on  25/03/2017 , 09:39:56  has  marcel roeleveld  Posted this comment:

Hallo Eline,
wij zijn je dankbaar voor de fijne gidstocht door Rome. Dank zij jou is het veel mooier en leerzamer om de bezienswaardigheden te bezoeken.
Wij kunnen en zullen je aan iedereen aanbevelen.
Groet marcel en de rst
on  22/07/2013 , 11:58:54  has  Angelique Theunissen  Posted this comment:

Hallo Eline,

Nog een berichtje van ons.. We hebben het super gehad in Rome. Ondanks de hitte hebben we een geweldige ochtend gehad met mooie geschiedenis verhalen van jou.. Top gedaan..! Je krijgt van ons allemaal de groeten en misschien tot een volgende keer in Rome.

Groetjes Angelique en de rest van de groep.
on  17/05/2013 , 09:07:32  has  Cheryl  Posted this comment:

Hoi Eline,

Hartelijk bedankt voor je rondleiding eind April ! Het was een grote en diverse groep en ik vind het knap dat je jong en oud hebt kunnen boeien. We bellen je graag voor een volgende keer.

Groetjes,
Cheryl, Dylan en Nyssa
22_image.png
on  28/10/2012 , 13:32:49  has  Familie Nanninga  Posted this comment:

Hoi Eline,

Bedankt voor de super rondleiding bij het Colosseum en Forum Romanum tijdens de herfstvakantie 2012. We hebben genoten van een fantastische rondleiding - onze meiden 8-14 jaar - waren zeer geboeid. Zeker niet willen missen. We kunnen je zeker aanbevelen!
13_foto web.png
on  12/07/2012 , 08:23:12  has  Henny Bakker  Posted this comment:

Hallo Eline,
Bedankt voor je interessante én gezellige rondleiding door Rome. We hebben er van genoten. Fijn dat je ons wilde afzetten bij de kerk der Friezen na je rondleiding; het was heel bijzonder om zo'n echt Hollands stukje midden in Rome terug te vinden! Bedankt ook voor de tip om tussendemiddag de Sixtijnse kapel te bezoeken: we konden de volgende dag zó doorlopen!

grtjes uit een koel en beetje grijs Scheveningen,
Henny & Bianca