Gids in Rome
English
Deutsch
Home
Wandel routes
Rome op wielen
Extra informatie
Contact
Gastenboek
Antiek Rome
Kerken van Rome
De musea van Rome
Historisch centrum
Met de fiets
Met de auto
Met de golfwagen
Transfers
Praktische tips
Minder ter been
Entreekaarten
Review achterlaten
Reviews van anderen
Archeology
Churches
Museum
Barok
Bicycle
Scooter
Car
Golfcart
Restaurants
Transfers
Antik
Kirchen
Kunstschätze
Review achterlaten
Het commentaar wordt verzonden, een ogenblikje geduld.
Naam:
Email:
foto:
Bericht:
Alternatieve contact gegevens
Fax:
(+39) 0696045030
Email:
info@gidsinrome.nl
Op 25-11-2019 , 02:53:08 heeft Evelyn Akkerman het volgende geschreven:
Hi Eline, wat een mooie rondleiding heb jij mijn zoontje en mij gegeven! Leuk, voor zowel een volwassene als een 11-jarige en ook echt toegespitst op onze wensen. Een aanrader!! Dank en groeten, Evelyn en Sam
Op 23-10-2019 , 11:10:58 heeft Moniek Beurskens het volgende geschreven:
Beste Eline, bedankt voor je privé tour door het Colloseum en het Forum Romanum. Je beschikt over veel kennis en je kunt die heel goed overbrengen. Onze kinderen van 5 en 7 jaar vonden het prachtig. En ondanks dat mijn vader in de rolstoel zit en het soms een hobbelige rit was, heeft hij met volle teugen genoten en heb je de route hier perfect op aangepast. Nogmaals bedankt!
Aron, Moniek, Daan, Emma, Piet en Doriet
Op 25-3-2017 , 09:39:56 heeft marcel roeleveld het volgende geschreven:
Hallo Eline,
wij zijn je dankbaar voor de fijne gidstocht door Rome. Dank zij jou is het veel mooier en leerzamer om de bezienswaardigheden te bezoeken.
Wij kunnen en zullen je aan iedereen aanbevelen.
Groet marcel en de rst
Op 20-6-2014 , 00:33:41 heeft vader en dochter (12jaar) het volgende geschreven:
Beste Eline,
Nogmaals heel hartelijke dank voor de voortreffelijke rondleidingen van vorige week! We hebben er van genoten hoe je de oudheid tot leven hebt gebracht!
Op 8-5-2012 , 02:02:32 heeft familie huigen het volgende geschreven:
Beste Eline,
Bedankt voor de leuke en interessante rondleidingen. Je weet de informatie heel goed te doseren en af te stemmen op de mensen in de groep. Wij waren met kinderen en volwassenen, met mensen die al in Rome geweest waren en mensen die Rome voor het eerst zagen. Voor iedereen was het leuk! Het rijden in de micro-cars is een groot succes. Je hoeft niet zoveel te lopen en kan toch heel veel bekijken.
Als we weer in Rome zijn, nemen we zeker contact op.
Groeten,
familie Huigen