Cycling

One of the ways to explore Rome is by bike. See the center of Rome in a relaxed way, while still enjoying the warm weather. While cycling your guide will explain about the monuments and squares you pass along. We can stop at any site for a closer look, or take a break on the many wonderfull terraces.

You can choose for example to go to the St. Peter's, where on Sunday we can see the Pope preach. Sportsmen and women can also climb the Gianicolo by bicycle and then enjoy it's magnificent sights of Rome.

In a relatively short time, you can see much of Rome. Sunday in particular, is a perfect day for a bikeride through Rome, since there is less traffic.

Fiets1fiets 3fiets 2
on  03/05/2018 , 02:09:16  has  Vranken   Posted this comment:

Beste Eline,

We genoten van een 'super'rondleiding in Rome. U praat zeer vlot en rustig en spreekt heel duidelijk. U houdt tevens rekening met de persoonlijke achtergrond van de toeristen om nog extra info te geven en u houdt ten zeerste rekening met hun desiderata . U bezit een zeer uitgebreide kennis. Het was heel boeiend en de tijd vloog voorbij. Op korte tijd hebben we op een aangename wijze Rome bezichtigd , zelfs bezienswaardigheden waar wij niet direct aan gedacht hadden. U voorstel om met een e-car samen met u Rome te bezichtigen was een uitmuntend idee! We hebben zeer veel kennis opgedaan en genieten nu nog na van deze bijzonder aangename rondleiding . Bedankt voor deze unieke ervaring, het was een werkelijke meerwaarde! Vriendelijke groeten en wie weet tot een volgende keer.
Théo, Maggy, Eveline, Niels en Mirte
on  09/04/2016 , 07:08:23  has  Martin van der Kooij  Posted this comment:

Eline,

Heel erg bedankt voor de fantastische drie dagen die je ons gegeven hebt. Jouw kennis gecombineerd met de gedoseerdheid van de stof zorgen voor een prettige manier van het leren kennen van 'jouw' stad.

Je programma was top. (Electro) fietsend de stad verkennen op dag één, waarbij het magnifieke uitzicht één van de hoogte punten was. Op dag twee het Colloseum en het Forum Romanum in één woord WOW! En de laatste dag het Vaticaan. Zoals reeds gemeld, heb jij onze vakantie in Rome onvergetelijk gemaakt.

Bedankt!


Lieve groet,



Leonie, Denice, Coen en Martin
on  26/01/2015 , 14:53:16  has  Lorraine  Posted this comment:

Beste Eline,
Hartelijk dank voor de geweldige rondleidingen in het mooie Rome. We hebben elkaar nu al 2 keer ontmoet, de afgelopen 2 jaar... en kijken alweer uit naar onze volgende ontmoeting. Er blijft zoveel te zien in Rome. De volgende keer nemen we de kinderen weer mee. Die hebben ook zo genoten van onze eerste rondleiding in 2013.

Lorraine, Henk, Alicia en Ryan
on  10/10/2013 , 04:26:18  has  Ineke van Weele  Posted this comment:

Dag Eline,
Vorige week heb jij ons rondgeleid over het Forum Romanum en het Colosseum. Arjan en ik hebben een geweldige ochtend gehad! Je wist zo veel te vertellen, op een hele beeldende en enthousiaste manier en met de nodige humor. De start met de geschiedeins van Rome in vogelvlucht gaf een heel compleet uitgangspunt voor de rondleiding. Ook weet je goed de geschiedenis met de tegenwoordige tijd te verbinden. En tenslotte beschik je over een enorme energie! Dank je wel voor deze mooie ochtend en we bevelen jou heel graag aan bij iedereen die deze site bezoekt! Hartelijke groeten, Ineke en Arjan.
on  08/05/2013 , 03:52:30  has  Natasja  Posted this comment:

Een rondleiding met Eline als Nederlandstalige gids in het Colosseum en op het Forum Romanum is echt een aanrader als je met kinderen in Rome bent. Zeker het Forum vraagt om deskundige uitleg, anders zie je toch vooral veel brokstukken zonder context. Mijn zoon is 11 jaar en hij heeft echt genoten en hing aan haar lippen. Eline wist het allemaal heel levendig te beschrijven en met leuke details zodat wij echt een goeie indruk kregen hoe het leven er een paar duizend jaar geleden uitzag. Het was allemaal zo leuk, interessant en gezellig dat we nauwelijks last hadden van de regenbui die gelukkig 's middags stopte. Dankjewel, Eline, jouw rondleiding was een hoogtepunt van onze reis! En leuk dat we je op het vliegveld weer tegenkwamen voor een gezamenlijk ontbijtje ;-)