Contact

Ik streef er naar om uw tour van Rome zo goed mogelijk op uw wensen aan te laten sluiten. Voor al uw vragen over routes, entreekaarten en andere zaken, kunt U dit formulier gebruiken om contact met mij op te nemen.

 

  • Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn, vragen wij u een indicatie te geven van het aantal personen (1 of meer) waarmee u komt en de periode waarin u in Rome bent. Beide hoeven niet definitief te zijn maar helpen ons u van de juiste informatie te voorzien.

Alternatieve contact gegevens

Fax:(+39) 0696045030
Email:info@gidsinrome.nl
Op  20-6-2018 , 10:52:33  heeft  Familie Wobma  het volgende geschreven:

Vanmorgen hebben we met Eline via de fiets Rome goed leren kennen. Wat een prachtige stad! Op actieve wijze, de Italiaanse sfeer proeven, en vooral veel ‘andere’ bezieningswaardigheden gezien dus daarom gekozen voor een 3 uur durende fietstocht in Rome. Eline weet alles van de stad wat erg leuk en leerzaam was. Een echte aanrader. Bedankt Eline voor deze onvergetelijke ervaring.
200_images.png
Op  19-6-2014 , 06:58:44  heeft  Restaurant Oliva  het volgende geschreven:

Eline, erg bedankt voor het delen van je kennis met ons. We hebben erg genoten van je verhalen over Rome en je culinaire adviezen. Het was Super!
Namens al het personeel van Restaurant Oliva uit Rotterdam.
Alex Verburg
Op  11-5-2014 , 05:35:21  heeft  Philip en Jeanine  het volgende geschreven:

Dank je wel Eline!
We zijn heel erg tevreden over jouw rondleiding door het Vaticaan museum, de Sixtijnse kapel en de Sint Pieter.
Er is zoveel moois te zien en te ontdekken dat we zonder gids niet zouden weten waar te beginnen. Jij hebt ons op gezellige en ontspannen wijze de hoogtepunten laten zien en veel achtergrond informatie gegeven.
We kunnen en zullen je van harte aanbevelen. Ook (juist) bij gezinnen met kinderen!
Op  11-4-2014 , 11:35:20  heeft  Michiel Minderhoud  het volgende geschreven:

Beste Eline, je hebt ons verblijf in Rome tot een onvergetelijke ervaring gemaakt. Dank voor je geweldige uitleg in het Colosseum, het. Forum Romanum en het Vaticaan. Het was super!

Michiel en Marjolein Minderhoud
5_P1120258.png
Op  29-4-2012 , 23:36:24  heeft  Peet en Elly van Os   het volgende geschreven:

Ha Eline
Jij beantwoordde al onze vragen heel deskundig en dankzij al jouw praktische tips hebben wij bijzonder veel gezien, heerlijk gegeten en enorm genoten in het indrukwekkende Rome.
Hartelijk bedankt daarvoor!
Groetjes Peet en Elly van Os