Minder ter been

 

Ook als u iets minder ter been bent, is Rome goed te bezoeken met enkele tips en eventueel hulpmiddelen.

 

Wist u dat bijvoorbeeld het Colosseum gewoon een lift heeft?

 

Mocht u wat grotere afstanden willen afleggen in Rome, kunt u denken aan een comfortabele electrocar voor 4 - 6 of 8 personen.

 

Of als u graag wilt fietsen, maar tegen alle heuvels van Rome opziet, kan er natuurlijk ook een electrische fiets worden gehuurd.

 

De Vaticaanse Musea stellen gratis rolstoelen ter beschikking, zodat u ook hier gemakkelijk kunt genieten van alle kunstschatten.

 

Laat u zich er dus zeker niet van weerhouden om deze prachtige stad te bezoeken.

autorolstoelelectro fiets
327_IMG_8963.png
Op  16-8-2017 , 11:17:39  heeft  Familie Graat  het volgende geschreven:

Hoi Eline,
Inmiddels weer terug in Nederland na een heerlijke vakantie in Italië.
Onze eerste week in Italië, brachten we door in Rome, een heerlijke stad.
We hebben genoten van de fietstocht, de wandeling en uitleg in Colosseum en Forum Romana. Ook de 3e dag in het Vaticaan was bijzonder. We hebben 's middags ook de koepel van de St. Pieter beklommen, was ook heel leuk om te doen, en prachtige uitzichten.
Ook de meiden hebben genoten van je duidelijke uitleg, en ook in de 2 weken daarna kwam "Rome" regelmatig in de gesprekken voorbij.
Nogmaals bedankt voor de fijne dagen, en wie weet tot ziens !!
Mario, Ivonne, Julia & Emma Graat
Op  28-4-2015 , 12:25:08  heeft  Opa, Oma en aanhang  het volgende geschreven:

Dag Eline,

Ons bezoek aan Rome is mede dankzij jouw voortreffelijke drie daagse rondleiding bijzonder geslaagd.
De eerste dag de fietsroute met alle highlights in Rome en vervolgens de dag erna Colosseum en Forum Romanum en de laatste dag het Vaticaan.
Wij hebben genoten, maar zeker ook de kleinkinderen heb je voortreffelijk de aandacht kunnen houden
Namens ons allen nogmaals heel hartelijk dank voor jouw plezierige en prettige rondleiding.

Wellicht tot ziens in Rome.

Met vriendelijke groet,
Opa, Oma en aanhang
Op  15-9-2014 , 13:13:19  heeft  familie van Steen  het volgende geschreven:

Beste Eline, we hebben genoten van jouw enthousiasme over het Colosseum, het antieke Rome en als afsluiter Vaticaanstad. Met onze 4 kinderen tussen 10 en 16 jaar heb je ons allemaal weten te boeien. Een mooie herinnering!! Bedankt familie van Steen
Op  1-6-2014 , 12:07:51  heeft  Caroline wessels  het volgende geschreven:

Hoi Eline,
Bedankt voor een onvergetelijk weekend in Rome! We hebben echt genoten met onze twee dochters van 11 en 13. Moe maar zeer voldaan! Een absolute aanrader, bedankt,
Erik, Caroline, Anne en Sophie
Op  10-10-2013 , 04:26:18  heeft  Ineke van Weele  het volgende geschreven:

Dag Eline,
Vorige week heb jij ons rondgeleid over het Forum Romanum en het Colosseum. Arjan en ik hebben een geweldige ochtend gehad! Je wist zo veel te vertellen, op een hele beeldende en enthousiaste manier en met de nodige humor. De start met de geschiedeins van Rome in vogelvlucht gaf een heel compleet uitgangspunt voor de rondleiding. Ook weet je goed de geschiedenis met de tegenwoordige tijd te verbinden. En tenslotte beschik je over een enorme energie! Dank je wel voor deze mooie ochtend en we bevelen jou heel graag aan bij iedereen die deze site bezoekt! Hartelijke groeten, Ineke en Arjan.