Minder ter been

 

Ook als u iets minder ter been bent, is Rome goed te bezoeken met enkele tips en eventueel hulpmiddelen.

 

Wist u dat bijvoorbeeld het Colosseum gewoon een lift heeft?

 

Mocht u wat grotere afstanden willen afleggen in Rome, kunt u denken aan een comfortabele electrocar voor 4 - 6 of 8 personen.

 

Of als u graag wilt fietsen, maar tegen alle heuvels van Rome opziet, kan er natuurlijk ook een electrische fiets worden gehuurd.

 

De Vaticaanse Musea stellen gratis rolstoelen ter beschikking, zodat u ook hier gemakkelijk kunt genieten van alle kunstschatten.

 

Laat u zich er dus zeker niet van weerhouden om deze prachtige stad te bezoeken.

autorolstoelelectro fiets
Op  28-10-2017 , 07:13:04  heeft  john appeldooren  het volgende geschreven:

Hallo Eline,
De groep van "16"uit Ommelanderwijk o.l.v.Raymond Poede heeft 3 geweldige rondleidingen van jou gehad deze hersftvakantieweek,doorspekt met humor en andere info, tips, mbt Rome.
Ben zeer , zeer onder de indruk geraakt van Rome.
veel succes verder, blijf zo als je bent en hoop zeker
tot ziens.groetjes
de man met het blauwe petje ! John
327_IMG_8963.png
Op  16-8-2017 , 11:17:39  heeft  Familie Graat  het volgende geschreven:

Hoi Eline,
Inmiddels weer terug in Nederland na een heerlijke vakantie in Italië.
Onze eerste week in Italië, brachten we door in Rome, een heerlijke stad.
We hebben genoten van de fietstocht, de wandeling en uitleg in Colosseum en Forum Romana. Ook de 3e dag in het Vaticaan was bijzonder. We hebben 's middags ook de koepel van de St. Pieter beklommen, was ook heel leuk om te doen, en prachtige uitzichten.
Ook de meiden hebben genoten van je duidelijke uitleg, en ook in de 2 weken daarna kwam "Rome" regelmatig in de gesprekken voorbij.
Nogmaals bedankt voor de fijne dagen, en wie weet tot ziens !!
Mario, Ivonne, Julia & Emma Graat
225_image.png
Op  25-10-2014 , 23:24:03  heeft  Corriie Dooms  het volgende geschreven:

Hallo Eline. Heerlijk 3 dagen met jouw op pad geweest in Rome. Veel gezien en veel geleerd. Verschillende dingen gedaan, fietsen en vooral veel wandelen. Wij zijn blij dat je er was en ons zoveel dingen gewezen hebt. Het heeft een positieve kijk op Rome gegeven voor ons. Nogmaals bedankt. Bram, Max en Corrie
214_20140519_120847.png
Op  29-7-2014 , 02:01:15  heeft  Annejet de Blécourt  het volgende geschreven:

Een privérondleiding met Eline is een aanrader! Mijn vader en ik hebben genoten van haar kennis, uitleg en humor. Onze Romedagen kregen een extra dimensie!
5_P1120258.png
Op  29-4-2012 , 23:36:24  heeft  Peet en Elly van Os   het volgende geschreven:

Ha Eline
Jij beantwoordde al onze vragen heel deskundig en dankzij al jouw praktische tips hebben wij bijzonder veel gezien, heerlijk gegeten en enorm genoten in het indrukwekkende Rome.
Hartelijk bedankt daarvoor!
Groetjes Peet en Elly van Os