
Op  10-4-2012 , 05:07:19  heeft  Katrien Dirinck  het volgende geschreven:

Hoi Eline,
We hebben een heel fijne tijd gehad! Nog eens bedankt voor je professionele uitleg en heel leuk gezelschap!

Veel liefs,
Bart, Katrien, Luca en Cato xxxx