Transfers

 

Natuurlijk kunt u een taxi of shuttlebus nemen vanaf de luchthaven naar uw hotel, of de trein vanaf luchthaven Fiumicino. Wilt u echter zorgeloos reizen, zonder wachttijden en er zeker van zijn dat u rechtstreeks voor uw hotel wordt afgezet, dan raad ik u een privétransfer aan. Uw eigen chauffeur haalt u op bij de luchthaven (Fiumicino of Ciampino) en brengt u rechtstreeks naar uw hotel in Rome.

 

Voor de gewone stadstaxi's gelden vaste tarieven in Rome. Een taxi vanaf Ciampino naar het centrum kost 30 euro, vanaf Fiumicino 48 euro. Let op, uw hotel moet zich wel in het centrum van Rome bevinden. De vaste tariefen gelden alleen van/naar een locatie binnen de Aureliaanse Muren.

 

Vanaf Ciampino kunt u met een shuttlebus naar Centraal Station Termini: www.terravision.eu

 

 

Enkele handige links:

Trein vanaf Fiumicino; www.trenitalia.com

Openbaar vervoer; www.atac.roma.it

 

autominivanauto
Op  20-6-2018 , 10:52:33  heeft  Familie Wobma  het volgende geschreven:

Vanmorgen hebben we met Eline via de fiets Rome goed leren kennen. Wat een prachtige stad! Op actieve wijze, de Italiaanse sfeer proeven, en vooral veel ‘andere’ bezieningswaardigheden gezien dus daarom gekozen voor een 3 uur durende fietstocht in Rome. Eline weet alles van de stad wat erg leuk en leerzaam was. Een echte aanrader. Bedankt Eline voor deze onvergetelijke ervaring.
327_IMG_8963.png
Op  16-8-2017 , 11:17:39  heeft  Familie Graat  het volgende geschreven:

Hoi Eline,
Inmiddels weer terug in Nederland na een heerlijke vakantie in Italië.
Onze eerste week in Italië, brachten we door in Rome, een heerlijke stad.
We hebben genoten van de fietstocht, de wandeling en uitleg in Colosseum en Forum Romana. Ook de 3e dag in het Vaticaan was bijzonder. We hebben 's middags ook de koepel van de St. Pieter beklommen, was ook heel leuk om te doen, en prachtige uitzichten.
Ook de meiden hebben genoten van je duidelijke uitleg, en ook in de 2 weken daarna kwam "Rome" regelmatig in de gesprekken voorbij.
Nogmaals bedankt voor de fijne dagen, en wie weet tot ziens !!
Mario, Ivonne, Julia & Emma Graat
318_IMG_9248.png
Op  20-6-2017 , 11:10:12  heeft  Eric Kouters  het volgende geschreven:

Hoi Eline, wat een geweldige ochtend met jou op de fiets door Rome. We hadden geluk dat het op 2 juni lekker rustig is op straat, vanwege Festa de Republicca. We hebben daardoor heel wat km's kunnen maken en samen met jou alle highlights van het barokke Rome gezien. Je hebt ons heel veel achtergrondinformatie gegeven (je spreekt Nederlands als een Italiaanse). En we zijn na afloop naar La Gallina Bianca geweest: heerlijk geluncht.
We zijn een dag later op het gemak nog eens langs alle highlights gelopen en je kijkt dan met andere ogen naar de stad: dat is jouw verdienste.
We bevelen je van harte aan !
Ciao, Eric & Annemarie
Op  2-4-2016 , 12:52:11  heeft  Els Merx  het volgende geschreven:

Beste Eline,
Vandaag hebben we een rondleiding door het Vaticaan gehad van jou. Het was bijzonder leuk en bijzonder leerzaam. De uren vlogen voorbij, De manier waarop je vertelde was boeiend en humoristisch. We hebben genoten, dankjewel!

Groeten,

Tiny, Annie en Els
Op  25-4-2014 , 11:01:47  heeft  Jennifer  het volgende geschreven:

Hoi Eline

Wat een fantastische rondleiding en we genoten vooral van hoe je het leven blies in de geschiedenis om ons heen! Je voelde feilloos aan in wat voor informatie wij interesse hadden en niets was je teveel. Ontzettend bedankt voor een informatieve, professionele en gezellige morgen.

Groetjes Jennifer, Marina en Moeder!