Gids in Rome
English
Deutsch
Home
Wandel routes
Rome op wielen
Extra informatie
Contact
Gastenboek
Antiek Rome
Kerken van Rome
De musea van Rome
Historisch centrum
Met de fiets
Met de auto
Met de golfwagen
Transfers
Praktische tips
Minder ter been
Entreekaarten
Review achterlaten
Reviews van anderen
Archeology
Churches
Museum
Barok
Bicycle
Scooter
Car
Golfcart
Restaurants
Transfers
Antik
Kirchen
Kunstschätze
Gastenboek
Alternatieve contact gegevens
Fax:
(+39) 0696045030
Email:
info@gidsinrome.nl
Op 15-6-2019 , 03:45:28 heeft wilma van Unen het volgende geschreven:
Beste Eline,
We hebben ontzettend genoten van je verhalen en uitleg tijdens de fietstocht door Rome en het bezoek aan het colosseum. Je kunt enorm boeiend vertellen.
Dank je wel!
Wie weet tot een volgende keer.
Op 14-8-2015 , 23:05:20 heeft Femke het volgende geschreven:
Twee ochtenden met Eline op pad in Rome, het was een feestje! De rondleidingen waren boeiend van het begin tot het eind. Aandacht zit 'm in details.
Eline had alle aandacht voor ons en haar verhalen zaten vol - vaak met humor gebrachte - details.
Daardoor kwam het Antieke Rome (en het Vaticaan) echt tot leven!
Onze drie kinderen (11, 11 en 7 jaar oud), hebben thuis vol enthousiasme alle verhalen van Eline (met details!) doorverteld aan Pake en Beppe en Opa en Oma.
Een rondleiding van Eline is een absolute aanrader!
Dank je wel, Eline!
Een heel hartelijke groet van ons 5-en uit Drachten!
Op 22-7-2013 , 11:58:54 heeft Angelique Theunissen het volgende geschreven:
Hallo Eline,
Nog een berichtje van ons.. We hebben het super gehad in Rome. Ondanks de hitte hebben we een geweldige ochtend gehad met mooie geschiedenis verhalen van jou.. Top gedaan..! Je krijgt van ons allemaal de groeten en misschien tot een volgende keer in Rome.
Groetjes Angelique en de rest van de groep.
Op 8-4-2013 , 03:27:37 heeft Nancy Van de Velde & Sven Matthyssens het volgende geschreven:
Hey Eline,
We hebben een super verlof gehad.
Je hebt ons heel wat laten zien en heel veel informatie gegeven. Ik en Sven vonden jou enorm goed in het gidsen. Je vertelde ons héél veel en heel vlot. Het was super aangenaam om met jou doorheen Rome te trekken. Ik zal jou zeker aanbevelen als gids. Veel succes met het verdere gidsen en veel plezier met Georgia.
Op 4-6-2012 , 12:56:06 heeft Monique Nieuwenhuis het volgende geschreven:
Hallo Eline,
Tijn (van 7 jaar oud) en ik hebben ontzettend genoten van ons bezoek aan Rome mede dankzij jouw rondleiding bij het Colosseum en Forum Romanum. Toen onze tocht van 3 uur voorbij was en jij weer weg liep zei Tijn tegen mij: mama, is die drie uur nu al voorbij? Ik wil nog wel drie uur meT haar rondlopen. Als dat geen compliment is van een 7 jarige!
Bedankt voor alles (inclusief al je tips voor leuke restaurantjes ed. Daar hebben we ook dankbaar gebruik van gemaakt!)
groet,
Monique en Tijn