Transfers

 

Natuurlijk kunt u een taxi of shuttlebus nemen vanaf de luchthaven naar uw hotel, of de trein vanaf luchthaven Fiumicino. Wilt u echter zorgeloos reizen, zonder wachttijden en er zeker van zijn dat u rechtstreeks voor uw hotel wordt afgezet, dan raad ik u een privétransfer aan. Uw eigen chauffeur haalt u op bij de luchthaven (Fiumicino of Ciampino) en brengt u rechtstreeks naar uw hotel in Rome.

 

Voor de gewone stadstaxi's gelden vaste tarieven in Rome. Een taxi vanaf Ciampino naar het centrum kost 30 euro, vanaf Fiumicino 48 euro. Let op, uw hotel moet zich wel in het centrum van Rome bevinden. De vaste tariefen gelden alleen van/naar een locatie binnen de Aureliaanse Muren.

 

Vanaf Ciampino kunt u met een shuttlebus naar Centraal Station Termini: www.terravision.eu

 

 

Enkele handige links:

Trein vanaf Fiumicino; www.trenitalia.com

Openbaar vervoer; www.atac.roma.it

 

autominivanauto
Op  18-11-2016 , 04:52:12  heeft  Sandy Versteeg  het volgende geschreven:

We zijn net terug van een ontzettende leuke en leerzame rondleiding. Wat een kennis en wat een leuke verhalen. We hadden een rondleiding door het Colosseum en Forum Romanum. Zeer de moeite waard. We weten je te vinden Eline als we weer naar Rome gaan! Groetjes Sandy en Lida.
253_2015 07 22_Zomervakantie Rome_0278.png
Op  14-8-2015 , 23:05:20  heeft  Femke  het volgende geschreven:

Twee ochtenden met Eline op pad in Rome, het was een feestje! De rondleidingen waren boeiend van het begin tot het eind. Aandacht zit 'm in details.

Eline had alle aandacht voor ons en haar verhalen zaten vol - vaak met humor gebrachte - details.
Daardoor kwam het Antieke Rome (en het Vaticaan) echt tot leven!

Onze drie kinderen (11, 11 en 7 jaar oud), hebben thuis vol enthousiasme alle verhalen van Eline (met details!) doorverteld aan Pake en Beppe en Opa en Oma.

Een rondleiding van Eline is een absolute aanrader!

Dank je wel, Eline!
Een heel hartelijke groet van ons 5-en uit Drachten!
Op  3-3-2014 , 12:49:28  heeft  Martijn Martens  het volgende geschreven:

Beste Eline

Hartelijk dank voor de leuke, leerzame en gezellige rondleiding op het Forum en Colosseum. Zelfs Eva (12) die niets moest hebben van die oude stenen was drie uur een geboeid luisteraar. Ook je tip voor de lunchlocatie was top!
Verder was het overslaan van die lange rijen bij het Colosseum een extra bonus.

Groet Renate en Martijn

Op  11-6-2013 , 12:45:12  heeft  Rita en Jan Kuijk  het volgende geschreven:

Wij zijn op 9 juni 2013 met Eline naar het Collosseum en het Forum Romanum geweest. Wat weet zij veel! En ze vertelt op een duidelijke en vlotte manier. Ze lardeert haar verhaal met allerlei annekdotes. Voor ons was het een echte belevenis en in elk geval veel beter dan een Italiaan(se) die probeert Engels of Duits te spreken. Een echte aanrader dus.
33_web.png
Op  18-5-2013 , 09:36:32  heeft  Dènis & Linda  het volgende geschreven:

Hallo Eline,

Bedankt voor je rondleiding door de Vaticaanse musea, de Sixtijnse kapel en de Sint Pieterbasiliek!
We kregen van jou een schat aan informatie waardoor alles wat we zagen veel meer ging leven, dank voor je enthousiasme!

Groeten Dènis & Linda