Car

If you want to discover the entire city or see places that are far apart, you can also opt for a private car with driver. You will be picked from your hotel at the start and brought back in the end. Inbetween you can see everthing Rome has on offer.


Although most of central Rome is closed to normal traffic, our cars can enter the center and park almost everywhere. Your chauffeur drives you around wherever you want to go, while your guide is there to tell you all about what you are seeing.

autominivanauto
on  29/08/2018 , 06:56:14  has  Fam. Schreurs  Posted this comment:

Hoi Eline,
De vakantie is al lang voorbij maar de mooie herinneringen aan Rome zullen nog heel lang in onze gedachten blijven. De rondleiding met jou door het colloseum en het forum romanum waren perfect. Het was mooi om zo langs de lange rij toeristen op te lopen en zonder te wachten naar binnen te kunnen. De kids (11 en 13) hebben zich enorm vermaakt, mede dankzij jouw leuke verhalen en vergelijkingen met de tijd van nu. De uren vlogen voorbij. We zouden iedereen aan willen raden om met jou op pad te gaan in Rome.
Hartelijke groet!
on  20/06/2018 , 10:52:33  has  Familie Wobma  Posted this comment:

Vanmorgen hebben we met Eline via de fiets Rome goed leren kennen. Wat een prachtige stad! Op actieve wijze, de Italiaanse sfeer proeven, en vooral veel ‘andere’ bezieningswaardigheden gezien dus daarom gekozen voor een 3 uur durende fietstocht in Rome. Eline weet alles van de stad wat erg leuk en leerzaam was. Een echte aanrader. Bedankt Eline voor deze onvergetelijke ervaring.
on  11/04/2014 , 11:35:20  has  Michiel Minderhoud  Posted this comment:

Beste Eline, je hebt ons verblijf in Rome tot een onvergetelijke ervaring gemaakt. Dank voor je geweldige uitleg in het Colosseum, het. Forum Romanum en het Vaticaan. Het was super!

Michiel en Marjolein Minderhoud
on  14/10/2013 , 12:03:47  has  Drein Anne-Marie Coen en desiree  Posted this comment:

Hoi Eline,

Het was erg leuk om met jou door Vaticaanstad te lopen, erg bedankt. Zeker met de kinderen is het de moeite waard
on  17/05/2013 , 09:07:32  has  Cheryl  Posted this comment:

Hoi Eline,

Hartelijk bedankt voor je rondleiding eind April ! Het was een grote en diverse groep en ik vind het knap dat je jong en oud hebt kunnen boeien. We bellen je graag voor een volgende keer.

Groetjes,
Cheryl, Dylan en Nyssa