Entreekaarten

 

Om een lange rij te vermijden of u een plaatsje te verzekeren, is het zeker in het hoogseizoen verstandig om uw entreekaarten van te voren aan te schaffen. U kunt dit heel eenvoudig via internet doen. Let op; bijna alle entreekaarten zijn tegenwoordig nomimaal. Vult u dus uw officiele namen in zoals op het paspoort/ID-kaart. U dient deze ook te tonen bij de entree. 

 

Vaticaanse Musea:

 

https://biglietteriamusei.vatican.va/musei/tickets/

Kiest u hier voor 'admission tickets'.

 

Kaarten voor volwassenen kosten 25,00 euro per persoon, inclusief reservering. Voor kinderen tussen de 6 en 18 jaar is er een gereduceerd tarief van 13,00 euro inclusief reservering. Er is geen korting voor 65+.

Studenten t/m 26 jaar, krijgen op vertoon van hun studentenpas ook korting.

De kaarten gaan op datum en tijd. 

NB; het is niet toegestaan om de musea met grote rugzakken en/of paraplu's te betreden. Let u ook op gepaste kleding!

 

Colosseum en Forum Romanum:

http://www.coopculture.it/en/colosseo-e-shop.cfm

Kaarten inclusief reservering kosten 18,00 per persoon. Er is geen korting voor 65+

Kinderen onder de 18 jaar zijn gratis. Jongeren tussen de 18 en 25 jaar, betalen 4,00 per persoon (incl. reserveringskosten)

De kaarten komen 30 dagen voor datum online en gaan op datum en tijd. 

 

Galleria Borghese:

www.galleriaborghese.it

 

Palazzo Valentini:

http://www.palazzovalentini.it/index.php?lang=eng

 

327_IMG_8963.png
Op  16-8-2017 , 11:17:39  heeft  Familie Graat  het volgende geschreven:

Hoi Eline,
Inmiddels weer terug in Nederland na een heerlijke vakantie in Italië.
Onze eerste week in Italië, brachten we door in Rome, een heerlijke stad.
We hebben genoten van de fietstocht, de wandeling en uitleg in Colosseum en Forum Romana. Ook de 3e dag in het Vaticaan was bijzonder. We hebben 's middags ook de koepel van de St. Pieter beklommen, was ook heel leuk om te doen, en prachtige uitzichten.
Ook de meiden hebben genoten van je duidelijke uitleg, en ook in de 2 weken daarna kwam "Rome" regelmatig in de gesprekken voorbij.
Nogmaals bedankt voor de fijne dagen, en wie weet tot ziens !!
Mario, Ivonne, Julia & Emma Graat
Op  25-3-2017 , 09:39:56  heeft  marcel roeleveld  het volgende geschreven:

Hallo Eline,
wij zijn je dankbaar voor de fijne gidstocht door Rome. Dank zij jou is het veel mooier en leerzamer om de bezienswaardigheden te bezoeken.
Wij kunnen en zullen je aan iedereen aanbevelen.
Groet marcel en de rst
Op  2-4-2016 , 12:52:11  heeft  Els Merx  het volgende geschreven:

Beste Eline,
Vandaag hebben we een rondleiding door het Vaticaan gehad van jou. Het was bijzonder leuk en bijzonder leerzaam. De uren vlogen voorbij, De manier waarop je vertelde was boeiend en humoristisch. We hebben genoten, dankjewel!

Groeten,

Tiny, Annie en Els
253_2015 07 22_Zomervakantie Rome_0278.png
Op  14-8-2015 , 23:05:20  heeft  Femke  het volgende geschreven:

Twee ochtenden met Eline op pad in Rome, het was een feestje! De rondleidingen waren boeiend van het begin tot het eind. Aandacht zit 'm in details.

Eline had alle aandacht voor ons en haar verhalen zaten vol - vaak met humor gebrachte - details.
Daardoor kwam het Antieke Rome (en het Vaticaan) echt tot leven!

Onze drie kinderen (11, 11 en 7 jaar oud), hebben thuis vol enthousiasme alle verhalen van Eline (met details!) doorverteld aan Pake en Beppe en Opa en Oma.

Een rondleiding van Eline is een absolute aanrader!

Dank je wel, Eline!
Een heel hartelijke groet van ons 5-en uit Drachten!
Op  7-7-2014 , 06:56:12  heeft  Nijs Walter  het volgende geschreven:

Beste Eline,
nogmaals hartelijk dank voor de fijne en boeiende rondleidingen in Vaticaanstad en Antiek Rome. De geschiedenis die je achter elke bezienswaardigheid wist te vertellen, alsook de manier waarop is TOP!
Blij dat we jou "gegoogled" hebben.
Groetjes vanuit België,
Walter, Sophie, Charlotte, Time en Helen