Gids in Rome
English
Deutsch
Home
Wandel routes
Rome op wielen
Extra informatie
Contact
Gastenboek
Antiek Rome
Kerken van Rome
De musea van Rome
Historisch centrum
Met de fiets
Met de auto
Met de golfwagen
Transfers
Praktische tips
Minder ter been
Entreekaarten
Review achterlaten
Reviews van anderen
Archeology
Churches
Museum
Barok
Bicycle
Scooter
Car
Golfcart
Restaurants
Transfers
Antik
Kirchen
Kunstschätze
Gastenboek
Alternatieve contact gegevens
Fax:
(+39) 0696045030
Email:
info@gidsinrome.nl
Op 3-6-2019 , 00:20:09 heeft Bootsman, de Boer, Bond het volgende geschreven:
Hoi Eline, wat hebben we genoten. De drie dagen dat we met jou als gids door Rome zijn gegaan waren fantastisch, wat weet je toch veel over Rome en alle kunstwerken, hoe je erover praat was zeer boeiend en interessant.. Bedankt voor alles, top geregeld !!!
Op 29-8-2018 , 06:56:14 heeft Fam. Schreurs het volgende geschreven:
Hoi Eline,
De vakantie is al lang voorbij maar de mooie herinneringen aan Rome zullen nog heel lang in onze gedachten blijven. De rondleiding met jou door het colloseum en het forum romanum waren perfect. Het was mooi om zo langs de lange rij toeristen op te lopen en zonder te wachten naar binnen te kunnen. De kids (11 en 13) hebben zich enorm vermaakt, mede dankzij jouw leuke verhalen en vergelijkingen met de tijd van nu. De uren vlogen voorbij. We zouden iedereen aan willen raden om met jou op pad te gaan in Rome.
Hartelijke groet!
Op 9-4-2016 , 07:08:23 heeft Martin van der Kooij het volgende geschreven:
Eline,
Heel erg bedankt voor de fantastische drie dagen die je ons gegeven hebt. Jouw kennis gecombineerd met de gedoseerdheid van de stof zorgen voor een prettige manier van het leren kennen van 'jouw' stad.
Je programma was top. (Electro) fietsend de stad verkennen op dag één, waarbij het magnifieke uitzicht één van de hoogte punten was. Op dag twee het Colloseum en het Forum Romanum in één woord WOW! En de laatste dag het Vaticaan. Zoals reeds gemeld, heb jij onze vakantie in Rome onvergetelijk gemaakt.
Bedankt!
Lieve groet,
Leonie, Denice, Coen en Martin
Op 14-10-2013 , 12:03:47 heeft Drein Anne-Marie Coen en desiree het volgende geschreven:
Hoi Eline,
Het was erg leuk om met jou door Vaticaanstad te lopen, erg bedankt. Zeker met de kinderen is het de moeite waard
Op 3-8-2013 , 12:07:52 heeft Angelique Theunissen het volgende geschreven:
Een fantastische toer gehad met Eline, de antiektour is met een Nederlandse gids een echte aanrader, geweldig boeiend verteld, met leuke verhalen over de geschiedenis van Rome.. !!
We hebben er een fantastische dag gehad..!