Cycling

One of the ways to explore Rome is by bike. See the center of Rome in a relaxed way, while still enjoying the warm weather. While cycling your guide will explain about the monuments and squares you pass along. We can stop at any site for a closer look, or take a break on the many wonderfull terraces.

You can choose for example to go to the St. Peter's, where on Sunday we can see the Pope preach. Sportsmen and women can also climb the Gianicolo by bicycle and then enjoy it's magnificent sights of Rome.

In a relatively short time, you can see much of Rome. Sunday in particular, is a perfect day for a bikeride through Rome, since there is less traffic.

Fiets1fiets 3fiets 2
on  25/03/2017 , 09:39:56  has  marcel roeleveld  Posted this comment:

Hallo Eline,
wij zijn je dankbaar voor de fijne gidstocht door Rome. Dank zij jou is het veel mooier en leerzamer om de bezienswaardigheden te bezoeken.
Wij kunnen en zullen je aan iedereen aanbevelen.
Groet marcel en de rst
on  29/06/2015 , 05:55:44  has  Anneloes Groen  Posted this comment:

Eline, dank je voor de geweldige dag die je ons hebt bezorgd. Colosseum, het Forum, een perfecte lunchlocatie en sightseeing per golfkarretjes. Het was voor de hele groep echt heel leerzaam en leuk. Veel dank en graag zien we je nogmaals in Rome! Hartelijke groet, Anneloes Willem Evelijn Noor Gaius Kleis Pip en Menno.
214_20140519_120847.png
on  29/07/2014 , 02:01:15  has  Annejet de Blécourt  Posted this comment:

Een privérondleiding met Eline is een aanrader! Mijn vader en ik hebben genoten van haar kennis, uitleg en humor. Onze Romedagen kregen een extra dimensie!
on  10/10/2013 , 04:26:18  has  Ineke van Weele  Posted this comment:

Dag Eline,
Vorige week heb jij ons rondgeleid over het Forum Romanum en het Colosseum. Arjan en ik hebben een geweldige ochtend gehad! Je wist zo veel te vertellen, op een hele beeldende en enthousiaste manier en met de nodige humor. De start met de geschiedeins van Rome in vogelvlucht gaf een heel compleet uitgangspunt voor de rondleiding. Ook weet je goed de geschiedenis met de tegenwoordige tijd te verbinden. En tenslotte beschik je over een enorme energie! Dank je wel voor deze mooie ochtend en we bevelen jou heel graag aan bij iedereen die deze site bezoekt! Hartelijke groeten, Ineke en Arjan.
on  22/07/2013 , 11:58:54  has  Angelique Theunissen  Posted this comment:

Hallo Eline,

Nog een berichtje van ons.. We hebben het super gehad in Rome. Ondanks de hitte hebben we een geweldige ochtend gehad met mooie geschiedenis verhalen van jou.. Top gedaan..! Je krijgt van ons allemaal de groeten en misschien tot een volgende keer in Rome.

Groetjes Angelique en de rest van de groep.