Go back in time!

Rome is actually a large archeological park. Wherever one looks or goes digging, one finds remnants of classical antiquity. The most famous archeological areas are of course the Roman Forum, the center of ancient Rome and the world famous Coliseum. But one must not forget the Palatine, the Circus Maximus or the old Roman houses under the Church of the Santi Giovanni e Paolo al Celio. Outside of the city, you can visit for example Ostia Antica, the old port of Rome and Villa Adriana in Tivoli, the villa of Emperor Hadrian, both highly recommended!

Don't forget these are but examples of sites to visit. If you have specific wishes please contact us.

Archeologieforo romanocolosseocirco massimo
on  15/06/2019 , 03:45:28  has  wilma van Unen  Posted this comment:

Beste Eline,

We hebben ontzettend genoten van je verhalen en uitleg tijdens de fietstocht door Rome en het bezoek aan het colosseum. Je kunt enorm boeiend vertellen.
Dank je wel!

Wie weet tot een volgende keer.
on  20/06/2018 , 10:52:33  has  Familie Wobma  Posted this comment:

Vanmorgen hebben we met Eline via de fiets Rome goed leren kennen. Wat een prachtige stad! Op actieve wijze, de Italiaanse sfeer proeven, en vooral veel ‘andere’ bezieningswaardigheden gezien dus daarom gekozen voor een 3 uur durende fietstocht in Rome. Eline weet alles van de stad wat erg leuk en leerzaam was. Een echte aanrader. Bedankt Eline voor deze onvergetelijke ervaring.
48_P1080605.png
on  02/07/2013 , 13:32:14  has  Frank Ooms  Posted this comment:

Ha Eline,

Net terug uit Italië willen wij je hartelijk danken voor de onvergetelijke rondleiding die je ons hebt gegeven over het Forum Romanum, in het Colosseum en in de San Clemente. Je energie, kennis en humor hebben je rondleiding tot een hoogtepunt van onze vakantie gemaakt! Nogmaals dank! En van harte aanbevolen!

Groet
Frank, Gea en Fleur Ooms
on  16/08/2012 , 10:58:38  has  Bo Schrauwen  Posted this comment:

hoi Eline,
bedankt voor de superleuke midag ik heb er erg van genoten en vond het super mooi!
het was heel erg warm weer en veel trappen lopen maar toch was het de moeite waard ik vondt het super leuk en mischien zie ik je nog wel een keer!

groetjes Bo
13_foto web.png
on  12/07/2012 , 08:23:12  has  Henny Bakker  Posted this comment:

Hallo Eline,
Bedankt voor je interessante én gezellige rondleiding door Rome. We hebben er van genoten. Fijn dat je ons wilde afzetten bij de kerk der Friezen na je rondleiding; het was heel bijzonder om zo'n echt Hollands stukje midden in Rome terug te vinden! Bedankt ook voor de tip om tussendemiddag de Sixtijnse kapel te bezoeken: we konden de volgende dag zó doorlopen!

grtjes uit een koel en beetje grijs Scheveningen,
Henny & Bianca