Cycling

One of the ways to explore Rome is by bike. See the center of Rome in a relaxed way, while still enjoying the warm weather. While cycling your guide will explain about the monuments and squares you pass along. We can stop at any site for a closer look, or take a break on the many wonderfull terraces.

You can choose for example to go to the St. Peter's, where on Sunday we can see the Pope preach. Sportsmen and women can also climb the Gianicolo by bicycle and then enjoy it's magnificent sights of Rome.

In a relatively short time, you can see much of Rome. Sunday in particular, is a perfect day for a bikeride through Rome, since there is less traffic.

Fiets1fiets 3fiets 2
318_IMG_9248.png
on  20/06/2017 , 11:10:12  has  Eric Kouters  Posted this comment:

Hoi Eline, wat een geweldige ochtend met jou op de fiets door Rome. We hadden geluk dat het op 2 juni lekker rustig is op straat, vanwege Festa de Republicca. We hebben daardoor heel wat km's kunnen maken en samen met jou alle highlights van het barokke Rome gezien. Je hebt ons heel veel achtergrondinformatie gegeven (je spreekt Nederlands als een Italiaanse). En we zijn na afloop naar La Gallina Bianca geweest: heerlijk geluncht.
We zijn een dag later op het gemak nog eens langs alle highlights gelopen en je kijkt dan met andere ogen naar de stad: dat is jouw verdienste.
We bevelen je van harte aan !
Ciao, Eric & Annemarie
on  20/06/2014 , 00:33:41  has  vader en dochter (12jaar)  Posted this comment:

Beste Eline,

Nogmaals heel hartelijke dank voor de voortreffelijke rondleidingen van vorige week! We hebben er van genoten hoe je de oudheid tot leven hebt gebracht!
on  26/04/2014 , 12:49:49  has  Familie Arts  Posted this comment:

We hebben genoten van een leuke rondeleiding waarbij we de hoogtepunten van het klassieke Rome hebben doorlopen, aangevuld met leuke weetjes.
Eline is een gids met een heel uitgebreide kennis die ze perfect weet te doseren naar het doelpubliek.
Dank voor een leerrijke en leuke dag!
Familie Arts, Brugge
on  14/10/2013 , 12:03:47  has  Drein Anne-Marie Coen en desiree  Posted this comment:

Hoi Eline,

Het was erg leuk om met jou door Vaticaanstad te lopen, erg bedankt. Zeker met de kinderen is het de moeite waard
on  08/05/2013 , 03:52:30  has  Natasja  Posted this comment:

Een rondleiding met Eline als Nederlandstalige gids in het Colosseum en op het Forum Romanum is echt een aanrader als je met kinderen in Rome bent. Zeker het Forum vraagt om deskundige uitleg, anders zie je toch vooral veel brokstukken zonder context. Mijn zoon is 11 jaar en hij heeft echt genoten en hing aan haar lippen. Eline wist het allemaal heel levendig te beschrijven en met leuke details zodat wij echt een goeie indruk kregen hoe het leven er een paar duizend jaar geleden uitzag. Het was allemaal zo leuk, interessant en gezellig dat we nauwelijks last hadden van de regenbui die gelukkig 's middags stopte. Dankjewel, Eline, jouw rondleiding was een hoogtepunt van onze reis! En leuk dat we je op het vliegveld weer tegenkwamen voor een gezamenlijk ontbijtje ;-)