on  26/04/2014 , 12:49:49  has  Familie Arts  Posted this comment:

We hebben genoten van een leuke rondeleiding waarbij we de hoogtepunten van het klassieke Rome hebben doorlopen, aangevuld met leuke weetjes.
Eline is een gids met een heel uitgebreide kennis die ze perfect weet te doseren naar het doelpubliek.
Dank voor een leerrijke en leuke dag!
Familie Arts, Brugge
on  10/07/2013 , 12:03:37  has  Leurs Roger  Posted this comment:

Hallo Eline,
In naam van gans de groep wil ik je nog eens hartelijk bedanken voor de niet alleen professionele maar zeker ook boeiende rondleidingen.
Bovendien beschik je over een heel aangename stem en een grote naturel hetgeen ieder van ons ten zeerste kon appreciëren.
Zeker tot de volgende keer !!
Beste groeten nog van iedereen.
on  29/10/2012 , 04:22:40  has  Familie Kuiper  Posted this comment:

Beste Eline,

Nogmaals dank voor de geweldige rondleiding in het Colosseum en het Forum Romanum. We zijn in korte tijd veel over de geschiedenis van het Romeinse rijk en de stad Rome te weten gekomen. Je hebt het verhaal ook mooi afgestemd op onze kinderen (10 en 11 jaar). Veel illustratieve verhalen en ruimte voor onze vragen. Maar ik zou je ook van harte aanbevelen aan onze ouders! Mooi om te zien dat je je droom hebt nageleefd. Als 16-jarige meid verliefd geworden op de stad, en nu een volledig leven opgebouwd in Rome. Veel succes en geluk. En wie weet tot een volgende keer!

on  08/05/2012 , 09:38:07  has  Monique de Jong  Posted this comment:

Hoi Eline,
Hartelijk dank voor de geweldige rondleidingen, mede dankzij jou is het ook voor de 2 jongste kinderen (8 en 9) een vakantie geworden om nooit te vergeten. Heel veel succes en wij komen zeker nog een keer naar Rome.
Groetjes van Errol, Monique en kids.
5_P1120258.png
on  29/04/2012 , 23:36:24  has  Peet en Elly van Os   Posted this comment:

Ha Eline
Jij beantwoordde al onze vragen heel deskundig en dankzij al jouw praktische tips hebben wij bijzonder veel gezien, heerlijk gegeten en enorm genoten in het indrukwekkende Rome.
Hartelijk bedankt daarvoor!
Groetjes Peet en Elly van Os