Transfers

 

Natuurlijk kunt u een taxi of shuttlebus nemen vanaf de luchthaven naar uw hotel, of de trein vanaf luchthaven Fiumicino. Wilt u echter zorgeloos reizen, zonder wachttijden en er zeker van zijn dat u rechtstreeks voor uw hotel wordt afgezet, dan raad ik u een privétransfer aan. Uw eigen chauffeur haalt u op bij de luchthaven (Fiumicino of Ciampino) en brengt u rechtstreeks naar uw hotel in Rome.

 

Voor de gewone stadstaxi's gelden vaste tarieven in Rome. Een taxi vanaf Ciampino naar het centrum kost 30 euro, vanaf Fiumicino 48 euro. Let op, uw hotel moet zich wel in het centrum van Rome bevinden. De vaste tariefen gelden alleen van/naar een locatie binnen de Aureliaanse Muren.

 

Vanaf Ciampino kunt u met een shuttlebus naar Centraal Station Termini: www.terravision.eu

 

 

Enkele handige links:

Trein vanaf Fiumicino; www.trenitalia.com

Openbaar vervoer; www.atac.roma.it

 

autominivanauto
Op  25-11-2019 , 02:53:08  heeft  Evelyn Akkerman  het volgende geschreven:

Hi Eline, wat een mooie rondleiding heb jij mijn zoontje en mij gegeven! Leuk, voor zowel een volwassene als een 11-jarige en ook echt toegespitst op onze wensen. Een aanrader!! Dank en groeten, Evelyn en Sam
Op  15-6-2019 , 03:45:28  heeft  wilma van Unen  het volgende geschreven:

Beste Eline,

We hebben ontzettend genoten van je verhalen en uitleg tijdens de fietstocht door Rome en het bezoek aan het colosseum. Je kunt enorm boeiend vertellen.
Dank je wel!

Wie weet tot een volgende keer.
Op  14-10-2013 , 12:03:47  heeft  Drein Anne-Marie Coen en desiree  het volgende geschreven:

Hoi Eline,

Het was erg leuk om met jou door Vaticaanstad te lopen, erg bedankt. Zeker met de kinderen is het de moeite waard
Op  8-5-2013 , 03:52:30  heeft  Natasja  het volgende geschreven:

Een rondleiding met Eline als Nederlandstalige gids in het Colosseum en op het Forum Romanum is echt een aanrader als je met kinderen in Rome bent. Zeker het Forum vraagt om deskundige uitleg, anders zie je toch vooral veel brokstukken zonder context. Mijn zoon is 11 jaar en hij heeft echt genoten en hing aan haar lippen. Eline wist het allemaal heel levendig te beschrijven en met leuke details zodat wij echt een goeie indruk kregen hoe het leven er een paar duizend jaar geleden uitzag. Het was allemaal zo leuk, interessant en gezellig dat we nauwelijks last hadden van de regenbui die gelukkig 's middags stopte. Dankjewel, Eline, jouw rondleiding was een hoogtepunt van onze reis! En leuk dat we je op het vliegveld weer tegenkwamen voor een gezamenlijk ontbijtje ;-)
16_P7310360.png
Op  6-8-2012 , 06:09:44  heeft  Els Schrauwen  het volgende geschreven:

Hoi Eline,

Zoals je beloofd had van te voren heb je de middag die wij doorbrachten met jou als onze Nederlands talige gids echt genoten en een heel goed beeld gekregen van Het Coloseum, Palatijn en het Forum Romanum. We hadden 2 heel verschillende kinderen bij maar die heb jij beide kunnen boeien!
Nogmaals hartstikke bedankt en wij zullen jou zeker aanbevelen als er van ons nog eens iemand in Rome gaat kijken.

Groeten
Fam. Schrauwen
Wilfried, Els, Sjors en Bo