Gids in Rome
Nederlands
Home
Walking routes
Rome on wheels
Extra services
Contact
Antiek Rome
Kerken van Rome
De musea van Rome
Historisch centrum
Met de fiets
Met de auto
Met de golfwagen
Transfers
Praktische tips
Minder ter been
Entreekaarten
Review achterlaten
Reviews van anderen
Archeology
Churches
Museum
Barok
Bicycle
Scooter
Car
Golfcart
Restaurants
Transfers
Antik
Kirchen
Kunstschätze
on 03/06/2019 , 00:20:09 has Bootsman, de Boer, Bond Posted this comment:
Hoi Eline, wat hebben we genoten. De drie dagen dat we met jou als gids door Rome zijn gegaan waren fantastisch, wat weet je toch veel over Rome en alle kunstwerken, hoe je erover praat was zeer boeiend en interessant.. Bedankt voor alles, top geregeld !!!
on 14/08/2015 , 23:05:20 has Femke Posted this comment:
Twee ochtenden met Eline op pad in Rome, het was een feestje! De rondleidingen waren boeiend van het begin tot het eind. Aandacht zit 'm in details.
Eline had alle aandacht voor ons en haar verhalen zaten vol - vaak met humor gebrachte - details.
Daardoor kwam het Antieke Rome (en het Vaticaan) echt tot leven!
Onze drie kinderen (11, 11 en 7 jaar oud), hebben thuis vol enthousiasme alle verhalen van Eline (met details!) doorverteld aan Pake en Beppe en Opa en Oma.
Een rondleiding van Eline is een absolute aanrader!
Dank je wel, Eline!
Een heel hartelijke groet van ons 5-en uit Drachten!
on 23/11/2014 , 23:38:58 has yvonne veerman Posted this comment:
Lieve Eline,
We hebben Rome nog mooier beleefd dankzij al jouw kennis en leuke weetjes over (de historie van) deze geweldige stad. Ook bedankt voor al je tips vooraf over restaurants etc. We hebben met vriendinnen een onvergetelijk weekend gehad.
Vriendelijke groeten van Yvonne, Anja, Karin, Anita en Anita, Geertje, Jacqueline, Lisa en Carolien uit Volendam x
on 21/10/2013 , 05:54:33 has familie ten Dam Posted this comment:
Hallo Eline
Heel erg bedankt voor de prachtige rondleiding over het Colloseum en het Forum Romanum. Je hebt ons en onze kinderen (16, 13 en 11 jaar) heel erg weten te boeien. We zijn een heel stuk wijzer geworden over het leven van de Romeinen. Een fantastische middag!
hartelijke groeten
Marc, Carin, Casper, Koen en Saskia
on 28/10/2012 , 13:32:49 has Familie Nanninga Posted this comment:
Hoi Eline,
Bedankt voor de super rondleiding bij het Colosseum en Forum Romanum tijdens de herfstvakantie 2012. We hebben genoten van een fantastische rondleiding - onze meiden 8-14 jaar - waren zeer geboeid. Zeker niet willen missen. We kunnen je zeker aanbevelen!