Scooter

Explore Rome by scooter or the iconic Italian Vespa.

With the scooter or Vespa, you can easily scale the many hills of Rome, to enjoy the incredible views the city has on offer. Without getting tired, we visit large parts of Rome. Where desired, we will stop to take a closer look and your guide will give you the historical details of the site.

You can relax by the comforting thought that your guide knows the best routes between all the great sites and that she will take you straight to any places you want to go.

For riding a scooter, you need a valid driving license from your country of origin. We use 125cc scooters, that are big enough to carry two persons.

Scooter1Scooter2scooter 3scooter 5
on  23/10/2019 , 11:10:58  has  Moniek Beurskens  Posted this comment:

Beste Eline, bedankt voor je privé tour door het Colloseum en het Forum Romanum. Je beschikt over veel kennis en je kunt die heel goed overbrengen. Onze kinderen van 5 en 7 jaar vonden het prachtig. En ondanks dat mijn vader in de rolstoel zit en het soms een hobbelige rit was, heeft hij met volle teugen genoten en heb je de route hier perfect op aangepast. Nogmaals bedankt!
Aron, Moniek, Daan, Emma, Piet en Doriet
on  24/07/2019 , 05:25:15  has  Roy   Posted this comment:

Hele leuke enthousiaste vrouw die met haar achtergrond echt over elke straat iets kan vertellen. Ik schrijf nooit een review maar dit is echt de moeite waard. Tnx Eline en wij bellen je bij het volgende tripje naar Rome zeker weer. Mvg Roy
73_IMG_1571.png
on  04/01/2014 , 07:15:53  has  Desiree  Posted this comment:

Eline is een geweldig leuke gids. Zij heeft onze vakantie in Rome verrijkt met haar enorme historische kennis over deze prachtige stad. Ook onze kinderen van 9 en 13 hebben genoten van de verhalen over het Colosseum, het Forum Romanum en het Vaticaan. Eline, hartstikke bedankt voor de leuke tijd samen!
on  16/08/2012 , 10:58:38  has  Bo Schrauwen  Posted this comment:

hoi Eline,
bedankt voor de superleuke midag ik heb er erg van genoten en vond het super mooi!
het was heel erg warm weer en veel trappen lopen maar toch was het de moeite waard ik vondt het super leuk en mischien zie ik je nog wel een keer!

groetjes Bo
16_P7310360.png
on  06/08/2012 , 06:09:44  has  Els Schrauwen  Posted this comment:

Hoi Eline,

Zoals je beloofd had van te voren heb je de middag die wij doorbrachten met jou als onze Nederlands talige gids echt genoten en een heel goed beeld gekregen van Het Coloseum, Palatijn en het Forum Romanum. We hadden 2 heel verschillende kinderen bij maar die heb jij beide kunnen boeien!
Nogmaals hartstikke bedankt en wij zullen jou zeker aanbevelen als er van ons nog eens iemand in Rome gaat kijken.

Groeten
Fam. Schrauwen
Wilfried, Els, Sjors en Bo