on  28/10/2017 , 07:13:04  has  john appeldooren  Posted this comment:

Hallo Eline,
De groep van "16"uit Ommelanderwijk o.l.v.Raymond Poede heeft 3 geweldige rondleidingen van jou gehad deze hersftvakantieweek,doorspekt met humor en andere info, tips, mbt Rome.
Ben zeer , zeer onder de indruk geraakt van Rome.
veel succes verder, blijf zo als je bent en hoop zeker
tot ziens.groetjes
de man met het blauwe petje ! John
on  30/04/2014 , 07:29:16  has  Hein, Esther & Elise  Posted this comment:

Hallo Eline,

We zijn net terug uit Rome en genieten nog na van al het moois dat we daar gezien hebben. We willen je bedanken voor de boeiende rondleiding die je ons hebt gegeven (met een kleine groep)door het Colosseum en over het Forum Romanum. Je bent een fantastisch vertelster en weet jong en oud te boeien met jouw grote kennis van het oude Rome. Het was een erg leuke ochtend voor ons drie en we bevelen je graag bij anderen aan!

Groetjes,
Hein, Esther en Elise
on  03/03/2014 , 12:49:28  has  Martijn Martens  Posted this comment:

Beste Eline

Hartelijk dank voor de leuke, leerzame en gezellige rondleiding op het Forum en Colosseum. Zelfs Eva (12) die niets moest hebben van die oude stenen was drie uur een geboeid luisteraar. Ook je tip voor de lunchlocatie was top!
Verder was het overslaan van die lange rijen bij het Colosseum een extra bonus.

Groet Renate en Martijn

63_IMG_0568.png
on  28/09/2013 , 06:40:35  has  Van de walle  Posted this comment:

Beste Eline,
We willen je bij deze nogmaals hartelijk danken voor de gidstoer. Het was voor ons echt een meerwaarde bij ons bezoek aan deze prachtige stad. Het was een boeiende toer op maat met veel interessante weetjes die we niet snel zullen vergeten. Om te herhalen!
Fam. Van de walle
on  11/06/2013 , 12:45:12  has  Rita en Jan Kuijk  Posted this comment:

Wij zijn op 9 juni 2013 met Eline naar het Collosseum en het Forum Romanum geweest. Wat weet zij veel! En ze vertelt op een duidelijke en vlotte manier. Ze lardeert haar verhaal met allerlei annekdotes. Voor ons was het een echte belevenis en in elk geval veel beter dan een Italiaan(se) die probeert Engels of Duits te spreken. Een echte aanrader dus.