Transfers

 

Natuurlijk kunt u een taxi of shuttlebus nemen vanaf de luchthaven naar uw hotel, of de trein vanaf luchthaven Fiumicino. Wilt u echter zorgeloos reizen, zonder wachttijden en er zeker van zijn dat u rechtstreeks voor uw hotel wordt afgezet, dan raad ik u een privétransfer aan. Uw eigen chauffeur haalt u op bij de luchthaven (Fiumicino of Ciampino) en brengt u rechtstreeks naar uw hotel in Rome.

 

Voor de gewone stadstaxi's gelden vaste tarieven in Rome. Een taxi vanaf Ciampino naar het centrum kost 30 euro, vanaf Fiumicino 48 euro. Let op, uw hotel moet zich wel in het centrum van Rome bevinden. De vaste tariefen gelden alleen van/naar een locatie binnen de Aureliaanse Muren.

 

Vanaf Ciampino kunt u met een shuttlebus naar Centraal Station Termini: www.terravision.eu

 

 

Enkele handige links:

Trein vanaf Fiumicino; www.trenitalia.com

Openbaar vervoer; www.atac.roma.it

 

autominivanauto
Op  4-11-2018 , 05:03:54  heeft  Frank en Bianca de Koning  het volgende geschreven:

Hallo Eline, wat was het ontzettend fijn om jou als gids door het Vaticaan te hebben.
Jij wist ons maar zeker onze kinderen te boeien, Coen op zijn eigen manier waar jij dan ook weer feilloos op in ging en Sanne op haar "puber" manier.
Wij hebben alle vier genoten en wat een indrukken.
Dank je wel voor het leuke vertellen waardoor wij geboeid bleven tot de laatste minuut.

Groetjes, Frank, Bianca, Coen en Sanne de Koning
Op  20-6-2014 , 00:33:41  heeft  vader en dochter (12jaar)  het volgende geschreven:

Beste Eline,

Nogmaals heel hartelijke dank voor de voortreffelijke rondleidingen van vorige week! We hebben er van genoten hoe je de oudheid tot leven hebt gebracht!
Op  26-5-2014 , 14:25:00  heeft  Elsa  het volgende geschreven:

Hallo Eline,

Nogmaals bedankt voor de 3 daagse rondleiding met onze groep. De fietstour door het centrum , rondleiding door het Vaticaan , Sint Pieter , Forum Romanum , Colosseum en San Clemente. Allemaal heel boeiend mede door jouw uitleg. Wat heb jij veel kennis en je kan het ook op een humoristische manier vertellen .
Mede dankzij jou hebben wij een onvergetelijke stedentrip gehad !
Het was top !!

Groeten van Elsa en de rest van de groep van 10 uit Volendam.
Op  17-9-2013 , 14:29:40  heeft  Koen Van Impe  het volgende geschreven:

Beste Eline,

Hartelijk dank voor de fantastische tour met golfkarretje in Rome op 22 juli 2013.

Het is echt een aanrader om de deskundige en waar nodig voor kinderen aangepaste uitleg te krijgen van een Nederlandstalige gids die zelf al jaren in Rome woont.

We denken er met veel plezier aan terug !

groetjes,

Familie Van Impe – Hofman. ( België)
12_DSCF2755.png
Op  2-7-2012 , 12:04:15  heeft  Janneke  het volgende geschreven:

Wat ontzettend leuk om twee keer met jou op pad te gaan tijdens ons weekend in Rome. Je voelde onze groep goed aan en wist ons alle acht te boeien van begin tot het eind. Nuchter, enthousiast, én gevoel voor humor, daar houden wij wel van! Ook mede door jouw tips voor ons verdere verblijf hebben wij een super mooie tijd gehad.
Ciao!