Transfers

You can take a taxi from the airport to your hotel or the train from Fiumicino Airport. But if you prefer carefree travel, without waiting and if you want to be sure that you will be taken directly to your hotel, then I recommend our private transfer service. Your own driver will pick you up at the airport (Fiumicino or Ciampino) and take you directly to your hotel in Rome.

useful link:

train; www.trenitalia.com

public transport; www.atac.roma.it

autominivanauto
327_IMG_8963.png
on  16/08/2017 , 11:17:39  has  Familie Graat  Posted this comment:

Hoi Eline,
Inmiddels weer terug in Nederland na een heerlijke vakantie in Italië.
Onze eerste week in Italië, brachten we door in Rome, een heerlijke stad.
We hebben genoten van de fietstocht, de wandeling en uitleg in Colosseum en Forum Romana. Ook de 3e dag in het Vaticaan was bijzonder. We hebben 's middags ook de koepel van de St. Pieter beklommen, was ook heel leuk om te doen, en prachtige uitzichten.
Ook de meiden hebben genoten van je duidelijke uitleg, en ook in de 2 weken daarna kwam "Rome" regelmatig in de gesprekken voorbij.
Nogmaals bedankt voor de fijne dagen, en wie weet tot ziens !!
Mario, Ivonne, Julia & Emma Graat
on  18/11/2016 , 04:52:12  has  Sandy Versteeg  Posted this comment:

We zijn net terug van een ontzettende leuke en leerzame rondleiding. Wat een kennis en wat een leuke verhalen. We hadden een rondleiding door het Colosseum en Forum Romanum. Zeer de moeite waard. We weten je te vinden Eline als we weer naar Rome gaan! Groetjes Sandy en Lida.
on  03/03/2014 , 12:49:28  has  Martijn Martens  Posted this comment:

Beste Eline

Hartelijk dank voor de leuke, leerzame en gezellige rondleiding op het Forum en Colosseum. Zelfs Eva (12) die niets moest hebben van die oude stenen was drie uur een geboeid luisteraar. Ook je tip voor de lunchlocatie was top!
Verder was het overslaan van die lange rijen bij het Colosseum een extra bonus.

Groet Renate en Martijn

48_P1080605.png
on  02/07/2013 , 13:32:14  has  Frank Ooms  Posted this comment:

Ha Eline,

Net terug uit Italië willen wij je hartelijk danken voor de onvergetelijke rondleiding die je ons hebt gegeven over het Forum Romanum, in het Colosseum en in de San Clemente. Je energie, kennis en humor hebben je rondleiding tot een hoogtepunt van onze vakantie gemaakt! Nogmaals dank! En van harte aanbevolen!

Groet
Frank, Gea en Fleur Ooms
on  11/06/2013 , 12:45:12  has  Rita en Jan Kuijk  Posted this comment:

Wij zijn op 9 juni 2013 met Eline naar het Collosseum en het Forum Romanum geweest. Wat weet zij veel! En ze vertelt op een duidelijke en vlotte manier. Ze lardeert haar verhaal met allerlei annekdotes. Voor ons was het een echte belevenis en in elk geval veel beter dan een Italiaan(se) die probeert Engels of Duits te spreken. Een echte aanrader dus.