Scooter

Explore Rome by scooter or the iconic Italian Vespa.

With the scooter or Vespa, you can easily scale the many hills of Rome, to enjoy the incredible views the city has on offer. Without getting tired, we visit large parts of Rome. Where desired, we will stop to take a closer look and your guide will give you the historical details of the site.

You can relax by the comforting thought that your guide knows the best routes between all the great sites and that she will take you straight to any places you want to go.

For riding a scooter, you need a valid driving license from your country of origin. We use 125cc scooters, that are big enough to carry two persons.

Scooter1Scooter2scooter 3scooter 5
on  27/05/2018 , 06:48:59  has  Rinka  Posted this comment:

Het is Eline gelukt om de aandacht en interesse van onze 11 jaar oude zoon van begin tot het einde vast te houden! We hebben genoten van de oudheden die tot keven kwamen en raden iedereen aan met Eline op pad te gaan. En het getipte restaurant ba afloop was een schot in de roos!
303_Rome 2016 maart 040.png
on  02/04/2017 , 11:40:02  has  Kris & Ankie  Posted this comment:

Bedankt Eline voor 2 dagen onze gids te zijn in Rome. Onze eerste dag een 3uur durende wandeling rond ons hotel Palazzo Navona, zo leerden we onze weg een beetje te vinden in Rome. Op de 2de dag stond het Vaticaan op het programma zeer boeiend en leerrijk. We vonden het super en genoten van je verhalen. Nogmaals van harte bedankt en tot binnen 25 jaar als we door de heilige deuren van de basiliek mogen.
Kris & Ankie uit Zulte
on  28/11/2014 , 06:50:53  has  Karin  Posted this comment:

Beste Eline,
Wil je bedanken voor de geweldige rondleiding door Antiek Rome op 21 november jl! Ik kan iedereen je aanbevelen.
Wij hebben in ieder geval genoten. Het was in een woord super.....
Vriendelijke groet,
Karin, Dick, Ynske en Richard
225_image.png
on  25/10/2014 , 23:24:03  has  Corriie Dooms  Posted this comment:

Hallo Eline. Heerlijk 3 dagen met jouw op pad geweest in Rome. Veel gezien en veel geleerd. Verschillende dingen gedaan, fietsen en vooral veel wandelen. Wij zijn blij dat je er was en ons zoveel dingen gewezen hebt. Het heeft een positieve kijk op Rome gegeven voor ons. Nogmaals bedankt. Bram, Max en Corrie
on  11/05/2014 , 05:35:21  has  Philip en Jeanine  Posted this comment:

Dank je wel Eline!
We zijn heel erg tevreden over jouw rondleiding door het Vaticaan museum, de Sixtijnse kapel en de Sint Pieter.
Er is zoveel moois te zien en te ontdekken dat we zonder gids niet zouden weten waar te beginnen. Jij hebt ons op gezellige en ontspannen wijze de hoogtepunten laten zien en veel achtergrond informatie gegeven.
We kunnen en zullen je van harte aanbevelen. Ook (juist) bij gezinnen met kinderen!