Cycling

One of the ways to explore Rome is by bike. See the center of Rome in a relaxed way, while still enjoying the warm weather. While cycling your guide will explain about the monuments and squares you pass along. We can stop at any site for a closer look, or take a break on the many wonderfull terraces.

You can choose for example to go to the St. Peter's, where on Sunday we can see the Pope preach. Sportsmen and women can also climb the Gianicolo by bicycle and then enjoy it's magnificent sights of Rome.

In a relatively short time, you can see much of Rome. Sunday in particular, is a perfect day for a bikeride through Rome, since there is less traffic.

Fiets1fiets 3fiets 2
on  04/06/2019 , 23:59:24  has  Casper Troost  Posted this comment:

Beste Eline,

Dank voor de rondleidingen! Wij hebben het erg naar ons zin gehad, en ondanks dat we de rondleiding al een keer gedaan hadden, hebben we toch weer nieuwe dingen geleerd over het Colosseum en het Vaticaan. Je weet er duidelijk veel van en het is goed te merken dat je enthousiast bent over hetgeen je vertelt. Dank daarvoor!
225_image.png
on  25/10/2014 , 23:24:03  has  Corriie Dooms  Posted this comment:

Hallo Eline. Heerlijk 3 dagen met jouw op pad geweest in Rome. Veel gezien en veel geleerd. Verschillende dingen gedaan, fietsen en vooral veel wandelen. Wij zijn blij dat je er was en ons zoveel dingen gewezen hebt. Het heeft een positieve kijk op Rome gegeven voor ons. Nogmaals bedankt. Bram, Max en Corrie
on  29/04/2014 , 12:17:43  has  fam.Pey  Posted this comment:

Bedankt Eline voor de boeiende rondleiding en alle hulp vooraf.
We hebben er van genoten. Wat weet jij veel te vertellen over het mooie, oude Rome! Als we terug komen, boeken we zeker weer bij jou een rondleiding. Groetjes uit Terneuzen!!
53_image.png
on  03/08/2013 , 12:07:52  has  Angelique Theunissen  Posted this comment:

Een fantastische toer gehad met Eline, de antiektour is met een Nederlandse gids een echte aanrader, geweldig boeiend verteld, met leuke verhalen over de geschiedenis van Rome.. !!
We hebben er een fantastische dag gehad..!
on  10/07/2013 , 12:03:37  has  Leurs Roger  Posted this comment:

Hallo Eline,
In naam van gans de groep wil ik je nog eens hartelijk bedanken voor de niet alleen professionele maar zeker ook boeiende rondleidingen.
Bovendien beschik je over een heel aangename stem en een grote naturel hetgeen ieder van ons ten zeerste kon appreciëren.
Zeker tot de volgende keer !!
Beste groeten nog van iedereen.