Go back in time!

Rome is actually a large archeological park. Wherever one looks or goes digging, one finds remnants of classical antiquity. The most famous archeological areas are of course the Roman Forum, the center of ancient Rome and the world famous Coliseum. But one must not forget the Palatine, the Circus Maximus or the old Roman houses under the Church of the Santi Giovanni e Paolo al Celio. Outside of the city, you can visit for example Ostia Antica, the old port of Rome and Villa Adriana in Tivoli, the villa of Emperor Hadrian, both highly recommended!

Don't forget these are but examples of sites to visit. If you have specific wishes please contact us.

Archeologieforo romanocolosseocirco massimo
on  18/11/2016 , 04:52:12  has  Sandy Versteeg  Posted this comment:

We zijn net terug van een ontzettende leuke en leerzame rondleiding. Wat een kennis en wat een leuke verhalen. We hadden een rondleiding door het Colosseum en Forum Romanum. Zeer de moeite waard. We weten je te vinden Eline als we weer naar Rome gaan! Groetjes Sandy en Lida.
on  02/05/2014 , 04:47:54  has  Marlou wens  Posted this comment:

Bedankt voor de leuke rondleiding (29-4) door het Colosseum en Forum Romanum. Het oude Rome herleeft door jouw manier van vertellen. Was ook zeer geslaagd voor onze jongens van 9 en 14. Kan het iedereen aanbevelen. Bij een volgend bezoek aan Rome weten we je weer te vinden!
on  10/10/2013 , 04:26:18  has  Ineke van Weele  Posted this comment:

Dag Eline,
Vorige week heb jij ons rondgeleid over het Forum Romanum en het Colosseum. Arjan en ik hebben een geweldige ochtend gehad! Je wist zo veel te vertellen, op een hele beeldende en enthousiaste manier en met de nodige humor. De start met de geschiedeins van Rome in vogelvlucht gaf een heel compleet uitgangspunt voor de rondleiding. Ook weet je goed de geschiedenis met de tegenwoordige tijd te verbinden. En tenslotte beschik je over een enorme energie! Dank je wel voor deze mooie ochtend en we bevelen jou heel graag aan bij iedereen die deze site bezoekt! Hartelijke groeten, Ineke en Arjan.
on  17/08/2013 , 07:21:31  has  Jan Syssauw  Posted this comment:

Hallo Eline,

bedankt voor de fantastische rondleiding door de Vaticaanse musea, de Sixtijnse kapel en de Sint Pieterbasiliek!
Fantastisch hoe je volwassenen en jongere kinderen (10 & 12) weet te boeien door je diepe en heel gevarieerde kennis.
Een echte aanrader!!

Jan & Ann
on  08/05/2012 , 02:02:32  has  familie huigen  Posted this comment:

Beste Eline,

Bedankt voor de leuke en interessante rondleidingen. Je weet de informatie heel goed te doseren en af te stemmen op de mensen in de groep. Wij waren met kinderen en volwassenen, met mensen die al in Rome geweest waren en mensen die Rome voor het eerst zagen. Voor iedereen was het leuk! Het rijden in de micro-cars is een groot succes. Je hoeft niet zoveel te lopen en kan toch heel veel bekijken.
Als we weer in Rome zijn, nemen we zeker contact op.

Groeten,

familie Huigen