Transfers

 

Natuurlijk kunt u een taxi of shuttlebus nemen vanaf de luchthaven naar uw hotel, of de trein vanaf luchthaven Fiumicino. Wilt u echter zorgeloos reizen, zonder wachttijden en er zeker van zijn dat u rechtstreeks voor uw hotel wordt afgezet, dan raad ik u een privétransfer aan. Uw eigen chauffeur haalt u op bij de luchthaven (Fiumicino of Ciampino) en brengt u rechtstreeks naar uw hotel in Rome.

 

Voor de gewone stadstaxi's gelden vaste tarieven in Rome. Een taxi vanaf Ciampino naar het centrum kost 30 euro, vanaf Fiumicino 48 euro. Let op, uw hotel moet zich wel in het centrum van Rome bevinden. De vaste tariefen gelden alleen van/naar een locatie binnen de Aureliaanse Muren.

 

Vanaf Ciampino kunt u met een shuttlebus naar Centraal Station Termini: www.terravision.eu

 

 

Enkele handige links:

Trein vanaf Fiumicino; www.trenitalia.com

Openbaar vervoer; www.atac.roma.it

 

autominivanauto
Op  4-11-2018 , 05:03:54  heeft  Frank en Bianca de Koning  het volgende geschreven:

Hallo Eline, wat was het ontzettend fijn om jou als gids door het Vaticaan te hebben.
Jij wist ons maar zeker onze kinderen te boeien, Coen op zijn eigen manier waar jij dan ook weer feilloos op in ging en Sanne op haar "puber" manier.
Wij hebben alle vier genoten en wat een indrukken.
Dank je wel voor het leuke vertellen waardoor wij geboeid bleven tot de laatste minuut.

Groetjes, Frank, Bianca, Coen en Sanne de Koning
Op  27-5-2018 , 06:48:59  heeft  Rinka  het volgende geschreven:

Het is Eline gelukt om de aandacht en interesse van onze 11 jaar oude zoon van begin tot het einde vast te houden! We hebben genoten van de oudheden die tot keven kwamen en raden iedereen aan met Eline op pad te gaan. En het getipte restaurant ba afloop was een schot in de roos!
214_20140519_120847.png
Op  29-7-2014 , 02:01:15  heeft  Annejet de Blécourt  het volgende geschreven:

Een privérondleiding met Eline is een aanrader! Mijn vader en ik hebben genoten van haar kennis, uitleg en humor. Onze Romedagen kregen een extra dimensie!
Op  9-8-2013 , 09:48:09  heeft  Vincent Bague  het volgende geschreven:

Hoi Eline
Schitterend!
Wij waren een Vlaamse groep van 4 volwassenen en 4 'kinderen' van 4 tot 17 jaar.
Sommigen zagen Rome al, anderen waren er voor het eerst.
Perfecte uitleg: de grote geschiedenis vertaald naar vandaag tot en met de leuke wist-je-dat-jes.
De fietstocht op de eerste dag als overzicht en de 'oortjes' zodat iedereen altijd alles hoort zijn super.
Voor elk Vlaams groepje dat naar Rome gaat: probeer Eline te boeken!
Op  17-5-2013 , 09:07:32  heeft  Cheryl  het volgende geschreven:

Hoi Eline,

Hartelijk bedankt voor je rondleiding eind April ! Het was een grote en diverse groep en ik vind het knap dat je jong en oud hebt kunnen boeien. We bellen je graag voor een volgende keer.

Groetjes,
Cheryl, Dylan en Nyssa