on  25/11/2019 , 02:53:08  has  Evelyn Akkerman  Posted this comment:

Hi Eline, wat een mooie rondleiding heb jij mijn zoontje en mij gegeven! Leuk, voor zowel een volwassene als een 11-jarige en ook echt toegespitst op onze wensen. Een aanrader!! Dank en groeten, Evelyn en Sam
on  28/10/2017 , 07:13:04  has  john appeldooren  Posted this comment:

Hallo Eline,
De groep van "16"uit Ommelanderwijk o.l.v.Raymond Poede heeft 3 geweldige rondleidingen van jou gehad deze hersftvakantieweek,doorspekt met humor en andere info, tips, mbt Rome.
Ben zeer , zeer onder de indruk geraakt van Rome.
veel succes verder, blijf zo als je bent en hoop zeker
tot ziens.groetjes
de man met het blauwe petje ! John
303_Rome 2016 maart 040.png
on  02/04/2017 , 11:40:02  has  Kris & Ankie  Posted this comment:

Bedankt Eline voor 2 dagen onze gids te zijn in Rome. Onze eerste dag een 3uur durende wandeling rond ons hotel Palazzo Navona, zo leerden we onze weg een beetje te vinden in Rome. Op de 2de dag stond het Vaticaan op het programma zeer boeiend en leerrijk. We vonden het super en genoten van je verhalen. Nogmaals van harte bedankt en tot binnen 25 jaar als we door de heilige deuren van de basiliek mogen.
Kris & Ankie uit Zulte
48_P1080605.png
on  02/07/2013 , 13:32:14  has  Frank Ooms  Posted this comment:

Ha Eline,

Net terug uit Italië willen wij je hartelijk danken voor de onvergetelijke rondleiding die je ons hebt gegeven over het Forum Romanum, in het Colosseum en in de San Clemente. Je energie, kennis en humor hebben je rondleiding tot een hoogtepunt van onze vakantie gemaakt! Nogmaals dank! En van harte aanbevolen!

Groet
Frank, Gea en Fleur Ooms
16_P7310360.png
on  06/08/2012 , 06:09:44  has  Els Schrauwen  Posted this comment:

Hoi Eline,

Zoals je beloofd had van te voren heb je de middag die wij doorbrachten met jou als onze Nederlands talige gids echt genoten en een heel goed beeld gekregen van Het Coloseum, Palatijn en het Forum Romanum. We hadden 2 heel verschillende kinderen bij maar die heb jij beide kunnen boeien!
Nogmaals hartstikke bedankt en wij zullen jou zeker aanbevelen als er van ons nog eens iemand in Rome gaat kijken.

Groeten
Fam. Schrauwen
Wilfried, Els, Sjors en Bo