Transfers

 

Natuurlijk kunt u een taxi of shuttlebus nemen vanaf de luchthaven naar uw hotel, of de trein vanaf luchthaven Fiumicino. Wilt u echter zorgeloos reizen, zonder wachttijden en er zeker van zijn dat u rechtstreeks voor uw hotel wordt afgezet, dan raad ik u een privétransfer aan. Uw eigen chauffeur haalt u op bij de luchthaven (Fiumicino of Ciampino) en brengt u rechtstreeks naar uw hotel in Rome.

 

Voor de gewone stadstaxi's gelden vaste tarieven in Rome. Een taxi vanaf Ciampino naar het centrum kost 30 euro, vanaf Fiumicino 48 euro. Let op, uw hotel moet zich wel in het centrum van Rome bevinden. De vaste tariefen gelden alleen van/naar een locatie binnen de Aureliaanse Muren.

 

Vanaf Ciampino kunt u met een shuttlebus naar Centraal Station Termini: www.terravision.eu

 

 

Enkele handige links:

Trein vanaf Fiumicino; www.trenitalia.com

Openbaar vervoer; www.atac.roma.it

 

autominivanauto
Op  8-2-2020 , 03:23:58  heeft  Florian en Ferre  het volgende geschreven:

Nogmaals dank voor je hulp, raad en je geweldige gidswerk !
Heb je schitterend gedaan, met kennis van zaken, enthousiast en dat alles in een fijne sfeer : zo heb je ons een onvergetelijke Rome reis bezorgd !

Groetjes,

Florian en Ferre
318_IMG_9248.png
Op  20-6-2017 , 11:10:12  heeft  Eric Kouters  het volgende geschreven:

Hoi Eline, wat een geweldige ochtend met jou op de fiets door Rome. We hadden geluk dat het op 2 juni lekker rustig is op straat, vanwege Festa de Republicca. We hebben daardoor heel wat km's kunnen maken en samen met jou alle highlights van het barokke Rome gezien. Je hebt ons heel veel achtergrondinformatie gegeven (je spreekt Nederlands als een Italiaanse). En we zijn na afloop naar La Gallina Bianca geweest: heerlijk geluncht.
We zijn een dag later op het gemak nog eens langs alle highlights gelopen en je kijkt dan met andere ogen naar de stad: dat is jouw verdienste.
We bevelen je van harte aan !
Ciao, Eric & Annemarie
48_P1080605.png
Op  2-7-2013 , 13:32:14  heeft  Frank Ooms  het volgende geschreven:

Ha Eline,

Net terug uit Italië willen wij je hartelijk danken voor de onvergetelijke rondleiding die je ons hebt gegeven over het Forum Romanum, in het Colosseum en in de San Clemente. Je energie, kennis en humor hebben je rondleiding tot een hoogtepunt van onze vakantie gemaakt! Nogmaals dank! En van harte aanbevolen!

Groet
Frank, Gea en Fleur Ooms
22_image.png
Op  28-10-2012 , 13:32:49  heeft  Familie Nanninga  het volgende geschreven:

Hoi Eline,

Bedankt voor de super rondleiding bij het Colosseum en Forum Romanum tijdens de herfstvakantie 2012. We hebben genoten van een fantastische rondleiding - onze meiden 8-14 jaar - waren zeer geboeid. Zeker niet willen missen. We kunnen je zeker aanbevelen!
Op  8-5-2012 , 09:38:07  heeft  Monique de Jong  het volgende geschreven:

Hoi Eline,
Hartelijk dank voor de geweldige rondleidingen, mede dankzij jou is het ook voor de 2 jongste kinderen (8 en 9) een vakantie geworden om nooit te vergeten. Heel veel succes en wij komen zeker nog een keer naar Rome.
Groetjes van Errol, Monique en kids.