Scooter

Explore Rome by scooter or the iconic Italian Vespa.

With the scooter or Vespa, you can easily scale the many hills of Rome, to enjoy the incredible views the city has on offer. Without getting tired, we visit large parts of Rome. Where desired, we will stop to take a closer look and your guide will give you the historical details of the site.

You can relax by the comforting thought that your guide knows the best routes between all the great sites and that she will take you straight to any places you want to go.

For riding a scooter, you need a valid driving license from your country of origin. We use 125cc scooters, that are big enough to carry two persons.

Scooter1Scooter2scooter 3scooter 5
on  04/11/2018 , 05:03:54  has  Frank en Bianca de Koning  Posted this comment:

Hallo Eline, wat was het ontzettend fijn om jou als gids door het Vaticaan te hebben.
Jij wist ons maar zeker onze kinderen te boeien, Coen op zijn eigen manier waar jij dan ook weer feilloos op in ging en Sanne op haar "puber" manier.
Wij hebben alle vier genoten en wat een indrukken.
Dank je wel voor het leuke vertellen waardoor wij geboeid bleven tot de laatste minuut.

Groetjes, Frank, Bianca, Coen en Sanne de Koning
303_Rome 2016 maart 040.png
on  02/04/2017 , 11:40:02  has  Kris & Ankie  Posted this comment:

Bedankt Eline voor 2 dagen onze gids te zijn in Rome. Onze eerste dag een 3uur durende wandeling rond ons hotel Palazzo Navona, zo leerden we onze weg een beetje te vinden in Rome. Op de 2de dag stond het Vaticaan op het programma zeer boeiend en leerrijk. We vonden het super en genoten van je verhalen. Nogmaals van harte bedankt en tot binnen 25 jaar als we door de heilige deuren van de basiliek mogen.
Kris & Ankie uit Zulte
on  21/10/2013 , 05:54:33  has  familie ten Dam  Posted this comment:

Hallo Eline
Heel erg bedankt voor de prachtige rondleiding over het Colloseum en het Forum Romanum. Je hebt ons en onze kinderen (16, 13 en 11 jaar) heel erg weten te boeien. We zijn een heel stuk wijzer geworden over het leven van de Romeinen. Een fantastische middag!
hartelijke groeten

Marc, Carin, Casper, Koen en Saskia
on  14/10/2013 , 12:03:47  has  Drein Anne-Marie Coen en desiree  Posted this comment:

Hoi Eline,

Het was erg leuk om met jou door Vaticaanstad te lopen, erg bedankt. Zeker met de kinderen is het de moeite waard
on  17/05/2013 , 09:07:32  has  Cheryl  Posted this comment:

Hoi Eline,

Hartelijk bedankt voor je rondleiding eind April ! Het was een grote en diverse groep en ik vind het knap dat je jong en oud hebt kunnen boeien. We bellen je graag voor een volgende keer.

Groetjes,
Cheryl, Dylan en Nyssa