on  20/06/2018 , 10:52:33  has  Familie Wobma  Posted this comment:

Vanmorgen hebben we met Eline via de fiets Rome goed leren kennen. Wat een prachtige stad! Op actieve wijze, de Italiaanse sfeer proeven, en vooral veel ‘andere’ bezieningswaardigheden gezien dus daarom gekozen voor een 3 uur durende fietstocht in Rome. Eline weet alles van de stad wat erg leuk en leerzaam was. Een echte aanrader. Bedankt Eline voor deze onvergetelijke ervaring.
on  26/03/2018 , 06:00:19  has  Bob& Mieke  Posted this comment:

Beste Eline,
Afgelopen zaterdag avond zijn wij weer geland op Schiphol na een heerlijke korte vakantie in Rome.
Dankzij onze wandeling kunnen wij terugdenken aan een heerlijke weliswaar korte vakantie, waarvan wij genoten hebben. We kunnen terugzien op een wandeling onder jouw hoede waarvan we veel hebben opgestoken.
Daarom onze hartelijke dank voor jouw gidsverhaal waarvan we hebben genoten.
Nog onze hartelijke groeten en succes met je werkzaamheden deze zomer.
on  15/09/2014 , 13:13:19  has  familie van Steen  Posted this comment:

Beste Eline, we hebben genoten van jouw enthousiasme over het Colosseum, het antieke Rome en als afsluiter Vaticaanstad. Met onze 4 kinderen tussen 10 en 16 jaar heb je ons allemaal weten te boeien. Een mooie herinnering!! Bedankt familie van Steen
on  06/08/2014 , 14:50:00  has  Martine  Posted this comment:

Hoi Eline,
dank voor een heel erg leuke rondleiding in het Vaticaan!.
We hebben echt t idee alle highlights gezien te hebben maar ook nog vele leuke details. Je nuchtere aanpak en humor waren helemaal in de roos bij onze pubers. Super was t, groet Martine
on  17/08/2013 , 07:21:31  has  Jan Syssauw  Posted this comment:

Hallo Eline,

bedankt voor de fantastische rondleiding door de Vaticaanse musea, de Sixtijnse kapel en de Sint Pieterbasiliek!
Fantastisch hoe je volwassenen en jongere kinderen (10 & 12) weet te boeien door je diepe en heel gevarieerde kennis.
Een echte aanrader!!

Jan & Ann