Minder ter been

 

Ook als u iets minder ter been bent, is Rome goed te bezoeken met enkele tips en eventueel hulpmiddelen.

 

Wist u dat bijvoorbeeld het Colosseum gewoon een lift heeft?

 

Mocht u wat grotere afstanden willen afleggen in Rome, kunt u denken aan een comfortabele electrocar voor 4 - 6 of 8 personen.

 

Of als u graag wilt fietsen, maar tegen alle heuvels van Rome opziet, kan er natuurlijk ook een electrische fiets worden gehuurd.

 

De Vaticaanse Musea stellen gratis rolstoelen ter beschikking, zodat u ook hier gemakkelijk kunt genieten van alle kunstschatten.

 

Laat u zich er dus zeker niet van weerhouden om deze prachtige stad te bezoeken.

autorolstoelelectro fiets
214_20140519_120847.png
Op  29-7-2014 , 02:01:15  heeft  Annejet de Blécourt  het volgende geschreven:

Een privérondleiding met Eline is een aanrader! Mijn vader en ik hebben genoten van haar kennis, uitleg en humor. Onze Romedagen kregen een extra dimensie!
Op  2-5-2014 , 04:47:54  heeft  Marlou wens  het volgende geschreven:

Bedankt voor de leuke rondleiding (29-4) door het Colosseum en Forum Romanum. Het oude Rome herleeft door jouw manier van vertellen. Was ook zeer geslaagd voor onze jongens van 9 en 14. Kan het iedereen aanbevelen. Bij een volgend bezoek aan Rome weten we je weer te vinden!
Op  17-9-2013 , 14:29:40  heeft  Koen Van Impe  het volgende geschreven:

Beste Eline,

Hartelijk dank voor de fantastische tour met golfkarretje in Rome op 22 juli 2013.

Het is echt een aanrader om de deskundige en waar nodig voor kinderen aangepaste uitleg te krijgen van een Nederlandstalige gids die zelf al jaren in Rome woont.

We denken er met veel plezier aan terug !

groetjes,

Familie Van Impe – Hofman. ( België)
Op  17-5-2013 , 09:07:32  heeft  Cheryl  het volgende geschreven:

Hoi Eline,

Hartelijk bedankt voor je rondleiding eind April ! Het was een grote en diverse groep en ik vind het knap dat je jong en oud hebt kunnen boeien. We bellen je graag voor een volgende keer.

Groetjes,
Cheryl, Dylan en Nyssa
13_foto web.png
Op  12-7-2012 , 08:23:12  heeft  Henny Bakker  het volgende geschreven:

Hallo Eline,
Bedankt voor je interessante én gezellige rondleiding door Rome. We hebben er van genoten. Fijn dat je ons wilde afzetten bij de kerk der Friezen na je rondleiding; het was heel bijzonder om zo'n echt Hollands stukje midden in Rome terug te vinden! Bedankt ook voor de tip om tussendemiddag de Sixtijnse kapel te bezoeken: we konden de volgende dag zó doorlopen!

grtjes uit een koel en beetje grijs Scheveningen,
Henny & Bianca