Discover the baroque city center

Discover the baroque center of Rome with your guide and follow in the footsteps of famous architects like Bernini and Borromini. Visit for example the Piazza Navona and the famous Trevi Fountain. See the Spanish Steps, which in reality turn out to not be Spanish at all! And let's not forget the beautiful Baroque churches in the city center such as the Sant'Ignazio.

Your guide knows all the places to visit in Rome. And along the way their will be stops  for a great Italian coffee or real Italian icecream!

barok 1barok2barok 3
on  28/11/2014 , 06:50:53  has  Karin  Posted this comment:

Beste Eline,
Wil je bedanken voor de geweldige rondleiding door Antiek Rome op 21 november jl! Ik kan iedereen je aanbevelen.
Wij hebben in ieder geval genoten. Het was in een woord super.....
Vriendelijke groet,
Karin, Dick, Ynske en Richard
on  07/07/2014 , 06:56:12  has  Nijs Walter  Posted this comment:

Beste Eline,
nogmaals hartelijk dank voor de fijne en boeiende rondleidingen in Vaticaanstad en Antiek Rome. De geschiedenis die je achter elke bezienswaardigheid wist te vertellen, alsook de manier waarop is TOP!
Blij dat we jou "gegoogled" hebben.
Groetjes vanuit België,
Walter, Sophie, Charlotte, Time en Helen
on  03/03/2014 , 12:49:28  has  Martijn Martens  Posted this comment:

Beste Eline

Hartelijk dank voor de leuke, leerzame en gezellige rondleiding op het Forum en Colosseum. Zelfs Eva (12) die niets moest hebben van die oude stenen was drie uur een geboeid luisteraar. Ook je tip voor de lunchlocatie was top!
Verder was het overslaan van die lange rijen bij het Colosseum een extra bonus.

Groet Renate en Martijn

73_IMG_1571.png
on  04/01/2014 , 07:15:53  has  Desiree  Posted this comment:

Eline is een geweldig leuke gids. Zij heeft onze vakantie in Rome verrijkt met haar enorme historische kennis over deze prachtige stad. Ook onze kinderen van 9 en 13 hebben genoten van de verhalen over het Colosseum, het Forum Romanum en het Vaticaan. Eline, hartstikke bedankt voor de leuke tijd samen!
on  10/07/2013 , 12:03:37  has  Leurs Roger  Posted this comment:

Hallo Eline,
In naam van gans de groep wil ik je nog eens hartelijk bedanken voor de niet alleen professionele maar zeker ook boeiende rondleidingen.
Bovendien beschik je over een heel aangename stem en een grote naturel hetgeen ieder van ons ten zeerste kon appreciëren.
Zeker tot de volgende keer !!
Beste groeten nog van iedereen.