Review achterlaten

Alternatieve contact gegevens

Fax:(+39) 0696045030
Email:info@gidsinrome.nl
Op  30-1-2026 , 12:04:07  heeft  Tinne  het volgende geschreven:

We kregen de tip om contact te nemen met Eline om ons in Rome te laten gidsen. We zullen haar in de toekomst ook aan anderen aanraden! Een gezellige dame met veel kennis die ze op een fijne manier deelt. We bezochten met haar einde januari 3u de Vaticaanse musea en de Sint Pietersbasiliek en trokken 4u samen rond op het Forum Romanum en in het Colosseum. Zonder haar verhalen, weetjes en informatie was onze reis veel minder gestoffeerd geweest. We zouden veel gezien hebben dat weinig betekenis zou gehad hebben. Ze heeft ons ook nog super goeie tips gegeven voor andere bezoeken die we zonder haar konden doen. Nog eens bedankt Eline voor de boeiende uren!
Op  8-2-2020 , 03:23:58  heeft  Florian en Ferre  het volgende geschreven:

Nogmaals dank voor je hulp, raad en je geweldige gidswerk !
Heb je schitterend gedaan, met kennis van zaken, enthousiast en dat alles in een fijne sfeer : zo heb je ons een onvergetelijke Rome reis bezorgd !

Groetjes,

Florian en Ferre
Op  14-10-2013 , 12:03:47  heeft  Drein Anne-Marie Coen en desiree  het volgende geschreven:

Hoi Eline,

Het was erg leuk om met jou door Vaticaanstad te lopen, erg bedankt. Zeker met de kinderen is het de moeite waard
33_web.png
Op  18-5-2013 , 09:36:32  heeft  Dènis & Linda  het volgende geschreven:

Hallo Eline,

Bedankt voor je rondleiding door de Vaticaanse musea, de Sixtijnse kapel en de Sint Pieterbasiliek!
We kregen van jou een schat aan informatie waardoor alles wat we zagen veel meer ging leven, dank voor je enthousiasme!

Groeten Dènis & Linda
14_IMG_1157.png
Op  18-7-2012 , 10:33:49  heeft  Sophie de Boeij  het volgende geschreven:

Beste Eline,
Wij hebben een fantastische tour met jou achter de rug. Dank voor de zeer uitgebreide info. De tour met de golfkar was een echt hoogte punt van onze trip. Heel veel zien in korte tijd. Met jou op stap laat Rome echt tot leven komen.

Bedankt en hopelijk tot een volgend bezoek aan Rome!

Groet,
Sophie