on  08/02/2020 , 03:23:58  has  Florian en Ferre  Posted this comment:

Nogmaals dank voor je hulp, raad en je geweldige gidswerk !
Heb je schitterend gedaan, met kennis van zaken, enthousiast en dat alles in een fijne sfeer : zo heb je ons een onvergetelijke Rome reis bezorgd !

Groetjes,

Florian en Ferre
on  26/03/2018 , 06:00:19  has  Bob& Mieke  Posted this comment:

Beste Eline,
Afgelopen zaterdag avond zijn wij weer geland op Schiphol na een heerlijke korte vakantie in Rome.
Dankzij onze wandeling kunnen wij terugdenken aan een heerlijke weliswaar korte vakantie, waarvan wij genoten hebben. We kunnen terugzien op een wandeling onder jouw hoede waarvan we veel hebben opgestoken.
Daarom onze hartelijke dank voor jouw gidsverhaal waarvan we hebben genoten.
Nog onze hartelijke groeten en succes met je werkzaamheden deze zomer.
on  28/10/2017 , 07:13:04  has  john appeldooren  Posted this comment:

Hallo Eline,
De groep van "16"uit Ommelanderwijk o.l.v.Raymond Poede heeft 3 geweldige rondleidingen van jou gehad deze hersftvakantieweek,doorspekt met humor en andere info, tips, mbt Rome.
Ben zeer , zeer onder de indruk geraakt van Rome.
veel succes verder, blijf zo als je bent en hoop zeker
tot ziens.groetjes
de man met het blauwe petje ! John
on  02/04/2016 , 12:52:11  has  Els Merx  Posted this comment:

Beste Eline,
Vandaag hebben we een rondleiding door het Vaticaan gehad van jou. Het was bijzonder leuk en bijzonder leerzaam. De uren vlogen voorbij, De manier waarop je vertelde was boeiend en humoristisch. We hebben genoten, dankjewel!

Groeten,

Tiny, Annie en Els
on  26/01/2015 , 14:53:16  has  Lorraine  Posted this comment:

Beste Eline,
Hartelijk dank voor de geweldige rondleidingen in het mooie Rome. We hebben elkaar nu al 2 keer ontmoet, de afgelopen 2 jaar... en kijken alweer uit naar onze volgende ontmoeting. Er blijft zoveel te zien in Rome. De volgende keer nemen we de kinderen weer mee. Die hebben ook zo genoten van onze eerste rondleiding in 2013.

Lorraine, Henk, Alicia en Ryan