Contact

Ik streef er naar om uw tour van Rome zo goed mogelijk op uw wensen aan te laten sluiten. Voor al uw vragen over routes, entreekaarten en andere zaken, kunt U dit formulier gebruiken om contact met mij op te nemen.

 

  • Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn, vragen wij u een indicatie te geven van het aantal personen (1 of meer) waarmee u komt en de periode waarin u in Rome bent. Beide hoeven niet definitief te zijn maar helpen ons u van de juiste informatie te voorzien.

Alternatieve contact gegevens

Fax:(+39) 0696045030
Email:info@gidsinrome.nl
Op  18-11-2016 , 04:52:12  heeft  Sandy Versteeg  het volgende geschreven:

We zijn net terug van een ontzettende leuke en leerzame rondleiding. Wat een kennis en wat een leuke verhalen. We hadden een rondleiding door het Colosseum en Forum Romanum. Zeer de moeite waard. We weten je te vinden Eline als we weer naar Rome gaan! Groetjes Sandy en Lida.
Op  26-7-2015 , 01:54:08  heeft  Albert, Gina en Selina  het volgende geschreven:

Hoi Eline,
Het klopt wat ze hier allemaal over jou vertellen, we hebben hetzelf mogen ervaren hoe goed en spontaan jij bent in jou hobby/werk, nogmaals we hebben genoyen van de drie trips die wij met jou hebben mogen maken, Fiets, Collosseum en natuurlijk het het Vativaan en wat daar allemaal bijhoort.

Bedankt voor een fijne vakantie in Rome.

Mvg,

Albert, Gina en Selina.
Op  21-6-2014 , 02:25:00  heeft  Jos Rath  het volgende geschreven:

Bedankt voor de plezierige rondleiding Eline - dankzij je niet aflatende enthousiasme zijn we allemaal met andere ogen naar het Vaticaan gaan kijken. Heel interessant! We hadden het niet willen missen. Hartelijks, namens ons zevenen, Jos.
Op  21-10-2013 , 05:54:33  heeft  familie ten Dam  het volgende geschreven:

Hallo Eline
Heel erg bedankt voor de prachtige rondleiding over het Colloseum en het Forum Romanum. Je hebt ons en onze kinderen (16, 13 en 11 jaar) heel erg weten te boeien. We zijn een heel stuk wijzer geworden over het leven van de Romeinen. Een fantastische middag!
hartelijke groeten

Marc, Carin, Casper, Koen en Saskia
Op  8-5-2012 , 09:38:07  heeft  Monique de Jong  het volgende geschreven:

Hoi Eline,
Hartelijk dank voor de geweldige rondleidingen, mede dankzij jou is het ook voor de 2 jongste kinderen (8 en 9) een vakantie geworden om nooit te vergeten. Heel veel succes en wij komen zeker nog een keer naar Rome.
Groetjes van Errol, Monique en kids.