on  02/04/2016 , 12:52:11  has  Els Merx  Posted this comment:

Beste Eline,
Vandaag hebben we een rondleiding door het Vaticaan gehad van jou. Het was bijzonder leuk en bijzonder leerzaam. De uren vlogen voorbij, De manier waarop je vertelde was boeiend en humoristisch. We hebben genoten, dankjewel!

Groeten,

Tiny, Annie en Els
on  11/05/2014 , 05:35:21  has  Philip en Jeanine  Posted this comment:

Dank je wel Eline!
We zijn heel erg tevreden over jouw rondleiding door het Vaticaan museum, de Sixtijnse kapel en de Sint Pieter.
Er is zoveel moois te zien en te ontdekken dat we zonder gids niet zouden weten waar te beginnen. Jij hebt ons op gezellige en ontspannen wijze de hoogtepunten laten zien en veel achtergrond informatie gegeven.
We kunnen en zullen je van harte aanbevelen. Ook (juist) bij gezinnen met kinderen!
on  21/10/2013 , 05:54:33  has  familie ten Dam  Posted this comment:

Hallo Eline
Heel erg bedankt voor de prachtige rondleiding over het Colloseum en het Forum Romanum. Je hebt ons en onze kinderen (16, 13 en 11 jaar) heel erg weten te boeien. We zijn een heel stuk wijzer geworden over het leven van de Romeinen. Een fantastische middag!
hartelijke groeten

Marc, Carin, Casper, Koen en Saskia
on  17/08/2013 , 07:21:31  has  Jan Syssauw  Posted this comment:

Hallo Eline,

bedankt voor de fantastische rondleiding door de Vaticaanse musea, de Sixtijnse kapel en de Sint Pieterbasiliek!
Fantastisch hoe je volwassenen en jongere kinderen (10 & 12) weet te boeien door je diepe en heel gevarieerde kennis.
Een echte aanrader!!

Jan & Ann
35_IMG_2898.png
on  20/05/2013 , 02:33:44  has  Vosch Chris  Posted this comment:

Hallo Eline,
Hartelijk dank voor de 2 schitterende excursies die we met jouw mochten doen.
Je hebt ons weten te boeien met je kennis in het Vaticaan en in het oude Rome. Geweldige ervaring en we weten veel meer. We zullen je zeker aanbevelen. Chris & Lut